2010-11-28, 11:34
  #13285
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiaW
Efter uppmaning att belägga sina påståenden om att micro ljugit gör Lucky ett försök. Länken han lägger in i inlägget bevisar att micro i sitt inlägg faktiskt belägger genom hänvisning till en av daddys kommentarer på bloggen, vilket i sin tur bevisar Luckys lögn.
Sen har vi anklagelsen om vad Micro skrivit om viss rörelse:

Lucky uppmanas att belägga påståendet om att Micro använt det ordet, och visar upp detta citat av Micro:

Eftersom inget om någon rörelse alls nämns i det citerade inlägget förklarar Lucky så här:

Nu har tydligen micro, enligt Lucky, skrivit både om en rörelse och akt...eller?
Ytterligare omskrivning av Lucky:


Så...efter två omskrivningar är vi nästan framme...men inte helt. Lucky påstod ju att micro använt ordet om viss rörelse, och trots omskrivning och logiska vurpor så har hon fortfarande inte skrivit det...

Jag tror bestämt att micro fått klä skott för vad andra skrivit i tråden, och för att rättfärdiga mailen hon fick så försöker man desperat visa att hon minsann förtjänar dem...

Det trista är ju att Micro är en av dem som hållt Daddy för oskyldig till övergrepp. Varför attackera henne?


Nu är det i detta inlägg micro skriver om runkrörelser:

"Utredaren visar inte vaga runkrörelser - "

https://www.flashback.org/sp22365830

Men det var i det andra länkade inlägget som micro talade i termer av sexuell art.

Vidare är omskrivning ett sätt att tillge något det inte har. Sexuell interaktion i det sammanhang micro sätter det är att runka. På något annat sätt kan det omöjligen vara, varvid min återgivning av orden sexuell interaktion i just detta fall som synonymt med att runka inte är en omskrivning. Det är du som uppenbart sysslar med omskrivningar eftersom du sätter ordet omskrivning i fel situation. Med andra ord: du gör en omskrivning av ordet omskrivning.

Var och en kan se att hela tråden flimrar ut i ett kaos där vissa anser att ord, begrepp och logik får behandlas hur som helst. Det är ytterst ledsamt att man sedan ska vara tvungen att förklara och förklara vad daddyhatarna faktiskt säger och vad deras påståenden egentligen innebär. Det är väl därför de saknar insikt om vilken skada de orsakar.
__________________
Senast redigerad av TheLucky 2010-11-28 kl. 11:41.
Citera
2010-11-28, 11:52
  #13286
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Nu är det i detta inlägg micro skriver om runkrörelser:

"Utredaren visar inte vaga runkrörelser - "

https://www.flashback.org/sp22365830

Men det var i det andra länkade inlägget som micro talade i termer av sexuell art.

Vidare är omskrivning ett sätt att tillge något det inte har. Sexuell interaktion i det sammanhang micro sätter det är att runka. På något annat sätt kan det omöjligen vara, varvid min återgivning av orden sexuell interaktion i just detta fall som synonymt med att runka inte är en omskrivning. Det är du som uppenbart sysslar med omskrivningar eftersom du sätter ordet omskrivning i fel situation. Med andra ord: du gör en omskrivning av ordet omskrivning.

Var och en kan se att hela tråden flimrar ut i ett kaos där vissa anser att ord, begrepp och logik får behandlas hur som helst. Det är ytterst ledsamt att man sedan ska vara tvungen att förklara och förklara vad daddyhatarna faktiskt säger och vad deras påståenden egentligen innebär. Det är väl därför de saknar insikt om vilken skada de orsakar.

Det sjuka i detta är ju att inlägget du länkar till är ett av dom mer sansade och
förklarande inläggen i hela tråden. Och det enda du kan utläsa ur det är att Micro
anklagar daddy för att låta dottern runka av honom.

Hur var det nu daddy brukade beskriva det hela? Pedofil by proxy tror jag det kallades.

Vad tycker du förresten om daddys mailhot mot micro? Är det ok?
Citera
2010-11-28, 11:55
  #13287
Medlem
KiaWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Nu är det i detta inlägg micro skriver om runkrörelser:

"Utredaren visar inte vaga runkrörelser - "

https://www.flashback.org/sp22365830

Men det var i det andra länkade inlägget som micro talade i termer av sexuell art.

