2013-03-18, 13:12
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoeglund
det börjar väl bli dags för en ny trailer snart tycker jag.
Eller vad som helst...! o.O
2013-03-18, 13:46
Medlem
ikeross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Ge dig.
Off topic:
Nej Tycker du ska hålla käften

On Topic:

Längesen de skrev en nyhet överhuvudtaget på rockstars hemsida. Få se om vi får se nya bilder i april? Vad tror ni?
2013-03-18, 15:17
Medlem
Hoeglunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikeros
Längesen de skrev en nyhet överhuvudtaget på rockstars hemsida. Få se om vi får se nya bilder i april? Vad tror ni?

Ja nu måste vi snart få en liten "heads-up" på vad som händer.
Vad som helst för info skulle göra mig glad men det jag minst vill se är nog bilder.
Skriven text om detaljer, uppdrag, fysik, handling m.m eller en trailer skulle sitta riktigt gött nu i april.
2013-03-18, 18:19
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoeglund
Ja nu måste vi snart få en liten "heads-up" på vad som händer.
Vad som helst för info skulle göra mig glad men det jag minst vill se är nog bilder.
Skriven text om detaljer, uppdrag, fysik, handling m.m eller en trailer skulle sitta riktigt gött nu i april.
Det ska komma en del "text info" nästa månad. (rykte från en inte helt säker källa) Så det lär inte vara sant men vi får komma ihåg att dom trots allt gjorde rätt val och inte gav ut spelet när dom inte var nöjda med det. De flesta hade skickat ut skiten ändå pgd av deras deadline så i slutändan lär vi bli nöjda
2013-03-18, 19:39
Medlem
PUSClFERs avatar
På tal om nyheter - vad hände med den utlovade(?) framsidan av spelet som någon speltidning påstod skulle visas?
2013-03-18, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikeros
Kollar du trailern till GTA V spelen så är det typ samma grafik som GTA IV. Enda skillnaden vi vet so far är att man kan se på längre avstånd, t.ex berg och sånt.

Skillnaderna rent grafikmässigt är ju ändå rätt stora. Kolla t.ex:
http://slappersonly.com/2012/11/15/gta-5-vs-gta-4-screenshot-comparison/
2013-03-18, 20:02
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fisksos
Postades innan och jag tycker fortfarande inte att det är så några större skillnader utöver ljuset och smådetaljer.
2013-03-18, 20:04
Medlem
Lakritspotatisens avatar
Citat:
Svårt att se hur mycket det skiljer i grafiken när Rockstar inte har visat något gameplay än. Har varit med om många spel där trailrarna har varit skittsnygga, men sen när det kommer till själva gameplayet så suger grafiken hästdase. Fast det vore väl inte likt Rockstar att göra så!
2013-03-18, 21:19
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritspotatisen
Svårt att se hur mycket det skiljer i grafiken när Rockstar inte har visat något gameplay än. Har varit med om många spel där trailrarna har varit skittsnygga, men sen när det kommer till själva gameplayet så suger grafiken hästdase. Fast det vore väl inte likt Rockstar att göra så!

Fast, det där är gameplay. Rockstar har alltid ingame trailers.
2013-03-19, 07:12
Medlem
ikeross avatar
Citat:

Tror det är bättre pga anti alaising vilket inte gta iv hade.
2013-03-19, 17:31
Medlem
Amarantis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Postades innan och jag tycker fortfarande inte att det är så några större skillnader utöver ljuset och smådetaljer.
Man måste också lägga märke till att GTA4 bilderna är från PC versionen med maxade inställningar och GTA5 bilderna är från PS3 versionen.
Själv personligen tycker jag grafiken har förbättrats rejält jämfört med GTA4. Det är själva helhetsbilden som gör att man inte tycker det blivit så värst mycket skillnad. Animationerna har förbättrats avsevärt i min mening dessutom.
Senast redigerad av Amaranti 2013-03-19 kl. 17:34.
2013-03-19, 17:55
Medlem
Zephyreuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaranti
Man måste också lägga märke till att GTA4 bilderna är från PC versionen med maxade inställningar och GTA5 bilderna är från PS3 versionen.
Själv personligen tycker jag grafiken har förbättrats rejält jämfört med GTA4. Det är själva helhetsbilden som gör att man inte tycker det blivit så värst mycket skillnad. Animationerna har förbättrats avsevärt i min mening dessutom.

Inte minst: FÄRG!

Tröttnade på IVs gråa, blaskiga betongdjungel ganska omgående, blir roligt att få se lite färg likt San Andreas eller Vice City igen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in