2010-12-08, 14:25
Medlem
Har det någon gång kommit en dag då telefontiden inte varit utökad? Även om de sa mitten av juli i somras, och även om mailet kom då, så släpptes resultatet den 12e i kombination med ökade öppettider såvitt jag minns.
Citera
2010-12-08, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Det beror kanske på om processen är helt automatiserad eller inte, men jag tror inte att de lägger upp det om deras "kundtjänst" inte har öppet då många personer har frågor gällande urvalet och vill ha dessa besvarade.

N, det var så jag tänkte med, andra grejer som de släpper har ju inte varit automatiserat!
Citera
2010-12-08, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1plus2
Du har troligtvis rätt men jag kommer ändå fortsätta logga in och kolla titt som tätt. Jag funderar på om det kanske kommer att komma ut efter 24:00 inatt, fast det känns inte troligt, för de lär ju lägga ut det så fort det är klart, och det är ju ingen som sitter och jobbar med det då.

EDIT: Det jag menar är att har det inte kommit innan runt 20:00 ikväll så kommer det nog inte innan 08:00 imorgon.

Fan jag är så otålig att det inte finns ord. Kan det bara inte komma upp?
Citera
2010-12-08, 14:38
Medlem
När besked nu kommer så tycker jag att det räcker med att 1 säger här i tråden att det kommit och att vi sedan tar ryggdunkningar och skryt i https://www.flashback.org/t1240735 . Vidare borde man väl kunna diskutera sina chanser att komma in som reserv i nuvarande tråd?
Citera
2010-12-08, 14:49
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1plus2
När besked nu kommer så tycker jag att det räcker med att 1 säger här i tråden att det kommit och att vi sedan tar ryggdunkningar och skryt i https://www.flashback.org/t1240735 . Vidare borde man väl kunna diskutera sina chanser att komma in som reserv i nuvarande tråd?
Lysande idé, tyvärr kommer alla trådar att bli totalt nedspammade, precis som under förra antagningen. Folk som kom in vill gärna skryta med det, de som inte kom in vill söka sympati och de som har en rimlig chans att komma in i U2 vill gärna få detta bekräftat.

Jag skulle dock gärna se att denna tråd blir låst, åtminstone under den dag då man får reda på resultatet, detta för att motverka spammande och merarbete för moderatorerna när de blir tvungna att rensa tråden.
Citera
2010-12-08, 15:31
Medlem
Fan! Reserv 14! :/
Citera
2010-12-08, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nizo
Fan! Reserv 14! :/

DU driver? Har resultatet kommit?
Citera
2010-12-08, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejHopps
DU driver? Har resultatet kommit?

Ops... kollade på förra antagningsbeskedet
Citera
2010-12-08, 15:46
Medlem
Socratess avatar
Då det fortfarande spekuleras en del så kanske jag ska förtydliga att mitt förra inlägg inte är en gissning, det är den planerade tidpunkten för publicering:
https://www.flashback.org/sp27422935

Så passa på att sova ikväll.
Citera
2010-12-08, 16:45
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socrates
Då det fortfarande spekuleras en del så kanske jag ska förtydliga att mitt förra inlägg inte är en gissning, det är den planerade tidpunkten för publicering:
https://www.flashback.org/sp27422935

Så passa på att sova ikväll.
Skönt att ha det bekräftat, då föreslår jag att vi temporärt låser denna tråd och istället för upp denna istället, givetvis också tråden om besvikelse.
Citera
2010-12-08, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Skönt att ha det bekräftat, då föreslår jag att vi temporärt låser denna tråd och istället för upp denna istället, givetvis också tråden om besvikelse.

Instämmer.

Btw, skön av. •rofl•
Citera
2010-12-09, 09:20
Medlem
skuggboxares avatar
Antagningsbesked 1 har kommit. Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in