Citat:
Ursprungligen postat av Lasse-Majja
Din källa
Det verkar grumligt i den, jag är ledsen att jag gapflabbar, men till tröst och din enfald till trots, kanske är dags och checka källan, vattnet är förgiftat, kom det som pm sa du
För att klargöra din källas totala okunskap,bjud på lite läsgodis.
Vägledande regler om god advokatsed http://www.advokatsamfundet.se/templates/CommonPage.aspx?id=8675
Men källan kanske hävdar att en av Sveriges mest namnkunniga inom området skulle ge sig ut på hal is och riskera hela sitt värv, dessutom i den av honom icke ringa åldern av erfarenhet, eller fick pm'aren för sig att det råder klientbrist
Nu har har jag kul
Dessutom under rådande konflikt och påstådda pengatrassel, din källa verkar ha tänkt till här.
Gamla fängelsekunder vem vilka, dessa skrev under debattartikeln jag länkade.
Peter Althin, advokat,
Jan Askblad, advokat,
Charlotte Bokelund, advokat,
Stig Centervall, advokat,
Peter Haglund, advokat,
Lennart Hane, advokat,
Björn Hurtig, advokat,
Kerstin Koorti, advokat,
Bengt Loquist, advokat,
Thomas Olsson, advokat,
Jörgen Olsson, advokat,
Ola Samuelson, advokat,
Lars Sandow, advokat,
Pelle Svensson, advokat,
Hans Öberg, advokat
Lycka till med din kampanj.
Tick Tack!
Det verkar grumligt i den, jag är ledsen att jag gapflabbar, men till tröst och din enfald till trots, kanske är dags och checka källan, vattnet är förgiftat, kom det som pm sa du
För att klargöra din källas totala okunskap,bjud på lite läsgodis.
Vägledande regler om god advokatsed http://www.advokatsamfundet.se/templates/CommonPage.aspx?id=8675
Men källan kanske hävdar att en av Sveriges mest namnkunniga inom området skulle ge sig ut på hal is och riskera hela sitt värv, dessutom i den av honom icke ringa åldern av erfarenhet, eller fick pm'aren för sig att det råder klientbrist
Nu har har jag kul
Dessutom under rådande konflikt och påstådda pengatrassel, din källa verkar ha tänkt till här.
Gamla fängelsekunder vem vilka, dessa skrev under debattartikeln jag länkade.
Peter Althin, advokat,
Jan Askblad, advokat,
Charlotte Bokelund, advokat,
Stig Centervall, advokat,
Peter Haglund, advokat,
Lennart Hane, advokat,
Björn Hurtig, advokat,
Kerstin Koorti, advokat,
Bengt Loquist, advokat,
Thomas Olsson, advokat,
Jörgen Olsson, advokat,
Ola Samuelson, advokat,
Lars Sandow, advokat,
Pelle Svensson, advokat,
Hans Öberg, advokat
Lycka till med din kampanj.
Tick Tack!
Jag har ännu roligare. Det har tagit dig över två timmar att tota ihop svaret. Det kom inte naturligt och enkelt för dig att skriva det här inlägget. Du har kämpat med formuleringarna.
Och ändå blev det inte bättre än så här. Ditt huvudanförande är alltså att advokater alltid är ärliga för att de inte vill riskera sitt jobb. Haha men det är ju för sött. Jesses du har det inte lätt förstår jag. Inte undra på att du har kämpat i två timmar att få till det här, tills någon kunde hjälpa dig att skriva inlägget. Det blev inte bra ändå.
Att Daddys Sverige fångar klienter är för att de vill få tag på särskilt desperata människor som kan slanta upp lite extra så klart. Det är ju så det fungerar. Organisationer har ju det som affärsidé. Och min källa är en som står Daddy nära, mer säger jag inte om det.
Du vet ju själv att du inte har den blekaste aning om vad som pågår, men du har nu pratat med någon som skickar ut dig att skriva i tråden, tyvärr är det bara desinformation du fått i dag min vän. Jag förstår att du litar på folk, men du borde kanske inte agera för andras räkning när du inte har en susning.
__________________
Senast redigerad av JanHemming 2010-11-06 kl. 17:03.
Senast redigerad av JanHemming 2010-11-06 kl. 17:03.