2013-03-31, 20:24
Medlem
lulz123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
Läste du ens din egen hänvisade artikel din byfåne?

Be någon av dina nära gå och köpa ett ägg för att kasta i pannan på dig. Tack.
Oj, någon tog åt sig. Är det den tiden på månaden lilla du?

But for now, downloaded PS3 games won’t work “unless, somehow, some games work on emulation. And the easiest thing, technically, would be to make PSone games work on PS4 with emulation. But we’re not talking about our emulation plans as yet.”
2013-03-31, 22:40
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Rockstar har postat den här kommentar på hemsidan "To @icharyd and others who are asking, these screens are from the current generation of consoles." Skönt att få stopp på alla muppar som tror att bilderna är ifrån ps4
2013-03-31, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Rockstar har postat den här kommentar på hemsidan "To @icharyd and others who are asking, these screens are from the current generation of consoles." Skönt att få stopp på alla muppar som tror att bilderna är ifrån ps4
Nu var inte jag en utav dom mupparna men ärligt talat, har du något emot det om det skulle släppas på ps4? Haha, förstår faktiskt inte hur du kan bli så upprörd.
2013-03-31, 22:45
Medlem
GolfWangs avatar
Citat:

men alla retards missuppfatta de också ba "vadå current generation of konsols, om de skriver så måste de betyda att de kommer till nästa generation å pc också"
2013-03-31, 22:46
Medlem
GolfWangs avatar
Citat:
Nu var inte jag en utav dom mupparna men ärligt talat, har du något emot det om det skulle släppas på ps4? Haha, förstår faktiskt inte hur du kan bli så upprörd.

de e krig fattar du väl?? de e vi me ps360 mot pcbögarna å alla hipsters som vill köpa ps4......
2013-03-31, 22:47
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Jag skulle bli jävligt upprörd om GTA V inte släpptes till PS3 först. Sen några månader senare får det gärna släppas till PS4. För det första börjar jag bli för gammal för att införskaffa mig en ny konsoll och för det andra har Rockstar sagt att GTA V kommer till den här generationens konsoller. Rockstar har svikit mig så många gånger och skulle nog helt ärligt inte palla en till lögn.
2013-03-31, 22:50
Bannlyst
Citat:
Jag skulle bli jävligt upprörd om GTA V inte släpptes till PS3 först. Sen några månader senare får det gärna släppas till PS4. För det första börjar jag bli för gammal för att införskaffa mig en ny konsoll och för det andra har Rockstar sagt att GTA V kommer till den här generationens konsoller. Rockstar har svikit mig så många gånger och skulle nog helt ärligt inte palla en till lögn.
Äsch, klart det släpps till ps3&360 först. Har dom sagt det och dessutom skrivit in det efter varje trailer så är det i stort sett skrivet i sten. Sen om det kommer till ps4 samtidigt spelar ingen roll.
Men, visst, jag förstår hur du tänker.
2013-04-01, 12:17
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GolfWang
de e krig fattar du väl?? de e vi me ps360 mot pcbögarna å alla hipsters som vill köpa ps4......

Det är väl inget krig..

Hoppas det släpps till de senare generationernas konsoler också, desto mer desto bättre, om folk vill kunna lira spelet i bättre kvalitet så låt dom göra det :-)
2013-04-01, 14:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GolfWang
va ska man göra under vattnet egetnligen? hur mycket roliga grejer kan där finnas??? sten fisk å skit
Söka efter den försvunna staden Atlantis såklart.
Citat:
Äsch, klart det släpps till ps3&360 först. Har dom sagt det och dessutom skrivit in det efter varje trailer så är det i stort sett skrivet i sten. Sen om det kommer till ps4 samtidigt spelar ingen roll.
Men, visst, jag förstår hur du tänker.
Varför skulle de släppa det till ps4 också? Inte en chans, dubbelt så mycket jobb. Det här blir avslutningen till ps3 precis som San Andreas var till ps2. GTA VI blir det som kommer ut till ps4, fattar ju vem som helst.

Edit: Hoppas Area 51 finns i öknen som i San Andreas när man kunde hämta jetpacken där. Fast det hette väl Area 69 eller vad det var.
Senast redigerad av buzzle 2013-04-01 kl. 14:43.
2013-04-01, 14:43
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzle
Varför skulle de släppa det till ps4 också? Inte en chans, dubbelt så mycket jobb. Det här blir avslutningen till ps3 precis som San Andreas var till ps2. GTA VI blir det som kommer ut till ps4, fattar ju vem som helst.
Fast Grand Theft Auto: San Andreas släpptes ju till både Xbox och Xbox 360, så helt omöjligt skulle jag nog inte vilja påstå att det är.
2013-04-01, 14:44
Medlem
Pansarbabians avatar
Citat:

Varför inte en liten mini-expansion pack, i form a Liberty City stories, för att ge dem med ett ps4, lite härlig valuta för consolen? Några mer bilar, några mer interaktioner med staden, vad vet jag?
2013-04-01, 15:23
Medlem
Kommer säkerligen komma till PS4 senare och då även till PC. Såvitt jag vet så är ju PS4 väldigt likt en PC gällande hårdvara, arkitektur och allt vad det heter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in