2011-11-02, 18:45
Medlem
Pallevantes avatar
Varför är det fortfarande folk som "kommer på" att det rör sig på San Andreas? Vi ser ju Vinewood klart och tydligt, att det rör sig om SA är ju det enda vi verkligen vet. Det står dessutom san andreas på en massa ställen, något som gjorts klart överallt hela tiden de senaste timmarna.
2011-11-02, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _ZoutH
Det blir hela San Andreas. Enligt ing.com så är det bekräftat av Rockstar.

Men jösses.
Snart 2 timmar sen och aktiviteten i tråden har avtagit.
?? Lite sen på det ?
2011-11-02, 18:47
Medlem
Vid första titten på trailern tänkte jag "NICEE, LOS SANTOS.. men vafan inte utan landskap"
men efter andra gången jag tittade på den så ser man ju faktiskt att dom står vid det stora berget (förmodar jag) som fanns i San Andreas. Sen ser man ju ett flygplan flyga över nått fält osv.
i was like "YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES"

typ
2011-11-02, 18:47
Medlem
melonbulles avatar
Jetskis!!! Flygplan båtar allttttttttttt aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
2011-11-02, 18:48
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.mister89
Hehe sket mig själv lite i näven, även om jag inte tror det är hans son.
Om Vercetti är född 51, och spelet utspelar sig 2008:ish så är han dryga 57år gammal.
Så här ser Pierce Brosnan ut vid 55 års ålder http://cdn02.cdn.socialitelife.com/wp-content/uploads/2008/06/pierce-brosnan-maui-shirtless-photos-061508-07-820x1230.jpg
Tror faktiskt att han skulle orka med ett bankrån!

Karaktären är medelålders +1 Ray Liotta eller liknande röst +1 Vill stadga sig till ett normalt liv +1

Vi kanske får se Tommy i V:an!

Men det största anspråket är fortfarande att ingen pålitlig konkret källa sagt något om annat än att GTA:IV inte skulle ha med karaktärer tidigare ur följetången.
Han pratar om sina barn, jag tror det kan vara lite "family business" inblandat.
2011-11-02, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Hur kan du inte förstå vad han menade? Dessutom är inga av spelen uppföljare till varandra. Det är ju fristående spel i samma universum.

Detsamma. Men du verkar ju VETA exakt hur det kommer bli. Det är där felet ligger hos dig. Det är spekulationer
Spekulationer som har mer på benen än vad några på flashback "sett" ur en trailer.
Jag säger inte att jag "vet". Men jag är ganska säker.
2011-11-02, 18:49
Medlem
zBr9s avatar
Tror att trailern medvetet är gjort för att väcka just den typen av frågor och spekulationer vi sitter med just nu, att få igång ett snack om spelet. Tror det är precis därför man slängt in en snubbe som liknar CJ, en som liknar Niko, och framförallt en huvudkaraktär som liknar Tommy.

Skulle dock inte förvåna mig det minsta om ingen av dom är med, utan allt bara varit ögongodis i trailern
2011-11-02, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Tror att trailern medvetet är gjort för att väcka just den typen av frågor och spekulationer vi sitter med just nu, att få igång ett snack om spelet. Tror det är precis därför man slängt in en snubbe som liknar CJ, en som liknar Niko, och framförallt en huvudkaraktär som liknar Tommy.

Skulle dock inte förvåna mig det minsta om ingen av dom är med, utan allt bara varit ögongodis i trailern
Delar samma misstanke faktiskt.
2011-11-02, 18:51
Bannlyst
Bara jag som är SJUKT sugen på att få tillbaka den här "gängkänslan" från San Andreas?

San Andreas är lätt det bästa GTA spelet hitills!
2011-11-02, 18:52
Medlem
Det ser ju bra ut!

Hoppas det blir likt de tidigare spelen Vice City och San Andreas. Jag tycker IV var helt fantasilöst och hade för enformiga miljöer...

Blir det release nästa höst? någon som vet?
2011-11-02, 18:53
Medlem
Bara jag, eller känns bilden på huset som säljs (http://i43.tinypic.com/wtaoux.png) väldigt Groove-street-skt?

Känns som ett av husen mitt emot sitt egna hus på Groove Street i San Andreas.
2011-11-02, 18:53
Medlem
Ninjors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illbeback
[*]Flygplan är tydligt presenterat i trailern, detta måste vara ett bevis för att man åter kommer kunna flyga. Frågan till detta är given: Bör inte landskapet vara relativt stort, likt San Andreas, för att det ska vara någon mening med att flyga?[/list]
Vice City var en relativt liten stad. Där kunde man också flyga. Det hade gått bra att flyga i GTA IV också men där valde man istället att fokusera på allt som inte var spelglädje.
Jag hoppas på att dom inte har plockat med så mycket i trailern, att dom siktar på att överraska oss.

Fyfan, jag avgudar San Andreas ... och kan inte vänta på att få lägga händerna på femman.
Nä, dags att ta sig an rollen som CJ igen, här ska spelas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in