2012-01-29, 13:22
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Ja men det gjorde dom ju i första rättegången i Stockholms tingsrätt då rätten ansåg att det fanns övertygande bevisning för att läkarna begått mordet.
Är du smått efterbliven eller vad ?
I den andra rättegången i samma tingsrätt så ansåg rätten att det var bevisat att de båda läkarna styckat Da Costas kropp men inte att dom gjort sig skyldiga till mord eftersom dödsorsaken inte kunde fastställas efterom alla vitala organ var avlägsnade.
Schröders var inga supermänniskor heller, ett bra minne är allt vad som behövs och allmänläkaren Allgen gjorde ett så bestående intryck vid inlämnandet av den hemska fotorullen så fotohandlarparet glömde inte detta.
Gör dig inte dummare än vad du redan är tack.
Är du smått efterbliven eller vad ?
I den andra rättegången i samma tingsrätt så ansåg rätten att det var bevisat att de båda läkarna styckat Da Costas kropp men inte att dom gjort sig skyldiga till mord eftersom dödsorsaken inte kunde fastställas efterom alla vitala organ var avlägsnade.
Schröders var inga supermänniskor heller, ett bra minne är allt vad som behövs och allmänläkaren Allgen gjorde ett så bestående intryck vid inlämnandet av den hemska fotorullen så fotohandlarparet glömde inte detta.
Gör dig inte dummare än vad du redan är tack.
Två lysande exempel på hur Lawnmoverman2011 tycker att man för en debatt framåt...
Citat:
Ursprungligen postat av lamashta
Och jag hoppas för er skull att dom inte är skyldiga. För om dom sedan på dödsbädden skulle erkänna att dom varit jävligt skyldiga hela tiden och tackar Lindeberg och alla andra som stått på deras sida i kampen för deras "upprättelse" och kunnat njuta av ett miljonskadestånd från staten,
så vill jag inte veta hur ni känner er. Och då skulle ni inte tänka så många negativa tankar om Rajs
längre...eller Borgnäs eller Hanna Olsson eller ad infinitum.
så vill jag inte veta hur ni känner er. Och då skulle ni inte tänka så många negativa tankar om Rajs
längre...eller Borgnäs eller Hanna Olsson eller ad infinitum.

Omvänt kan man ju säga att om det visar sig att alla tvivel är befogade när någon i sitt testamente berättar var man kan hitta CdC:s huvud och denne inte visar sig var TH eller TA.
I ärlighetens namn tro jag dock att Lawnmoverman2011 skulle framstå som den större fånen av er båda.