Citat:
Ursprungligen postat av Ahmenvafan
Intressant tanke att få bli analyserad av "människokännaren Daddy".
Mindre intressant att veta att ens barn ligger illa till om Daddy får tag i en.
Skulle inte förvåna mig om Daddy anser att mina barn får skylla sig själva som har en förälder som mig!? Isf...

Det är ju precis så som de som angriper barnen resonerar.
Det handlar om barn som inte vet någonting innan, som inte har med saken att göra.
Barnen blir ju utsatta för att de har en förälder som inte tycker som Daddy.
De har ingen aning om vem Daddy är, de visste ingenting om saken innan det drabbade dem.
Det är ju både sjukt och förbannat obehagligt.
Vad Daddy kan göra om han vill ta avstånd från detta är att sluta upp med sin angiveriverksamhet och radera allt sådant uthängt material från sin blogg. Helst be om ursäkt, men det är nog för mycket begärt.
Som Daddy själv skriver så skiter han i det, han kommer att radera som han vill och låta resten hänga ute, han bryr sig inte om att hans verksamhet drabbar barn. Undrar hur mycket han bryr sig om sitt eget barn då? Det kan ju mycket väl drabba någon av hennes kompisar.
Daddy vet att detta pågår med att utsätta barn till hans meningsmotståndare.
Han gör ingenting, inte med ett enda ord säger han att detta inte är ok enligt hans sätt att se det.
Han hänger ut folk och barn blir drabbade gång på gång.
Detta kan inte betyda något annat än att Daddy tycker det är ok.
Vafan Daddy, skriv åtminstone att du tycker att den biten är oacceptabel i din angiveriverksamhet!