[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikJ
En av Daddys kompisar skriver på Daddys blogg så att man skäms att vara farsa, han gnäller över att han måste betala 1273:- för uppehälle åt sin dotter.
Vilken jävla gnet, ett pack kådisar kostar 50 spenn, men vem fan sa att det var daddys kompis ? jo du !
Citat:
Vad får man för 1273:-/månad?
Hehe.... per månad.
Citat:
Inte ens ett uppvärmt rum med el kostar så lite.
Är man så jävla dum så man göder elbolagen, så blir jag glad mitt aktieinnehav, klant.
Citat:
Sen tillkommer mat och kläder.
Tillkommer ? har de inte kläder, ett par jeans 2000.-
Citat:
Fritidsutrustning och fritidskurser.
Exakt fy fan bara försäkringen av dessa 2500:- / halvåret styck, ägande är slaveri.
Citat:
Eventuella mediciner.
Här kan du utnyttja oss andra om du behöver, högkostnadsgräns har du väl hört talas om.
Citat:
Några enklare nöjen och lite semester.
Här ryker ditt genomsnitt i ett svep, menar du att man ska leva på skorper o vatten bara för att man haft lite latjo?
Citat:
Inkomstbortfall vid vabb och andra aktiviteter.
mm mm
Menar du att vi andra ska pröjsa för att du har snoriga ungar, gå tillbaka fixa till lönen för faan HJ.
Citat:
Inget av mina barn går under 2500:-/per månad i genomsnitt på ett år.
Räcker möjligen till blöjer o välling, vänta du bara.
Citat:
Ändå gnäller karln som låtit det lilla underhållet gå till kronolle i två år nu och vägrar träffa sin dotter och tycker att mammans sambo borde betala istället. Det är alla andras fel att han har över 29000 i skuld.
Här tycker jag du verkligen trycker på rätta knappen, han ska för fan pröjsa 2 lax för barnpassningen till den snälla sambon som tar hand om hans kvinna o barn, ne de e en sån där jävla komuninst, som bara ska ha och ha, fy fan.
Citat:
Är det vad Daddy också siktar på?
Ja ja, olycksbröder finns det dock gott om för Daddy.[/
QUOTE]
Daddy, ho the fuck is Daddy ?