Citat:
Jag håller med om att överskådligheten blir svårare i en diskussionstråd där det blir provokationer åt allehanda håll från flera sidor mellan högst väsentliga inlägg.
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Jag syftade nog snarare på att jag aldrig någonsin never ever kommer att stödja daddy
i hans kamp för sin dotter eller någonting annat heller för den delen. Men jag tycker inte
att man ser felen för den massiva vägg av tramsanden och återupprepanden som hela tiden
upprepar sig.
Nu skiter säkert daddy högaktningsfullt i om jag stödjer honom eller inte.
Men det är några små detaljer med hur han jobbar och har jobbat med sin
blogg som gör att han för alltid i min bok har förbrukat sin rätt till sympati.
Det som är lite märkligt i det hela är ju faktiskt att inte hans buddies överhuvudtaget
ifrågasatt hans ställningstaganden i fall som inte rör just hans barn. Skiter ni liksom
i vad han gör så länge han jobbar för "en god sak"? Uthängningar? Sammankopplingar?
Startandes av drev i syfte att få lättledda idioter att hota andra? Rena lögner om
att han inte längre modererade bloggen.
Allt sånt ger för mig en bild som gör honom till en riktig jävla lögnare.
Hur kan ni andra som håller med honom inte se detta?
Vad säger Profanum?
i hans kamp för sin dotter eller någonting annat heller för den delen. Men jag tycker inte
att man ser felen för den massiva vägg av tramsanden och återupprepanden som hela tiden
upprepar sig.
Nu skiter säkert daddy högaktningsfullt i om jag stödjer honom eller inte.
Men det är några små detaljer med hur han jobbar och har jobbat med sin
blogg som gör att han för alltid i min bok har förbrukat sin rätt till sympati.
Det som är lite märkligt i det hela är ju faktiskt att inte hans buddies överhuvudtaget
ifrågasatt hans ställningstaganden i fall som inte rör just hans barn. Skiter ni liksom
i vad han gör så länge han jobbar för "en god sak"? Uthängningar? Sammankopplingar?
Startandes av drev i syfte att få lättledda idioter att hota andra? Rena lögner om
Allt sånt ger för mig en bild som gör honom till en riktig jävla lögnare.
Hur kan ni andra som håller med honom inte se detta?
Vad säger Profanum?
Det är nog en avigsida i diskussioner i stort, inte bara på internet. Jag erkänner villigt att jag kan svara på provokationer och kan bli triggad i vissa sammanhang, så även andra.
Inget ont utan att det har något gott med sig. På internet kan man till skillnad från IRL ta en betänkelsestund innan man svarar. Och ibland så kommer det fram saker som annars aldrig skulle kommit fram.
Hans arbete i hans blogg har för länge sedan förbrukat min sympati. Den fanns från början och jag förstod sorgen men ju mer jag läste det han la ut så såg jag en allt sjukare person. Och det märkligaste och mest skrämmande är att han inte inser det själv. Många av de inlägg och dokument han lägger ut skulle man som frisk inte lägga ut ens för det är ju påtagligt hur fel det är från hans sida. Men han verkar helt övertygad om att det skulle tala för hans sak istället för motsatsen, helt emot.
Hans "buddies" verkar mest vilja ha lite dramatik i sina liv, de skiter i hur Daddy uppför sig så länge han levererar smaskigheter. Slutar han så är han inte längre intressant.
Det är just detta du skriver som gör mig mest förfärad:
Citat:
Det är ju faktiskt barn som blivit hotade tack vare Daddys aktiviteter, till och med små barn i grundskoleåldern. Sen även vuxna som inte hållt med honom så klart. Deras familjer mår inte bra över hans sjukliga uthängningar mot dem.
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Uthängningar? Sammankopplingar?