Vidare är omskrivning ett sätt att tillge något det inte har. Sexuell interaktion i det sammanhang micro sätter det är att runka. På något annat sätt kan det omöjligen vara, varvid min återgivning av orden sexuell interaktion i just detta fall som synonymt med att runka inte är en omskrivning. Det är du som uppenbart sysslar med omskrivningar eftersom du sätter ordet omskrivning i fel situation. Med andra ord: du gör en omskrivning av ordet omskrivning.

Var och en kan se att hela tråden flimrar ut i ett kaos där vissa anser att ord, begrepp och logik får behandlas hur som helst. Det är ytterst ledsamt att man sedan ska vara tvungen att förklara och förklara vad daddyhatarna faktiskt säger och vad deras påståenden egentligen innebär. Det är väl därför de saknar insikt om vilken skada de orsakar.
Det var ju ett svar på någon annans inlägg som använder ordet...och återigen beläggs det genom hänvisning till daddys egna ord.

Fråga: Anser du själv att du under gårdagens inläggsväxling bevisade att ordet använts?
Citera
2010-11-28, 11:55
  #13288
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JanHemming
Är det mig du tilltalar med din dumma jävel och ställer frågor till? Varför frågar du samma sak om och om igen. Du har fått svaret flera gånger.

Det är Daddy som för information till tråden, bland annat genom AITS, genom Dig och genom de mejl han skickat till micro.

På utredningshemmet har de diskuterat att dottern måste byta namn för att inte vara sökbar på internet. Mamman måste antagligen också byta namn.
Undrar hur det känns att vara fem år och måste heta något annat plötsligt. Och vad tänker man om sin pappa sen när man förstår varför det är så?

Det är du och Hj med eran psykopatiska förstalskampanj som är grundorsaken till att denna tråd stinker, era förljugna inlägg och medvetna omskrivningar till felaktiga påståenden era lögner är absolut värda det mail, det är feladresserat, men innehållet talar sitt tydliga språk, ingen kan missuppfatta, sluta ljuga och förtala, som sagt jag hade inte hotat, jag hade agerat. Dessutom mot dig och HJ, sen hade jag talat om vilka ni är.

AITS har hövligt bett er att sluta, genom att Jocke har bett henne det är du som tolkar in att det skulle vara annan än AITS egna ord.

Det går inte att misstolka att du har inblick i hemmet, men däremot att du inte har kontakt med personalen,utan sitter och gissar, din gissningar har som alltid en insuinerande och målmedveten fokus, nämligen att förtala och demonisera ett barns pappa, som drabbar hela familjen.

Du och HJ är genomruttna och i det ljuset är det just bara för att ni kan gömma er bakom anonymitet.

Jag tror alla tom bondläppen amvf skulle kunna stå för sina åsikter, men det vågar inte ni, eftersom ni vet att ni skulle bli fällda i domstol för eran stalkingkampanj.
Citera
2010-11-28, 12:04
  #13289
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse-Majja
Det är du och Hj med eran psykopatiska förstalskampanj som är grundorsaken till att denna tråd stinker, era förljugna inlägg och medvetna omskrivningar till felaktiga påståenden era lögner är absolut värda det mail, det är feladresserat, men innehållet talar sitt tydliga språk, ingen kan missuppfatta, sluta ljuga och förtala, som sagt jag hade inte hotat, jag hade agerat. Dessutom mot dig och HJ, sen hade jag talat om vilka ni är.

AITS har hövligt bett er att sluta, genom att Jocke har bett henne det är du som tolkar in att det skulle vara annan än AITS egna ord.Det går inte att misstolka att du har inblick i hemmet, men däremot att du inte har kontakt med personalen,utan sitter och gissar, din gissningar har som alltid en insuinerande och målmedveten fokus, nämligen att förtala och demonisera ett barns pappa, som drabbar hela familjen.

Du och HJ är genomruttna och i det ljuset är det just bara för att ni kan gömma er bakom anonymitet.

Jag tror alla tom bondläppen amvf skulle kunna stå för sina åsikter, men det vågar inte ni, eftersom ni vet att ni skulle bli fällda i domstol för eran stalkingkampanj.

Den mening som jag fetat förstod inte jag. Vad menar du med att det är AITS egna ord? Det är klart att det är hon som har skrivit sitt inlägg men hon säger ju att uppgifterna kommer från daddy OM mamman.

Är du onykter så här tidigt?
Citera
2010-11-28, 12:15
  #13290
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiaW
Det var ju ett svar på någon annans inlägg som använder ordet...och återigen beläggs det genom hänvisning till daddys egna ord.

