Hej, jag tänkte fråga en sak: jag skulle vilja installera en vara, på förpackningspaketet står det att det passar XP och Vista. Betyder det att det inte går att installeras i Win 7? eller om en mjukvara kan installeras i Vista så det ska alltid kunna installera i Win 7 eller va?
Hej, jag tänkte fråga en sak: jag skulle vilja installera en vara, på förpackningspaketet står det att det passar XP och Vista. Betyder det att det inte går att installeras i Win 7? eller om en mjukvara kan installeras i Vista så det ska alltid kunna installera i Win 7 eller va?
Ibland av någon konstig anledning (ofta) så ändras min skärmupplösning så översta delen av min bild går utanför bilden. väldigt frustrerande när jag icke vet vad det är och inte vet hur jag ska fixa det. har försökt ändra upplösningen men problemet kvarstår..
tack på förhand!
finns det något sätt att installera om windows UTAN skiva?
Alltså att det är ettnedladdat windows som går att starta upp ändå?
Hur gör jag då?för jag har inga skivor =/
jättetacksam för svar! PM:a gärna så slipper detta bli en chat =)
Jag måste själv göra det. Men jag mins att jag en gång gjorde så att jag ringde där jag köpte datorn (netonnet) och så sa dom hur man skulle göra . Mins svagt att man skulle trycka på F5 eller nått och sen skriva in nått nummer på baksidan på datorn . Jag kan ha helt fel alltså .
ev testa detta
"STOP 0x000000ED UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME" Error Message When You Restart Your Computer or Upgrade to Windows XP http://support.microsoft.com/?kbid=297185
Tack för du tar dig tid att hjälpa mig, kollade länkarna men allt bygger på att man har en Windows vista repiar skiva och det har jag inte. Kan man ladda ner en på något sätt ?
du kan använda ett bootbart usb-minne att installera med
om du köpt datorn med förinstallerat windows så finns där troligtvis en recovery del på disken,startas troligen med någon av F-knapparna
Tack för du tar dig tid att hjälpa mig, kollade länkarna men allt bygger på att man har en Windows vista repiar skiva och det har jag inte. Kan man ladda ner en på något sätt ?
microsoft har stängt ner där jag har laddat ner innan,men där är en här
Jag har den redan på datorn tydligen är den meny jag jobbat från hela tiden men får ändå inga av kommandona att gå in för det dyker in upp någon partition att jobba med. Vilka kommando ska man mata in i kommandoprompten då ?
Jag har den redan på datorn tydligen är den meny jag jobbat från hela tiden men får ändå inga av kommandona att gå in för det dyker in upp någon partition att jobba med. Vilka kommando ska man mata in i kommandoprompten då ?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!