2015-10-05, 22:35
Medlem
FolkeBiras avatar
Fick ett livespel "voided" hos dessa lallare.

Spelet var över 0,5 mål i första halvlek (fotboll) till oddset 1,50. Det lades cirka 10 minuter in i matchen och inga röda kort eller andra konstigheter hade inträffat.
Inget överodds i mina ögon.
Målet kom efter 20 minuters spel men fick spelet "voided" typ när andra halvlek skulle starta.

Är ganska säker på att spelet inte hade blivit "voided" ifall det inte blivit mål.

Undrar därför om någon varit med om liknande eller t.o.m fått ett förlorat spel "voided"?

Jag överväger starkt att lämna dessa klåpare, det finns som vi vet en uppsjö av alternativ, så varnar för denna sida. Vad säger att det inte kommer hända igen?

Edit: deras svar var att det var fel oddssättning!
Senast redigerad av FolkeBira 2015-10-05 kl. 22:37.
Citera
2015-10-08, 15:56
Medlem
Har nu inte sett vad andra har kommenterat här, men Nordicbet är samma koncern som Betsson. Ni bör alltså inte förvänta er ngt hustle, och inte heller att uttagen skall ta allt för lång tid.

Var inte så längesedan som Nordicbet gjorde en nysatsning där en miljon grejer lovades ut. Skall finnas en youtubevideo för den som är intresserad.
Citera
2015-10-26, 20:29
Medlem
Nordicbet segar och har så sen de lanserade sin "nya" sida. Jag har provat på mobil, ipad, på jobbet och dator hemma och resultatet är samma sega jävla sida. Vill jag tex visa alla matcher från de största fotbollsligorna så tar det någon minut innan skiten visas. Kan någon bekräfta samma problem. I chatten säger de att de aldriiiiig hört detta förut.
Citera
2015-10-26, 20:58
Medlem
augusta66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purkenman63
Nordicbet segar och har så sen de lanserade sin "nya" sida. Jag har provat på mobil, ipad, på jobbet och dator hemma och resultatet är samma sega jävla sida. Vill jag tex visa alla matcher från de största fotbollsligorna så tar det någon minut innan skiten visas. Kan någon bekräfta samma problem. I chatten säger de att de aldriiiiig hört detta förut.

Jag har samma upplevelse - tar en 'evighet' (känns det som) att ladda sidorna.....

Nya layouten har inte ändrat på denna upplevelse.
Citera
2016-01-24, 20:25
Medlem
AlbusPercivals avatar
nordicbet problem - bannad konto

Well fick mitt konto bannad på nordicbet.. Ville stänga ett spel innan det började och dom frågade efter anledningn varpå jag skrev att matchen är riggad. Han skrev att han inte kunde stänga det varpå jag senare skrev att jag tänkte ta livet av mig ifall han inte gör det. Nu är mitt konto spärrad med alla cash inne...

Värst av allt är att jag har ett spel på 800kr som kan gå vunnen. Ifall spelet går vunnen så kanske han säger "Vi voidade lappen åt dig precis som du ville" Ifall den inte går in så säger dom att lappen inte gick in och att jag är välkommen tillbaka. Skrev till supporten nyss att jag vill att lappen ska gälla och inväntar svar från dem gällande mitt konto imorgon.
Citera
2016-01-24, 21:01
Bannlyst
Och du tror att du inte har spelproblem då du hotar med självmord om du inte vinner?

Dom värnar om din säkerhet.
Citera
2016-01-25, 01:51
Medlem
derivats avatar
Citat:
varpå jag senare skrev att jag tänkte ta livet av mig ifall han inte gör det

Varför skrev du det?
Citera
2016-02-16, 02:14
Medlem
FolkeBiras avatar
Mitt i en bonusrunda på en spelautomat så hakar sig spelet och bonusrundan spelar inte klart.
Inget fel säger dom fast jag har bildbevis!

Först liveodds "voided" och nu detta.
Jag tackar för mig och kommer aldrig mer igen! Klåpare!!!
Citera
2016-04-04, 07:15
Bannlyst
Största matchen i mma har inte uppdaterats alls sen den officiella ändringen av motståndare för 2 dagar sedan.

Jon jones står fortfarande att han möter Daniel cormier när alla sedan 2 dagar vet att han ska möta ovince Saint preux som är långt sämre än cormier och Jones. Ska bli kul att oddset för detta då det blir det säkraste nånsin i mmas historia

Jones som aldrig förlorat på typ 6 år och varit överlägsen i 99% av fallen möter en sjätterankad motståndare.
Citera
2016-04-10, 01:05
Medlem
Arbetarbroders avatar
NordicBets firande av svensk fotboll som dragit igång var nice
Betta 100:- på valfri svensk match. Riskfritt. Få 300 att spela för med omsättningskrav 3 ggr för lägsta bet 1.5

Såna bonusar är fan nice.
Citera
2016-04-10, 04:18
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
NordicBets firande av svensk fotboll som dragit igång var nice
Betta 100:- på valfri svensk match. Riskfritt. Få 300 att spela för med omsättningskrav 3 ggr för lägsta bet 1.5

Såna bonusar är fan nice.

Ja den var riktigt nice! Tycker Nordicbet är en av de bästa spelsidorna men håller med att dem är sega på betala ut ibland...
Citera
2016-04-10, 06:57
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Ja den var riktigt nice! Tycker Nordicbet är en av de bästa spelsidorna men håller med att dem är sega på betala ut ibland...

Jag har spelat runt mina pengar en gång, hade 750 kr tillgängligt, och råkade betta 100 kr på Bajen - Helsingborg och poof: så nya 300 kr - igen
Det kan inte vara fusk väl? Jag råkade bara betta på en svensk match. Och det ser ut som systemet ska klara det inne på Nordicbet.

Tackar tackar Nordicbet!

Är det NordicBet som tar 3-4 dagar? Skrill/Neteller går direkt och oftast har man inte så bråttom. Eller de är ju schysst med snabba utbetalningar såklart men själv brukar jag inte ha så bråttom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in