Citat:
Men om du nu är en så nära vän till Joakim som du påstår, varför skruvar du upp ett omnämnade i en tidning till det gigantiskt stora priset du ville göra gällande??? Han fanns ju inte ens på någon prispall!
Ursprungligen postat av angelinthesky
Det var jag som skrev det, ge inte Jocke skulden för det. Det var mina ord och inte hans. Ge mig skit för det istället, jag kan ta ansvar för det jag skriver.
Citat:
Däremot kan det leda till att Jockes musik framför allt kommer till USA där han dessutom t o m fått pris för sin fantastiska skildring av Katrina (orkanen)
Citat:
Ang en del experter i bl a USA har du fel.
Citat:
På sina två CD skivor har han gjort sina låtar själv, jag är inte helt säker men jag tror att han gjort alla varav han fått ett stort pris för sin låt Katrina, han är den enda i Sverige.
Citat:
Ja han är den enda i Sverige som fått ett speciellt pris för sin låt Katrina.
Citat:
3. Han har fått ett pris för den låten.
4. Han är den enda i Sverige som överhuvudtaget varit så pass bra.
5. Därav är han den enda i Sverige som fått just detta pris för en låt han själv har skrivit.
4. Han är den enda i Sverige som överhuvudtaget varit så pass bra.
5. Därav är han den enda i Sverige som fått just detta pris för en låt han själv har skrivit.
Citat:
Jocke är den enda I Sverige som fått just det här priset och som jag har förstått det delas inte just det här priset ut på löpande band.
Han har fått pris för sin låt han har skrivit.
Han har fått pris för sin låt han har skrivit.
Faktum var att det var en lyriktävling för amatörer i en tidning som varje månad utser några inlämnade bidrag till en tävling.
Du kunde inte ens ange vad tävlingen hette, inte heller vilka de "experter" du hänvisar till heter eller har för profession.
Menar du att du hittat på allt detta själv?
Nu vet jag att du försöker täcka upp Joakim för hans lögner men jag läste att han skrev om detta "stora" pris i sin gamla blogg och snyftade att han inte hade råd att åka över till USA och kvittera ut priset

Hoppades han på mer bidragspengar från ömsinta lättlurade personer måntro?