2011-03-10, 18:28
Medlem
Jag har spelat p Nordicbet lnge och kan sga att det har en jkla snabb utbetalning.
Tog ut till mitt bank konto och hade pengarna p mitt konto samma dag.
Citera
2011-03-10, 23:19
Medlem
1. Ja, rtt snabbt men beror lite p hur du spelar. Kan f igenom lite strre spel, typ 10k, p stora ligorna fast du r limiterad. Hur mkt du kan vinna r svrt att sga d folket dr byts sen jag brjade fr runt 10 r sen. Men ett par hundratusen br du iaf kunna vinna netto. Men som sagt, beror ju p vad och hur du spelar.

2. ter svrt att sga, r det fotboll div 1-2 du menar s gissningsvis 2-3k p nytt konto.

3. Nej.
Citera
2011-03-11, 00:07
Medlem
Wargs avatar
Nej de skattar inte, det r bolag utanfr EU som kan vara kniviga med beskattning.

Ja de limiterar. Blev limiterad efter att ha satsat 700 SEK. Sjlvklart blir du inte limiterad om du satsar 700 SEK p Man U, men de sm marknaderna r vldigt knsliga och r du vinnande dr s blir du limiterad blixtsnabbt. Utbetalningarna r dock bra. Insttningsbonusen r vrdels och katastrofalt dlig, hll dig borta.
Citera
2011-03-11, 00:16
Medlem
Intressantidiots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warg
Nej de skattar inte, det r bolag utanfr EU som kan vara kniviga med beskattning.

Ja de limiterar. Blev limiterad efter att ha satsat 700 SEK. Sjlvklart blir du inte limiterad om du satsar 700 SEK p Man U, men de sm marknaderna r vldigt knsliga och r du vinnande dr s blir du limiterad blixtsnabbt. Utbetalningarna r dock bra. Insttningsbonusen r vrdels och katastrofalt dlig, hll dig borta.

Bonusen r inte den bsta nej, men utbetalningarna r snabba. Du r den frsta jag hrt om som blivit limiterad fr s sm pengar?
Citera
2011-03-11, 02:33
Medlem
mnga som lirar dr ? inte sett ngot vettigt alls i reklamvg eller annars..

frklaring?
Citera
2011-03-12, 02:55
Medlem
NordicBet blder. De tar nu numera avgift fr alla insttningar och uttag till bankkonton, visa kort och vanliga bankverfringar.
Citera
2011-03-12, 03:27
Medlem
Intressantidiots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beibel
NordicBet blder. De tar nu numera avgift fr alla insttningar och uttag till bankkonton, visa kort och vanliga bankverfringar.

Visa insttningar tar dom flesta avgift p, och bankverfringar r gratis om du inte anvnder deras "instant" tjnst, som kostar 10 kr per insttning och 20-30 kr per uttag eller vad det r. Men d har du engarna p kontot inom 10 minuter med.

Nordicbet blder icke.
Citera
2011-03-14, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intressantidiot
Visa insttningar tar dom flesta avgift p, och bankverfringar r gratis om du inte anvnder deras "instant" tjnst, som kostar 10 kr per insttning och 20-30 kr per uttag eller vad det r. Men d har du engarna p kontot inom 10 minuter med.

Nordicbet blder icke.
Jag gjorde med instant bank och det blev 10:- avgift men nr jag gjorde uttag med instant bank s tog det inte 25:- i avgift fr mig..
Citera
2011-03-28, 13:47
Medlem
vad r minsta insttningen p nordicbet? spelar man med kronor, dollar eller euros? poker menar jag d
Citera
2011-03-28, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigsmokie
vad r minsta insttningen p nordicbet? spelar man med kronor, dollar eller euros? poker menar jag d

har fr mig att det r 100 kr
Citera
2011-04-07, 21:02
Medlem
Vettefan om de bara r p NB. Men det verkar vara nn bugg p det nya spelet Flowers.
Det str att man skall ha 4 st Freespins-symboler fr att f freespins. Men jag fr Freespins vid bde 2 och 3 symboler.
Citera
2011-04-10, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intressantidiot

Nordicbet blder icke.

Det finns enbart Instant insttning numera. Finns INGA gratis bankverfringar.

Alla bankuttag 25 kronors avgift, genomruttet!

Undvik NB
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in