Men det spelar väl ingen roll. DrSpoke uppfattade att daddyhatarna här pratar om runkrörelser"

"Se bara på en del av er själva som fantiserat ihop runkrörelser av den där vaga handrörelsebeskrivningen av en fyraåring."

Varvid micro säger att det inte handlar om vaga runkrörelser. Alltså håller hon med om att DrSpoke uppfattat saken rätt, dvs. att micro faktiskt anser att dottern gjorde runkrörelser. Misstänker att du försöker tjafsa bort det här också.
__________________
Senast redigerad av TheLucky 2010-11-28 kl. 12:18.
Citera
2010-11-28, 12:22
  #13291
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Men det spelar väl ingen roll. DrSpoke uppfattade att daddyhatarna här pratar om runkrörelser"

"Se bara på en del av er själva som fantiserat ihop runkrörelser av den där vaga handrörelsebeskrivningen av en fyraåring."

Varvid micro säger att det inte handlar om vaga runkrörelser. Alltså håller hon med om att DrSpoke uppfattat saken rätt, dvs. att micro faktiskt anser att dottern gjorde runkrörelser. Misstänker att du försöker tjafsa bort det här också.


Men UPPFATTADE runkrörelser? Det är väl en annan sak än att någon skrivit det rakt ut?
Man kan väl leka med en snopp på olika sätt för övrigt, inget som säger att ett litet barn som ska undersöka en penis närmare lägger handen runt den och börjar runka. Det är nog ganska långt bort skulle jag tro.
Citera
2010-11-28, 12:23
  #13292
Medlem
KiaWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Men det spelar väl ingen roll. DrSpoke uppfattade att daddyhatarna här pratar om runkrörelser"

"Se bara på en del av er själva som fantiserat ihop runkrörelser av den där vaga handrörelsebeskrivningen av en fyraåring."

Varvid micro säger att det inte handlar om vaga runkrörelser. Alltså håller hon med om att DrSpoke uppfattat saken rätt, dvs. att micro faktiskt anser att dottern gjorde runkrörelser. Misstänker att du försöker tjafsa bort det här också.
Nej, jag läser vad som står i inlägget, hela inlägget alltså, och sätter det i sitt sammanhang.

Nu konstaterade du att själva ordet inte kom från micro, utan faktiskt från andra i tråden, vilket är just vad jag försökt säga: Ni (Du och daddy) låter micro klä skott för vad andra gör och skriver i tråden.
Citera
2010-11-28, 12:23
  #13293
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Nu är det i detta inlägg micro skriver om runkrörelser:

"Utredaren visar inte vaga runkrörelser - "

https://www.flashback.org/sp22365830

Men det var i det andra länkade inlägget som micro talade i termer av sexuell art.

Vidare är omskrivning ett sätt att tillge något det inte har. Sexuell interaktion i det sammanhang micro sätter det är att runka. På något annat sätt kan det omöjligen vara, varvid min återgivning av orden sexuell interaktion i just detta fall som synonymt med att runka inte är en omskrivning. Det är du som uppenbart sysslar med omskrivningar eftersom du sätter ordet omskrivning i fel situation. Med andra ord: du gör en omskrivning av ordet omskrivning.

Var och en kan se att hela tråden flimrar ut i ett kaos där vissa anser att ord, begrepp och logik får behandlas hur som helst. Det är ytterst ledsamt att man sedan ska vara tvungen att förklara och förklara vad daddyhatarna faktiskt säger och vad deras påståenden egentligen innebär. Det är väl därför de saknar insikt om vilken skada de orsakar.

Ja så var det också i självmordstråden mobbarna tappar bort sig i att det faktiskt finns människor av kött och blod, bakom skärmen.

Det är obehagligt men jag tycker du fokuserar fel, för mig står det glasklart det är HJ & JH, påhejjade av nån bondläpp som är orsaken och tittar du noga så ser du att det inte är så micro har uttryckt sig.

Eftersom micro och Daddy har haft en längre tids konflikter utanför denna tråd, och mailar varandra så får man ha det i tanken på hur de uttrycker sitt gillande av varandra.

Jag har inte sett micro ljuga, inte ens ha fel i sak, att hon påtalar de delar och detaljer som inte talar till Daddys fördel får du nog se i ljuset av deras personliga historia.

Om Daddy har rätt och grund för sina påståenden får han väl styrka detta med oförvitliga bevis.

