2012-03-05, 12:08
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zundell
Det fetstilta: GTA IV begs to differ.

Så med andra ord går du enbart efter vad du läst av vilka snillen som helst på twitter & forum?

Nu är det ju inte så att det inte kommer komma några fler trailers heller. Ni alla borde lugna ner er. Har ni inget som helst tålamod?

Jag skrev "nu verkar det ju som att folk inte tror att spelet inte kommer att släppas förens nästa år"

Det VERKAR som det, det betyder inte att jag blint tror allt som alla skriver men med tanke på att dom har gått ut med att det inte ens kommer komma ut någon mer info inom "några" månader så känns det ju som att det lutar åt att folk har rätt och ja, då tappar jag helt hypen

Jag har alltid tyckt att det är drygt att spelbolag dröjer år med att släppa vissa spel, jag känner bara att om dom inte är beredda att släppa ett spel inom ett halvår så borde dom inte annonsera med det överhuvudtaget tills dom i princip är helt klara med ett spel
2012-03-05, 18:06
Medlem
schmuckens avatar
Jo men då räknas det ju bara som dålig PR. Men om jag känner människan rätt så får man erektion vid screenshots, plotstory, trailer2, gameplaytrailer, medmera. Låt oss säga att nästa stora info kommer i April, då har smaken i munnen försvunnit en del och kommer tillbaka i portioner, sen kör de ett jävla race i slutet och slänger ut demo och what not.
Kanske är smart att göra på detta vis, vad vet jag. Det jag vet är att uppbyggnaden inför film och spel oftast sett ut så här.
2012-03-06, 00:08
Medlem
Exonis avatar
Ni som säger att ni inte "orkar" vänta på spelet så kommer ni ÄNDÅ att köpa det i slutändan.
Sluta fejka och säg "äääh kommer inte palla vänta".
2012-03-06, 00:13
Medlem
Kickexs avatar
Grafiken verkar värre än gta V eller ((nästan)) likadan.. hmm...
2012-03-06, 02:11
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Grafiken verkar värre än gta V eller ((nästan)) likadan.. hmm...

Kan ju bero på att det är samma motor, smartskaft.

Om det vore så att det skulle vara en ny motor också till spelet hade vi nog inte sett det förens tidigast 2014.
2012-03-06, 02:30
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Kan ju bero på att det är samma motor, smartskaft.

Om det vore så att det skulle vara en ny motor också till spelet hade vi nog inte sett det förens tidigast 2014.

Vi skulle egentligen inte ens se gta 5. Rockstar skrev att gta 4 skulle vara den sista på msn:s nyhets sida direkt efter dom hade släppt den. Men sen tog väl pengarna överhanden...?
2012-03-06, 03:22
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exoni
Ni som säger att ni inte "orkar" vänta på spelet så kommer ni ÄNDÅ att köpa det i slutändan.
Sluta fejka och säg "äääh kommer inte palla vänta".

Det enda jag har sagt är att jag tappar ju intresset om man får vänta på ny info för länge och detta gäller alla nya spel som kommer ut

Som jag sagt tidigare så tycker jag att det är lite fittigt (samtidigt som jag förstår att det hypar upp vissa människor och på det sättet hinner dra mer publik) att släppa en trailer till ett helt nytt spel när själva spelet inte ens är i närheten av att vara färdigt och sedan inte släppa det förens 1-2 år senare.

Självklart kommer jag att köpa spelet när det kommer ut eftersom jag är ett stort Gta fan och hittils har i princip älskat alla gta som har kommit ut men intresset tills det släpps dör ut om man inte får ny information, i synnerlighet ett releasedatum efter ett par månader.
2012-03-06, 15:39
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Det enda jag har sagt är att jag tappar ju intresset om man får vänta på ny info för länge och detta gäller alla nya spel som kommer ut

Intresset kommer tillbaka jävligt snabbt när R* släpper nästa trailer
2012-03-06, 23:16
Medlem
Håller verkligen tummarna för att det släpps innan årets slut!

September/Oktober vore väl ingen omöjlighet?
2012-03-06, 23:23
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av americanghostdance
Håller verkligen tummarna för att det släpps innan årets slut!

September/Oktober vore väl ingen omöjlighet?

Skulle nog säga att det tyvärr är omöjligt Sikta på typ nästa år eller så, får iaf den känslan.
2012-03-06, 23:42
Medlem
Jahajaja.. :/ Äh låt det ta den tid det tar. Jag kommer då vara lika exalterad vare sig det dyker upp i slutet av detta år eller först till sommaren 2013!

Ska bli intressant att se när de väljer att gå ut med ett realese datum för spelet.
2012-03-07, 00:32
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Skulle nog säga att det tyvärr är omöjligt Sikta på typ nästa år eller så, får iaf den känslan.

Varför skulle det vara omöjligt?

Med tanke på hur trailern ser ut och vad dom har sagt i intervjuer så finslipar dom ju bara spelet nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in