Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Men snälla, det är ju intressant och bra att debatten blossat upp nu igen.
Vill du tysta dom som tycker annorlunda och som är övertygade om att läkarna är skyldiga ?
lamashta har vettiga åsikter enligt min mening och han har haft en hel del intressanta saker att berätta som i vart fall jag inte känt till tidigare.
Om inte du hinner med i tempot när det "produceras" hela 20 sidor under en helg så är det ditt problem min vän, ingen tvingar dig att följa denna tråd.
Det verkar som om du och vissa andra vill ha kontroll över denna tråd och det är mycket märkligt enligt min mening.
Mvh
Nu missförstår du mig igen och tolkar in saker i mitt inlägg som faktiskt inte står.
Nej, jag vill inte tysta dem som tycker annorlunda än vad jag gör i den här frågan och jag har heller inga problem med att det uppstår en debatt då och då. Hur tolkar du in det i ett inlägg där det enda jag gör är att efterlysa en struktur i debatten?
Att du tycker att Lamashta berättar intressanta saker och att han har vettiga åsikter är helt upp till dig och det lägger jag mig naturligtvis inte i. Jag tycker dock inte att hans åsikter och tankar ser annorlunda ut bara för att de upprepas ett stort antal gånger. Det måste ju vara bättre om tankarna kommer upp på bordet för att sedan diskuteras en och en till dess att de kan anses vara färdigdiskuterade.
Min läshastighet är ganska normal och min vilja att kontrollera tråden är obefintlig. Jag vill dock helst läsa välskrivna och intressanta inlägg (vem vill inte det?) och jag vill helst att så många som möjligt får ut så mycket som möjligt av att läsa i tråden. Av den anledningen kom jag med ett förslag till strukturering av den. Dessutom frågade jag artigt vad ni andra tyckte.
Kul förresten att du kallar mig för din vän. För ett tag sedan kände jag nästan att du var arg på mig.