2012-12-30, 02:00
Medlem
fabiann3s avatar
Får väl börja spara cash så man har råd till spelet

jag har inte läst så mycket om det, men kommer dom ha MP?
2012-12-30, 08:31
Medlem
MortalDiseases avatar
http://www.examiner.com/article/new-report-suggests-grand-theft-auto-v-will-be-delayed-due-to-competition ?
2012-12-30, 11:44
Medlem
edberg25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg27
Någon som hört vilka vapen man kan hitta i GTA V?
Hahahaha tror det kommer finnas motorsåg, katana sword och de vanliga pang vapnen.
2012-12-30, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheTruthIsInHere
Läste i en intervju på IGN att hela världen kommer ligga öppen från början så risken är väl att de första veckorna går åt till att utforska. Lite synd att drivkraften att låsa upp delar av stan försvunnit

Jo det håller jag verkligen med om, men samtidigt tror jag inte att man kommer kunna flyga med en gång. Blir säkert som i de tidigare spelen att du måste klara runt 50% först, eller blir det som i sa att man måste ta flygcertifikat
2012-12-30, 13:42
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murarmats
Jo det håller jag verkligen med om, men samtidigt tror jag inte att man kommer kunna flyga med en gång. Blir säkert som i de tidigare spelen att du måste klara runt 50% först, eller blir det som i sa att man måste ta flygcertifikat

Fast det är ju inte helt säkert, Trevor är en gammal flygveteran och det är sagt att han kommer att kunna flyga flygplan från första början utan att behöva gå i flygskola etc så det enda man behöver göra är ju då att leta upp ett flygplan
2012-12-30, 14:51
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
http://www.examiner.com/article/new-report-suggests-grand-theft-auto-v-will-be-delayed-due-to-competition ?

Tror ni spelet blir försenat pga releasen av bioshock infinite ?
2012-12-30, 14:53
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Det har nämnts många gånger och jag känner mig relativt säker på att åtminstone en av huvudkaraktärerna kommer att dö

Har du någon källa på varför du tror det? alltså att man kommer få göra egna val som förändrar spelets utgång individuellt eller att någon kommer dö?
2012-12-30, 14:59
Medlem
knokkelmanns avatar
Har säkert redan tagits upp men vad tror ni gällande rollspelselement likt de i san andreas?
2012-12-30, 15:10
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Har du någon källa på varför du tror det? alltså att man kommer få göra egna val som förändrar spelets utgång individuellt eller att någon kommer dö?

Näe, menade inte att det har nämnts som något officiellt bara att det har nämnts och diskuterats många gånger i den här tråden

Däremot har det sagts i både intervjuer och i GI:s stora artikel att man kommer ha mycket valmöjligheter, om detta drastiskt påverkar storyn eller inte har nog inte nämnts vad jag vet

Jag personligen tror att någon av huvudkaraktärerna kommer att dö av ren magkänsla.

Citat:
Ursprungligen postat av knokkelmann
Har säkert redan tagits upp men vad tror ni gällande rollspelselement likt de i san andreas?

Say what?
Senast redigerad av Reggaeman 2012-12-30 kl. 15:26.
2012-12-30, 15:20
Medlem
Citat:
Tror ni spelet blir försenat pga releasen av bioshock infinite ?
Nej, det tror jag inte. GTA franchisen är betydligt större än Bioshock.
2012-12-30, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murarmats

Stämmer! Har för mig att flygplatserna kommer vara stängda eller så får man ******när man besöker dom.
2012-12-30, 15:27
Medlem
Något jag har saknat är att kunna köra med ratt och pedal (PC). Är det någon som vet om det kommer bli möjligt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in