2013-09-14, 22:48
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan
Verkar vara ganska kul att leka med kameran

Här är ett

http://www.imagebam.com/image/71e196275977777

haha ser ut att ha varit strandad på en ö i 20 år
2013-09-14, 22:52
Medlem
Fräsha streams som en vänlig user på annan stream skrev...

http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV/comments/1me5av/live_stream_thread_updated_regularly/

Ifall någon stream är nere så (kanske) är det bara kolla här...
Senast redigerad av Rethen 2013-09-14 kl. 22:55.
2013-09-14, 22:53
Medlem
WizKhalifass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vavere
Vill inte klaga egentligen, men bilkörningen, som alla andra har nämnt - hur tänker Rockstar? Visst, det kanske känns jätteskönt att köra när man väl spelar själv, men får bara arkadkänsla av det just nu.

Åker man in i en trappa i 180 med en fyrhjuling ska man inte flyga upp 10 meter i luften, för att sedan landa och köra vidare som att inget hade hänt. Hade det hänt på riktigt så är man garanterat död. Inte heller ska man kunna åka upp på vägrenen som är 20cm hög i 200 blås utan att märka ett skit.. Ser dåligt ut, förstår inte vad som var fel på GTA IVs bilkörning?! Den var nästintill perfekt. I övrigt ser spelet ut att bli dunder!

Du är medveten om att GTA inte är någon bilsimulator? ALLT behöver inte vara realistiskt.

Jag tycker att bilkörningen är väldigt skön.
Senast redigerad av WizKhalifas 2013-09-14 kl. 22:57.
2013-09-14, 22:57
Medlem
Eventuella brister/bugar går väl att fixa med uppdateringar?
2013-09-14, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WizKhalifas
Du är medveten om att GTA inte är någon bilsimulator? ALLT behöver inte vara realistiskt.

Jag tycker att bilkörningen är väldigt skön.

Jag är väl medveten om det, och som jag sa, jag vet inte om det kommer kännas skönt eller arkadigt ännu. Men eftersom de uppenbarligen har lyckats med en mer realistisk bilsimulation förr, förstår jag inte varför man ska gå tillbaka och imitera något som mer liknar Need For Speed.
2013-09-14, 22:59
Medlem
silverbeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiseOfTheMonkey
Förstår inte varför man klaga om hur bil skador är på ett GTA spel det är för fan inget simulator.

Om man endå ska trösta er lite som klagar så har jag sätt några klipp där bilar blir totalt mosade alltså kan dom gå sönder .

GTA IV var inte heller en simulator som du tror folk syftar på, men där var det iaf mer förstörelse på fordonen vid krockar osv, kanske därför folk reagerar nu då dom verkar skurit ned på det..?
2013-09-14, 23:02
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silverbeer
GTA IV var inte heller en simulator som du tror folk syftar på, men där var det iaf mer förstörelse på fordonen vid krockar osv, kanske därför folk reagerar nu då dom verkar skurit ned på det..?
Jag känner mig lite kluven på den punkten. Det verkar som att spelarens fordon tål väldigt mycket mer än "civila" fordon som man stöter på ute i trafiken. Om du åker in i en annan bil blir den andra bilen oftast mer förstörd än din egna bil, vilket är väldigt tråkigt om det stämmer.
2013-09-14, 23:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av silverbeer

Rockstar har inte skurit ned skadorna på bilar för jag har sätt både filmer och bilder hur bilar går sönder precis som på GTA IV kanske till och med mer. Men vissa bilar har svårt att få skador pga man kan ju uppgradera sina bilar med skydd osv.

Kommer ihåg när jag såg lite på en live stream igår när han krockade bilen mot tåget liksom bilen var helt mosad på fram sidan. LOL.
Senast redigerad av RiseOfTheMonkey 2013-09-14 kl. 23:14.
2013-09-14, 23:05
Medlem
Finns det någon stream/video från PS3-versionen?
Alla verkar ju köra på Xbox 360. Vill se hur det ser ut.
2013-09-14, 23:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Finns det någon stream/video från PS3-versionen?
Alla verkar ju köra på Xbox 360. Vill se hur det ser ut.

länkade faktiskt var några sidor bakåt man kunde se både PS3 och Xbox 360 versionerna båda var likadant enligt mig. Kanske små skillnader men jag kunde inte se det.
2013-09-14, 23:19
Medlem
Leatherheads avatar
Har letat som ett as efter videos där det visas om man kan ladda bilar på släp, men verkar inte finnas.
Vet att lastbilar åker runt med släp som har bilar på men frågan är om man själv kan lasta på?
Kanske en dum detalj men jag är lite nördig när det kommer till specialfunktioner.
2013-09-14, 23:21
Medlem
albrt99s avatar
Om man får fråga, Vilka här har köpt collectors edition?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in