2011-03-10, 18:28
Medlem
Jag har spelat på Nordicbet länge och kan säga att det har en jäkla snabb utbetalning.
Tog ut till mitt bank konto och hade pengarna på mitt konto samma dag.
Citera
2011-03-10, 23:19
Medlem
1. Ja, rätt snabbt men beror lite på hur du spelar. Kan få igenom lite större spel, typ 10k, på stora ligorna fast du är limiterad. Hur mkt du kan vinna är svårt att säga då folket där byts sen jag började för runt 10 år sen. Men ett par hundratusen bör du iaf kunna vinna netto. Men som sagt, beror ju på vad och hur du spelar.

2. Åter svårt att säga, är det fotboll div 1-2 du menar så gissningsvis 2-3k på nytt konto.

3. Nej.
Citera
2011-03-11, 00:07
Medlem
Wargs avatar
Nej de skattar inte, det är bolag utanför EU som kan vara kniviga med beskattning.

Ja de limiterar. Blev limiterad efter att ha satsat 700 SEK. Självklart blir du inte limiterad om du satsar 700 SEK på Man U, men de små marknaderna är väldigt känsliga och är du vinnande där så blir du limiterad blixtsnabbt. Utbetalningarna är dock bra. Insättningsbonusen är värdelös och katastrofalt dålig, håll dig borta.
Citera
2011-03-11, 00:16
Medlem
Intressantidiots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warg
Nej de skattar inte, det är bolag utanför EU som kan vara kniviga med beskattning.

Ja de limiterar. Blev limiterad efter att ha satsat 700 SEK. Självklart blir du inte limiterad om du satsar 700 SEK på Man U, men de små marknaderna är väldigt känsliga och är du vinnande där så blir du limiterad blixtsnabbt. Utbetalningarna är dock bra. Insättningsbonusen är värdelös och katastrofalt dålig, håll dig borta.

Bonusen är inte den bästa nej, men utbetalningarna är snabba. Du är den första jag hört om som blivit limiterad för så små pengar?
Citera
2011-03-11, 02:33
Medlem
många som lirar där ? inte sett något vettigt alls i reklamväg eller annars..

förklaring?
Citera
2011-03-12, 02:55
Medlem
NordicBet blöder. De tar nu numera avgift för alla insättningar och uttag till bankkonton, visa kort och vanliga banköverföringar.
Citera
2011-03-12, 03:27
Medlem
Intressantidiots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beibel
NordicBet blöder. De tar nu numera avgift för alla insättningar och uttag till bankkonton, visa kort och vanliga banköverföringar.

Visa insättningar tar dom flesta avgift på, och banköverföringar är gratis om du inte använder deras "instant" tjänst, som kostar 10 kr per insättning och 20-30 kr per uttag eller vad det är. Men då har du engarna på kontot inom 10 minuter med.

Nordicbet blöder icke.
Citera
2011-03-14, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intressantidiot
Visa insättningar tar dom flesta avgift på, och banköverföringar är gratis om du inte använder deras "instant" tjänst, som kostar 10 kr per insättning och 20-30 kr per uttag eller vad det är. Men då har du engarna på kontot inom 10 minuter med.

Nordicbet blöder icke.
Jag gjorde med instant bank och det blev 10:- avgift men när jag gjorde uttag med instant bank så tog det inte 25:- i avgift för mig..
Citera
2011-03-28, 13:47
Medlem
vad är minsta insättningen på nordicbet? spelar man med kronor, dollar eller euros? poker menar jag då
Citera
2011-03-28, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigsmokie
vad är minsta insättningen på nordicbet? spelar man med kronor, dollar eller euros? poker menar jag då

har för mig att det är 100 kr
Citera
2011-04-07, 21:02
Medlem
Vettefan om de bara är på NB. Men det verkar vara nån bugg på det nya spelet Flowers.
Det står att man skall ha 4 st Freespins-symboler för att få freespins. Men jag får Freespins vid både 2 och 3 symboler.
Citera
2011-04-10, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intressantidiot

Nordicbet blöder icke.

Det finns enbart Instant insättning numera. Finns INGA gratis banköverföringar.

Alla bankuttag 25 kronors avgift, genomruttet!

Undvik NB
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in