Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Varför inte fråga Eremona hur hen har tänkt sy ihop sina teorier med bakgrund av att offrets genitalier och bröst var avlägsnade[...]
I sedvanlig ordning låtsas du att jag (och såhär sunkigt behandlar du många andra också) inte har avhandlat saker som jag har avhandlat många, många ggr, mycket noggrant. De morbida detaljer som du nu tar upp vill jag helst inte prata om mer, men okej, vi kör igen ...
Jag är verkligen trött på att exponera dennaa arma människas kvarlevor, och fascineras av din totala avsaknad av normal hänsyn - hur du orkar exploatera detta brottsoffer och blåljuga om omständigheterna månad ut och månad in är obegripligt ...
Såhär var det (för hundrade gången) ...
Offrets bäcken var tömt och genitalier (eller delar av dessa - uppgifterna är lite oklara) var försvunna när likdelarna hittades. Huruvida de saknade mjukdelarna ruttnat bort och/eller angripits av råttor (det är troligt) eller skurits bort från utsidan vet ingen, och att anta att en sexualsadist angripit kroppen är meningslöst ... det är bara en vild gissning, att ha och mista.
Vad vi vet är att sexualsadister som styckar lik är astronomiskt ovanliga. Dra en slutsats utifrån det, är du bussig.
Vidare - eftersom bäckenet tömdes är det troligt att genitalier angreps
inifrån bäckenet (på ngt sätt måste ju inälvorna lossas i botten på bäckenet, där det bara finns mjukdelar). Härvid skadades mjukdelarna troligen.
I FU nämns bara en "blygdtraktsdefekt", vars kanter var ojämna, fransiga, sönderfallande, som jag minns det. De fula kanterna är ju knappast ett tecken på skärande våld - troligen har djur varit på kroppsdelarna lite (fast det inte nämns i FU), och hur bäckenet såg ut innan de lämnades på marken får vi aldrig veta.
Bröstens avlägsnande behöver inte vara en sexualsadists signum - den fullständiga bilden av brottet hade bara gärningsmannen, och de mest morbida fantasierna kan vi lämna därhän. Brösten kan ha avlägsnats för att gärningsmannen ville finfördela kroppen, eller så greps han bara av ett löst infall, och kanske var han extremt berusad (och helt personlighetsförändrad) eller påtänd, vad vet man?
Det bröst som hittades (i aug) är f.ö. intressant - det faktum att det hittades är intressant, och dessutom var det helt oskatt, utan knivhugg eller andra tecken på ilska eller sadism.
Vad skulle det vara för sexualsadist som handfast skär av ett bröst (dessutom utan att skada kringliggande och underliggande vävnader) och lämnar det ifrån sig?
Din underliga sadistfantom verkar inte ha haft nåt personligt intresse av denna laddade kroppsdel, som han tillskansat sig på farligast tänkbara sätt ... allt detta besvär, alla dessa krumbukter, och så lämnar han plötsligt ifrån sig ett av brösten.
Nej du, nej du ... du får allt läsa på om du ska fortsätta surra om extrem sexualsadism ...
Du fantiserar inte bara om en sexualsadist - det är en udda sexualsadist också.