Citat:
Ursprungligen postat av Rushdi
e ni säkra på att Erika Carlsson e en tjej o inte en kille som bara använder en tjejnamn..äldreboende va hmm kanske nån som jobbat där förrut, kanske t.o.m. lånat namnet på personen
Tror hon bara tagit ett random namn och adress som hon hittat. Det är ju dock värt ett försök då om man har tur finns någon ynka koppling. Kanske kan ringa dit och fråga om de varit någon konstig person som jobbat där.
Att det är en tjej som på något sätt är inblandad är säkert då jag pratade med henne i telefon.
Alla ni som också blivit blåsta eller varit i kontakt med denna person, hypeIt tex, PM:a mig så kan vi fortsätta diskussionen där. Har redan kontakt med en till som blev blåst på en bärbar dator.