2012-11-19, 13:40
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheManWithNoName
Men man kan ju alltid hoppas på typ mars osv.
Nej det kan vi inte då det redan är bekräftat att det inte kommer då!
2012-11-19, 13:58
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Har nu suttit och spelat GTA SA ganska många timmar tack pixelpiraten! En sak som jag blev väldigt förvånad var hur liten världen var. När jag spelade det typ 2006 så tyckte jag att världen var gigantisk. hur stor är den i kvadratkilometer? Sen undrar jag hur stora GTA IV och RDR är? RDR känns större än GTA SA men jag vetifan. Jaja kommer bli jävligt stort. Det som jag nästan ser mest framemot är att härja runt med Trevor och göra Los Santos osäkert
2012-11-19, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Så länge man inte får några fördelar med att få en hög score och endast har med leaderbords att göra, vad spelar det för roll?

Håller helt med dig!
2012-11-19, 15:12
Medlem
sneakydudes avatar
Score i det här fallet är dock musik för er som inte fattat det än. Jag tror det kan bli jävligt bra. Det är ju ändå bara under uppdrag, tror knappast det kommer att vara spänningshöjande musik när man snor en bil utanför uppdrag.
2012-11-19, 15:38
Medlem
sigurts avatar
score, musik?!

Förstår jag er rätt om det kommer vara så att när ett uppdrag börjar så kommer en speciell musikslinga att gå som man ej kan byta?
2012-11-19, 15:38
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Score i det här fallet är dock musik för er som inte fattat det än. Jag tror det kan bli jävligt bra. Det är ju ändå bara under uppdrag, tror knappast det kommer att vara spänningshöjande musik när man snor en bil utanför uppdrag.

Tror det kommer bli lite mer press på en som spelare när det blir en tempohöjning i musiken under uppdragen.
2012-11-19, 15:44
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
score, musik?!

Förstår jag er rätt om det kommer vara så att när ett uppdrag börjar så kommer en speciell musikslinga att gå som man ej kan byta?

Kärt barn har många namn. Läser man texten i artikeln så fattar man sammanhanget. När det gäller ett spel är det ju dock väldigt lätt att missuppfatta score som poäng.

Ja, musiken kommer att fungera som spännings -och stämingshöjare under uppdrag. Om det går att stänga av eller ej vet jag inte. Det är nog inte omöjligt, är väl bara att gå in i options och dra ner music till 0.
2012-11-19, 15:51
Medlem
GTA V trailern fast IV, var lite kul tyckte jag och man kan jämföra skillnaderna mellan spelen lite.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6J3Q6QVVXyc
2012-11-19, 16:04
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
GTA V trailern fast IV, var lite kul tyckte jag och man kan jämföra skillnaderna mellan spelen lite.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6J3Q6QVVXyc
Det är ju svårt att efterlikna bl.a. miljöer och scriptade animationer så att det blir exakt, men rent spontant tycker jag att det känns som att just animationerna och texturerna i V känns bra mycket bättre än i IV.
2012-11-19, 16:39
Medlem
Bdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Kärt barn har många namn. Läser man texten i artikeln så fattar man sammanhanget. När det gäller ett spel är det ju dock väldigt lätt att missuppfatta score som poäng.

Ja, musiken kommer att fungera som spännings -och stämingshöjare under uppdrag. Om det går att stänga av eller ej vet jag inte. Det är nog inte omöjligt, är väl bara att gå in i options och dra ner music till 0.

Det kan även fungera som meditation.. som i rdr, minns inte när i spelet dock.. Men jag vill minnas att man ska rida upp till fortet. Och då är det en riktigt skön dänga man får lyssna på, på vägen upp. kände verkligen lugnet i kroppen efter timtals ridande och skjutande
2012-11-19, 16:46
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdk
Det kan även fungera som meditation.. som i rdr, minns inte när i spelet dock.. Men jag vill minnas att man ska rida upp till fortet. Och då är det en riktigt skön dänga man får lyssna på, på vägen upp. kände verkligen lugnet i kroppen efter timtals ridande och skjutande
Förmodligen inte den du syftar på, men låten som spelas när man kommer till Mexiko för första gången i Red Dead Redemption:
http://www.youtube.com/watch?v=7IkvAb6THQY

Det momentet var helt magiskt. Helt klart en av mina bästa spelminnen från modern tid.
2012-11-19, 17:06
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Klart dom inte "uppfyller någon speciellt nödvändig funktion" om man använder fusk är vad jag menade.

Som sagt, använder ju inte fusk förrän jag har klarat huvudstoryn + sidouppdragen och jag tyckte ändå inte att flickvännerna hade någon nödvändig funktion under storyns gång

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in