2011-10-25, 16:16
Medlem
Chokemeisters avatar
Bara jag som får irländska vibbar av den logon?
Kanske blir en irländsk karaktär någonstans i västra USA, något liknande filmen "kill the irishman"...
Vad tros om det?
2011-10-25, 16:18
Medlem
mumin-trollets avatar
Har inte tillräckligt mkt Hype kvar över detta då Skyrim och MW3 har tagit all hype energi!
2011-10-25, 16:18
Medlem
hedinos avatar
Självklart hoppas man spelet utspelar sig i Los Angeles , Real Gangsta.. Det är ju trots allt ett " Gangster " spel , och vad skulle då inte vara bättre än L.A ? Jaja, man kan ju hoppas
2011-10-25, 16:19
Medlem
vallontomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inker
Jag hoppas på lite mer realistiska uppdrag, alltså att man inte springer runt med bazooka 30 missions in i spelet redan, mer mindre kraftfulla vapen, knivar mm

längtat som fan

Det hoppas även jag på även om GTA delvis är over the top så borde sådant begränsas en aning tycker jag, tyckte IV var som roligast i början när man precis fått tag i sin första pistol och skulle storma ett hus tillsammans med en sönderrökt neger. Det kändes faktiskt spännande och coolt och man uppskattade verkligen fysikmotorn, men när man senare stormade in på det 342:e uppdraget med en ak och raketer så kändes det inte riktigt lika coolt längre eftersom man fick slåss mot stora mängder fiender med sina supervapen, det var bättre när det var ett fåtal fiender i pistolsfighter.

Jag hoppas att man kan ändra sin karaktärs ansikte i denna del. Sådant gör allt mycket roligare enligt mig.
2011-10-25, 16:21
Medlem
Camoplasts avatar
Det blir att ta på sig säckiga jeans och tatuera sig en massa latino style och skrika mios dios när man pangar med revolver samt glida runt i lowriders med hydraulikdämpare!
2011-10-25, 16:21
Medlem
Torrentss avatar
Längtar extremt mycket! GTA V - Las Vegas?
Ska bli spännande att se hur det blir. Hoppas dock inte på en ny version av San Andreas.
2011-10-25, 16:22
Medlem
knowmysteelos avatar
Tycker mönstret på logon liknar mönstret på en dollarsedel http://tinyurl.com/5w97yg9, Washington DC kanske?

EDIT: Typsnittet på ''FIVE'' ser ut att vara samma som från dollarsedeln dessutom.
Senast redigerad av knowmysteelo 2011-10-25 kl. 16:26.
2011-10-25, 16:23
Medlem
DIEXELs avatar
Herregud! Nu kommer hajpen igen!

Äntligen, R*!
2011-10-25, 16:24
Medlem
Slingshots avatar
Vice City 2 hade inte varit helt fel, inte troligt dock.
2011-10-25, 16:27
Medlem
token12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hedino
Låter precis som Maffia 2,
Maffia 2 var JÄVLIGT BRA!
Lite kort dock.. :/
2011-10-25, 16:28
Medlem
therifs avatar
Nu hoppas jag att Rockstar tänker om och tänker rätt. När jag spelade GTA San Andreas öppnades portar mot en helt annan GTA värld än vad jag tidigare sett. Grand Theft Auto serien föll mig inte riktigt i smaken på grund av att man lätt känner sig instängd i det gråa och färglösa betongträsket. Miljön mellan varje stad i San Andreas är otroligt vacker och där finns så enormt mycket att utforska i spelet. Visst, städerna kunde varit större och landsbygden kunde kanske ha varit lite mindre. Men spelet överlag är bland det absolut bästa jag spelat.

Sedan kom GTA IV och man var tillbaka i Liberty City, instängd i ett hav av trafik, lägenhetskomplex och biljakter. Allt som förtrollade mig i San Andreas försvann, ingen landsbygd, inget att utforska och en tämligen tråkig story. Efter några tjugo uppdrag blev i alla fall jag personligen enormt trött på biljakter, dessa ständiga jakter tvingas man ju utföra vart tredje uppdrag! Dock, jag måste få ge IV att det hade några, relativt många, bra punkter förstås. Man kan åka taxi, som exempel. Men vart tog alla gym vägen från San Andreas? Var tog charmen vägen? Vart tog den härliga country musiken vägen?

Nu vet jag inte vad ni Flashback användare tycker och tänker. Men jag hoppas i alla fall att GTA V blandar det bästa från IV med det bästa från San Andreas. Ha med lite mytologiska platser i landsbygden mellan städerna, men glöm inte att städerna gärna får vara aningen större i V än vad dem var i San Andreas. Ge spelet San Andreas charm, men krydda på med alla de finesserna som gjorde IV till en hygglig uppföljare.

Dessutom hoppas jag man får stöta på min absoluta favorit karaktär från Grans Theft Auto serien; Tommy Vercetti. Hans kläder, stil och engagemang älskar jag med han, och ibland lockas jag av tanken att illegalt dra ner Vice City från Piratebay bara just för att få återuppleva hans karisma.
2011-10-25, 16:32
Medlem
big.spenders avatar
Hoppas ni inser hur extremt ologiskt det är med ett 40-talstema. Varför skulle rock star ett halvår innan sin egen otroligt viktiga release av gta V vara med och skapa LA noire? Nä, det förstår ni nog själva. För övrigt hör det där hemma i spekulationstråden, stöka inte ner denna.

Men nu när jag ändå bidragit till spekulationen samt stöket kan jag väl uttrycka min otroliga hype, fy satan som jag kommer hänga på låsen när det släpps, kan vi räkna med release strax innan jul? 20e december gissar jag på. Hoppas jävligt mycket på LA och/eller Miami. Fler riktiga bilar skulle vara stort plus.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in