Citat:
Ursprungligen postat av Blaze.
Vice City ska bevaras som det är, det och San andreas.. Det var tider det!
Hittade den här,
http://www.youtube.com/watch?v=RWCArLvhstU . Vad är detta, fejk? Ser ju ut som en mod fast lite snyggare i vissa vinklar.
Det håller jag inte med dig. Visst får man härliga nostalgi känslor när man slår igång Vice City eller San Andreas, men en remake av dessa spelen med en ny story och nya uppdrag hade i alla fall suttit mig i smaken. Man har ju trots allt låtit två spel utspela sig i Liberty City, visserligen i olika delar av staden. Så varför kan man inte lansera två spel i Vice City och San Andreas? Jag hade, precis som många andra, köpt ett Vice City 2 eller San Andreas 2. Det var helt enkelt två underbara spel som många gärna ser en uppföljare till.
Eller, varför inte släppa en HD variant av spelen? Känns inte lockande att spela San Andreas på konsol längre, med tanke på den sjuka grafiken i många av de nya titlarna.
Tillägg
Som många skrivit så påminner logotypens V och texten "Five" väldigt mycket om dollarn. Typsnittet och den gröna bakgrunden. Förvånar mig inte ett dugg om spelet utspelar sig i Washington. Inget illa menat, förstås. Tror på det här spelet, i alla fall om man bygger vidare på San Andreas konceptet, som sagt, och kombinerar med det bästa från IV.
Tillägg #2
Angående lanseringen av spelet tror jag det blir lite innan jul, för att nå ut till julhandlarna. Tänk vilken extremt hypad julklapp GTA V kan komma att bli!