Fram till dess är det bättre att belysa vad som är den egentliga orsaken för Daddys frustration och varför han med rätta känner sig kränkt, nämligen det faktum som finns, HJ & JH där har du skiten som borde spolas bort.
Citera
2010-11-28, 12:26
  #13294
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse-Majja
Ja så var det också i självmordstråden mobbarna tappar bort sig i att det faktiskt finns människor av kött och blod, bakom skärmen.

Det är obehagligt men jag tycker du fokuserar fel, för mig står det glasklart det är HJ & JH, påhejjade av nån bondläpp som är orsaken och tittar du noga så ser du att det inte är så micro har uttryckt sig.

Eftersom micro och Daddy har haft en längre tids konflikter utanför denna tråd, och mailar varandra så får man ha det i tanken på hur de uttrycker sitt gillande av varandra.

Jag har inte sett micro ljuga, inte ens ha fel i sak, att hon påtalar de delar och detaljer som inte talar till Daddys fördel får du nog se i ljuset av deras personliga historia.

Om Daddy har rätt och grund för sina påståenden får han väl styrka detta med oförvitliga bevis.

Fram till dess är det bättre att belysa vad som är den egentliga orsaken för Daddys frustration och varför han med rätta känner sig kränkt, nämligen det faktum som finns, HJ & JH där har du skiten som borde spolas bort.


Då borde han väl ta det med dom? Inte ge sig på och hota Micro. Men Daddy vevar vilt och huvudsaken är tydligen att han träffar någon. Om det sedan är rätt person verkar inte spela någon roll. Vi har sett det förut och nu gör han det igen.
Citera
2010-11-28, 12:29
  #13295
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse-Majja
Ja så var det också i självmordstråden mobbarna tappar bort sig i att det faktiskt finns människor av kött och blod, bakom skärmen.

Det är obehagligt men jag tycker du fokuserar fel, för mig står det glasklart det är HJ & JH, påhejjade av nån bondläpp som är orsaken och tittar du noga så ser du att det inte är så micro har uttryckt sig.

Eftersom micro och Daddy har haft en längre tids konflikter utanför denna tråd, och mailar varandra så får man ha det i tanken på hur de uttrycker sitt gillande av varandra.

Jag har inte sett micro ljuga, inte ens ha fel i sak, att hon påtalar de delar och detaljer som inte talar till Daddys fördel får du nog se i ljuset av deras personliga historia.

Om Daddy har rätt och grund för sina påståenden får han väl styrka detta med oförvitliga bevis.

Fram till dess är det bättre att belysa vad som är den egentliga orsaken för Daddys frustration och varför han med rätta känner sig kränkt, nämligen det faktum som finns, HJ & JH där har du skiten som borde spolas bort.


Du vet att utredningshemmet läser här. Den kontakt micro och daddys har haft är ju helt enkelt bara att daddy har hängt ut micro på sin blogg och ljugit om att hennes pappa var pedofil. Och det är väl sånt han hotar med att fortsätta om han inte får micro och oss andra att sluta skriva.

Det han kan göra för att få slut på skriverierna är ju att sluta mata tråden med info från sina vänner. Och slutar han blogga helt så kommer intresset att dö ut.

Hotar han så blir intresset större, fler kommer till tråden och undrar vad det är för en sinnessjuk människa som skriver som daddy gjorde i mejlen som micro la ut. Han sprider alltså det att han inte är klok allt mer runt sig.

Varför beter sig Joakim så bakvänt? Varför gör han inte det enda rätta och försvinner från internet och tar hand om sig själv, börjar jobba och tar hand om sina barn.
Citera
2010-11-28, 12:32
  #13296
Medlem
Kanske är jag en bonnläpp. Kanske är jag en citygirl. Spelar det någon roll?

Nu blåljuger du. Eller så svänger du dig inom ett juridikområde du inte behärskar.


Det JH, HJ, Amvf, mfl, mfl skulle aldrig kunna bli fällda för någonting. Men visst, pröva du/JR, ska vi se vad som händer. Spännande!

Däremot att söka upp någon privat som är gjort av JR, gällande Micro113. JR har både "hängt ut henne" och hotat henne. Allt under eget namn. Barnet och mammans uthängningar, mfl, mfl.

Nu fungerar ju inte juridik så att man ställer 2 eller fler rättstvister mot varandra. Däremot så granskar man varje anmälans upprinnelse, mm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in