Citat:
Ursprungligen postat av JanHemming
Jag föreslår helt enkelt att du läser tråden. Sen så vet jag inte om ditt sätt att debattera attraherar mig nämnvärt så jag förslår att du inte vänder dig till mig med dina inlägg - för förmodligen kommer du inte att få några svar. Go´middag!
jag backade bakåt en del men tråden är rääääääääääääääääääääääääääääääätt låååååååååååååång
Jag kan i alla fall säga att det naturliga beteendet hos en mamma så fått höra från sitt barn att pappa och barnet leker snopplek och mamman får förklarat för sig något som liknar en runkrörelse
Det är att mamman konfronterar pappan och frågar vad det kan bero på.
ALLA normala föräldrar är väldigt noga med barn inte utsätts för sexuella övergrepp av vuxna. Det fattar alla.
De borde då snabbt kunna diskutera igenom, prata med barnet och fråga mer. Jag tror den naturliga reaktionen är att de kanske misstänker någon "annan" för snopplek. Pekar barnet ut pappan så borde en normal pappa ta väldigt illa vid sig om han vet med sig att de inte gjort något dumt, kanske har han inte fattat för som jag skrev tidigare, barn kan vara jävligt intresserade av könsorgan, speciellt pappas snopp eftersom den sticker ut från kroppen.
Om mamman inte gjort så här utan berättat det för sociala eller annat det första hon gjort, då är det hennes beteende som är mycket onaturligt. Om syftet är att få egen vårdnad av barnet så har hon "uppsåt" och det är inte normalt från någon förälder att förhindra barnet att umgås med den andre föräldern.
Det är jävligt onormalt att tycka "det är är mitt barn och barnet skall inte ha kontakt med mamma/pappa som också varit med och producerat barnet"
Normala föräldrar som inte drar jämnt, de är kanske som hund och katt. De borde ändå förstå att de är deras kamp, barnet skall hållas utanför. De måste se till att kunna hålla sams tillräckligt mycket så barnet får träffa båda föräldrarna