2011-10-25, 16:33
Medlem
korvkioskens avatar
Säger som de flesta, hoppas det kommer mer likt San Andreas eller Vice City som helt klart var/är de bästa GTA-spelen. Blev lite besviken på 4:an faktiskt...

Får se hur det blir
2011-10-25, 16:34
Medlem
Blaze.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Vice City 2 hade inte varit helt fel, inte troligt dock.

Vice City ska bevaras som det är, det och San andreas.. Det var tider det!

Hittade den här, http://www.youtube.com/watch?v=RWCArLvhstU . Vad är detta, fejk? Ser ju ut som en mod fast lite snyggare i vissa vinklar.
2011-10-25, 16:36
Medlem
superbajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaze.

Hittade den här, http://www.youtube.com/watch?v=RWCArLvhstU . Vad är detta, fejk? Ser ju ut som en mod fast lite snyggare i vissa vinklar.

GTA IV med Enb Series troligen
2011-10-25, 16:38
Medlem
Awesomes avatar
Citat:

Definitivt fejk, lägenheten finns i GTA 4. Snyggt gjort dock.

Ingen aning om vad Rockstar har kommit på för idé till nya spelet, men jag personligen skulle tycka det vara kul om spelet utspelade sig i Ryssland. Tror dock det ej blir det den här gången då Nicko redan anspelat på Ryssland i GTA.
2011-10-25, 16:40
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Vice City 2 hade inte varit helt fel, inte troligt dock.

Dom borde följa traditionen och göra GTA V i modern Vice City-miljö och ger dom ett extra antal år till att göra ett modernt San Andreas och för att det ska kunna matcha sin föregångare!
2011-10-25, 16:41
Medlem
therifs avatar
Citat:

Det håller jag inte med dig. Visst får man härliga nostalgi känslor när man slår igång Vice City eller San Andreas, men en remake av dessa spelen med en ny story och nya uppdrag hade i alla fall suttit mig i smaken. Man har ju trots allt låtit två spel utspela sig i Liberty City, visserligen i olika delar av staden. Så varför kan man inte lansera två spel i Vice City och San Andreas? Jag hade, precis som många andra, köpt ett Vice City 2 eller San Andreas 2. Det var helt enkelt två underbara spel som många gärna ser en uppföljare till.

Eller, varför inte släppa en HD variant av spelen? Känns inte lockande att spela San Andreas på konsol längre, med tanke på den sjuka grafiken i många av de nya titlarna.

Tillägg
Som många skrivit så påminner logotypens V och texten "Five" väldigt mycket om dollarn. Typsnittet och den gröna bakgrunden. Förvånar mig inte ett dugg om spelet utspelar sig i Washington. Inget illa menat, förstås. Tror på det här spelet, i alla fall om man bygger vidare på San Andreas konceptet, som sagt, och kombinerar med det bästa från IV.

Tillägg #2
Angående lanseringen av spelet tror jag det blir lite innan jul, för att nå ut till julhandlarna. Tänk vilken extremt hypad julklapp GTA V kan komma att bli!
Senast redigerad av therif 2011-10-25 kl. 16:46.
2011-10-25, 16:46
Medlem
Nu jävlar blev jag så glad att jag kräktes ut en halvmeter av min tunntarm.

Jag hoppas verkligen att Rockstar tar bort taxifunktionen, blir bara att man åker taxi över hela stan istället för att lära sig att utforska varenda gathörn. Ser också gärna att de tar tillbaka cykeln och flygplanen samt lite mer orealistiska uppdrag och ett mer utvecklat vapen/fightsystem.
2011-10-25, 16:46
Medlem
Gorilla0002s avatar
Jag vill ha snubben från GTA Miami Vice.

Kommer inte ihåg vad han hette men han var sexig och det var det bästa spelet!!
2011-10-25, 16:50
Medlem
Skatteskolks avatar
Om det inte finns cykel i GTA V som i San Andeas kommer jag att gå i taket!!

Skatteskolk
2011-10-25, 16:52
Medlem
fan va grymt!!! Hoppas man kan köra lastbil som i San Andreas
2011-10-25, 16:55
Medlem
DIEXELs avatar
Förstår inte riktigt varför folk tror att det är just DC som det ska utspelas sig? Det är väl inte bara DC som dollarn symboliserar för? Den symboliserar snarare Hollywood (San Andreas) eller den amerikanska livstilen. Det blir förmodligen San Andreas eller "outsidern" Vice City. Skulle dom mot förmodan lägga V i DC så vore det mest idiotiska dom skulle göra, den jävla stan är så jävla tråkig. Vad har den utom massa myndighetsbyggnader? Inget!

Jag hoppas att man kan ta sig till typ Sydamerika i nåt uppdrag för att fimpa nån knarkbaron eller sluta avtal åt nån mäktig snubbe likt Scarface.

Citat:
Ursprungligen postat av Zuttbecknare
Jag hoppas verkligen att Rockstar tar bort taxifunktionen, blir bara att man åker taxi över hela stan istället för att lära sig att utforska varenda gathörn.

Nej! Taxifunktionen var ju bra att ha om det skulle krisa eller om det är andra sidan staden. Det är ju snarare spelaren själv som får skylla sig själv om den inte väljer att utforska? Jag åkte taxi en del men ändå så utforskade jag stan.
2011-10-25, 16:56
Medlem
Aftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torrents
Längtar extremt mycket! GTA V - Las Vegas?
Ska bli spännande att se hur det blir. Hoppas dock inte på en ny version av San Andreas.

En del av San Andreas är ju Las Vegas

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in