Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicaman
Här försökte man bara vara lite omtänksam och länka lite info som man precis hittat, och vad får man i gengäld? Ett gäng otacksamma snorungar som bara gnäller över grafiken! lågt, väldigt lågt...
Istället för att klaga på grafiken så kan ni väll uppskatta folk som faktiskt lägger ner sin tid och fritid på att mätta ert jävla begär!

På vilket sätt är det här information som bidrar till Gta V?
Det är en snubbe som har gjort en egen kopia av spelet, ingen info som rör det officiella spelet för fem öre...behöver jag ett gta liknande spel för att "mätta mitt begär" inför Gta V så spelar jag hellre Saint's Row eller Gta IV ett par gånger om, det där spelet han har skapat ger mig huvudvärk bara av att kolla på bilderna och ja, jag är bortskämd när det kommer till grafik
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicaman
Till er som hade förutfattade meningar innan... Jag lyckades skrapa fram lite annat material från spelet:
GTA V - 3D MAP
http://www.youtube.com/watch?v=7dmJdH_ML7I
GTA V 3D MAP II
http://www.youtube.com/watch?v=iRyLOkxi7rE
Nej, grafiken är inte den bästa. Men som ni själva ser så har man hämtat inspiration från samtliga screenshots som finns tillgängliga. Med andra ord, man har gjort det bästa av förutsättningarna och sedan lyckats skrapa ihop ett helt OK spel. Ganska imponerade imo. Och den som säger att detta bara är skit kan inte ha alla hästar hemma... då vet ni inte hur mycket jobb som faktiskt krävs för att skapa ett sånt här spel.
Jag vet mycket väl hur mycket jobb det ligger bakom skapandet av spel, minimala flashspel som ligger på Miniclip.com behöver många arbetstimmar, grejen jag inte fattar är bara var poängen ligger för att han har gjort det här spelet?
Han kan ju tycka det är roligt att skapa egna spel men det finns ju tusentals bättre spel på marknaden och han har ju inte direkt försökt skapa något eget då han försöker kopiera Gta V, att du tycker att det är häftigt osv är väl roligt för dig men jag hajjar helt enkelt inte poängen med det hela.