Citat:
Ursprungligen postat av Cinda
Om han har gett upp nu kanske ni kan låta den här frågan få vila i frid. Er omtanke var ju om dottern och om hon nu inte kommer att träffa sin pappa är väl inte hans skulder, diagnoser, djusömn, etc ett problem. Och om er omtanke om dottern styr tycker jag att ni ska sluta hacka på hennes pappa eftersom hon kommer kunna läsa det en dag.
Så länge det kommer in intressanta påståenden i tråden så fortsätter jag gärna diskussionen.
Citat:
Ni som gång på gång vill upprepa Daddys uselhet i den tråden är lika illa som Daddy i hans blogg. Hitta något annat och vettigare att ägna er åt. För att uttrycka det milt är ert beteende inte riktigt sunt - precis som daddys inte har varit det, men som jag sagt tidigare: Han är av förståeliga skäl i kris.
I kris? Tyckte han var pigg för nån månad sen när han lät folk spekulera i om en våldtagen fjortonårig flicka brukade erbjuda oralsex på skolans toaletter och lika pigg och rask när han alierade sig med våldtäktsmannens mamma som på internet fört ut att den våldtagna flickan hade sex med sin pappa. Då var han inte trött, men okej han kan ju ha blivit lite trött nu på senare tid.
Citat:
Vad har du för skäl för att slakta en liten flickas pappa på nätet? Hur tror du det kommer att kännas för henne den dagen hon (eller hennes vänner) läser detta?
Förfärligt hemskt så klart. Hon hamnar ju verkligen i en knepig sits. Kanske hon blir som en viljelös docka för att andra inte ska sprida det här om henne. Fattar inte vad Daddy tänkte på, i synnerhet inte vad gällde snoppförhöret.
Citat:
Om kampen är över kan du väl skaffa dig en annan hobby som inte riskerar att såra ett barn?
Tja, jag gör väl som jag har lust, men skadar det ju inte, men hade jag en blogg som skadade mig och mitt barn skulle jag skaffa mig en annan hobby.