Jag håller på att bli galen.
Jag har pinats av ett error i datorn skitlänge och nu äntligen har jag tagit mig i kragen och börjat ominstallera datorn.
Här är meddelandet:
Citat:
Windows cannot install required files. The file may be corrupt or missing.
Make sure all files for installation are available, and restart the installation.
Error code: 0x80070570
Detta oändliga error sätter stopp för lite vad som helst i datorn.
Speciellt installationer. Har försökt installera massor av spel, ja i hardcopy, men det är alltid samma
bullshit som dyker upp.
Jag har nu suttit någon timme och försökt att installera om Windows 7 och äntligen har jag kunnat boota
installationen från en flashdrive.
Och då kommer samma helvetes error upp igen när jag är halvvägs genom installationen.
W.T.F?!
Jag har formaterat partionen där OS;et ska vara. Så nu kommer jag inte ens in i Windows om jag en skulle vilja.
Måste jag ta delete partition och skapa en ny eller?
Sen finns det en till partition som är av Type: System.
Den har jag inte rört ännu. Kan felet ligga där?
Jag har försökt att installera XP istället och allt går som vanligt och när den har kopierat över filerna så startar den om som vanligt det med. Men sen så skiter datorn ut att det är något "misc"-error som uppstått och vill att jag ska trycka ctrl alt del för att starta om och sen så är jag tillbaka på ruta ett.
Jag har aldrig haft tjorv med att lösa datorproblem förrut men det här tar mig fan priset.
Vad fan ska man göra? Sätta eld på skiten för att den ska rensas ut eller?!