Citat:
Ursprungligen postat av Claude-M
Är det sant att jag smutskastat de han räknar upp?
Då vill jag att du återger mina smutskastningar av alla de uppräknade.
Är det för mycket begärt?
Mamman står jag för, hon var sjuk när när hon bibbade hela världen att tro att hennes man var en mördare och homosexuell pedofil. Den "smutskastningen" är lindrig i förhållande till vad hon åstadkommit.
Herregud, du får väl gråta ut knät på någon då din stackare.......
Det vore intressant om du kunde berätta för mig vilka jag har smutskastat ?
Att hävda att läkarna är skyldiga är knappast någon smutskastning, inte heller att hävda att Lindeberg var bekant med Härm och att det troligtvis finns dolda motiv till att boken skrevs.
Att Härm har jagat nedgångna tjackhoror i stor omfattning på Malmskillnadsgatan är sant och att han hade en knulldocka hemma med strypsnara på.
Annika Nordbergs huvud blev stulet ur frysrummet utan giltig anledning, dom anhöriga hade ingen som helst aning om att skallen saknades under begravningen av mordoffret.
Allt som jag har skrivit finns det källor till och jag har bara "citerat" dessa källor.
Du påstår att allmänläkarens exfru är psyksjuk.
Och vad har du för belägg för detta ?
För att personalen på flickans dagis uppmärksammar barnets märkliga beteende och därigenom startar hela karusellen ?
Det var ännu en gång INTE mamman som satte igång det hela.
Men dagispersonalen var säkerligen involverade i denna enormt stora ondskefulla konspiration mot dina två stackars läkare