2012-02-04, 01:16
Medlem
Cubicles avatar
http://www.egmnow.com/articles/news/take-two-grand-theft-auto-v-development-is-making-great-progress/

Lite ny info, eller knappast info men jaja
2012-02-04, 03:36
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cubicle
http://www.egmnow.com/articles/news/take-two-grand-theft-auto-v-development-is-making-great-progress/

Lite ny info, eller knappast info men jaja

Fortfarande ingen riktig info nej och fortfarande ingen säker källa
2012-02-04, 18:38
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Väldigt många säger att deras Gta IV funkar dåligt på deras Ps3:a
Jag har aldrig haft minsta problem med det bortsett från EN gång då spelet frös, har jag bara haft tur?

I princip så måste väl Ps3:an hålla måttet eftersom Rockstar nästan alltid släpper sina spel till konsoller först och något Ps4:a är väl inte inte i en nära framtid vad jag vet?

Jo vissa funkar det bra för. PC har ju också sjuka problem med spelet så kanske är dåligt kodat.

PS4 blir väl tidigast 2013 och GTA V släpps väl i år?

Hoppas bara att femman blir fint optimerat till PS3an.
2012-02-05, 19:16
Medlem
Mr-Zods avatar
Det verkar inte hända så mycket just nu, hoppas att vi får se en andra trailer i alla fall.
Så jag tänkte ha en liten ''undersökning'' om vad ni på fb tror om release daten

Vilka tror att det blir maj?
Vilka tror oktober?
Vilka tror jan-mars 2013?
Vilka tror oktober 2013?
Vilka tror jan-mars 2014?
2012-02-05, 20:09
Medlem
smides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod
Det verkar inte hända så mycket just nu, hoppas att vi får se en andra trailer i alla fall.
Så jag tänkte ha en liten ''undersökning'' om vad ni på fb tror om release daten

Vilka tror oktober?
Vilka tror oktober 2013?

Jag tror och hoppas på oktober 2012, absolut senast mars 2013. Att det skulle släppas 2014 är lika troligt som att Kalle Blomqvist är protagonist.
2012-02-05, 20:38
Medlem
BleAivanos avatar
Citat:

Vilka tror oktober?
Vilka tror oktober 2013?

Personligen tror jag att det kommer inom 4-6 månader. Typ 2-3 månader efter Max Payne.
2013 känns lite väl långt bort.
2012-02-06, 02:25
Medlem
Ghostfittas avatar
Citat:

Vilka tror oktober?
Vilka tror oktober 2013?

Skulle vara perfekt om det släpps i December (2012) perfekt till julhandeln.
Senast redigerad av Ghostfitta 2012-02-06 kl. 02:29.
2012-02-06, 02:28
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:

Vilka tror oktober?
Vilka tror oktober 2013?

Jag vill ju gärna att det ska komma redan om någon månad dvs typ Maj men tror inte att det är så stor sannolikhet för det
Så jag hoppas verkligen att det iallafall kommer i år
2012-02-06, 18:23
Medlem
therifs avatar
Citat:

Vilka tror oktober?
Vilka tror oktober 2013?

1. Inte Therif
2. Möjligt, kan tänka mig att det blir tidigare än så också förstås.
3. För sent
4. För sent
5. För sent

Var där inte någon som fick ett svar på ett mejl från Rockstar där de skrev att avsändaren skulle hålla ögonen öppna under slutet av månaden här på Flashback? Om det nu kommer en ny trailer vid slutet av månaden så kan vi kanske räkna med ett ev. datum i den. Om vi nu leker med tanken att V verkligen släpps i maj, något jag inte finner så troligt på grund av den offentliga informationsbristen kring spelet just nu, så bör ju ett datum komma i nästa trailer.
2012-02-06, 19:51
Medlem
Mr-Zods avatar
Ok intressant att se vad olika tror/tycker. Hoppas själv på en ny trailer nu i februari med ett planerat rel datum. Någon som vet eller kan gissa när nästa trailer kommer?
Om jag inte har missförstått hela situationen så verkar det som om info bristen har lite att göra med att spelet fortfarande är under ett ganska tidigt stadium, ett ''bevis'' för det skulle vara att R* postade sitt ''ursäktsmedelande'' om att spelet är under full utveckling och att de hoppas att fansen är tålmodiga och väntar lite till. Detta skulle betyda att spelet kommer att komma runt slutet av året eller tidig 2013?

Detta är bara mina spekulationer, kan ha missuppfattat det helt och hållet. Jag har aldrig följt ett gta under utveckling av det förut utan köpt det direkt och sett alla trailers efteråt. Jag är inte heller ute efter att kritisera R* eller gta på något sätt. Är ett stort fan av R* och gta så blev jätte glad när trailern väl kom.
2012-02-07, 16:57
Medlem
therifs avatar
Citat:
Ok intressant att se vad olika tror/tycker. Hoppas själv på en ny trailer nu i februari med ett planerat rel datum. Någon som vet eller kan gissa när nästa trailer kommer?
Om jag inte har missförstått hela situationen så verkar det som om info bristen har lite att göra med att spelet fortfarande är under ett ganska tidigt stadium, ett ''bevis'' för det skulle vara att R* postade sitt ''ursäktsmedelande'' om att spelet är under full utveckling och att de hoppas att fansen är tålmodiga och väntar lite till. Detta skulle betyda att spelet kommer att komma runt slutet av året eller tidig 2013?

Detta är bara mina spekulationer, kan ha missuppfattat det helt och hållet. Jag har aldrig följt ett gta under utveckling av det förut utan köpt det direkt och sett alla trailers efteråt. Jag är inte heller ute efter att kritisera R* eller gta på något sätt. Är ett stort fan av R* och gta så blev jätte glad när trailern väl kom.

Slutet på denna månaden låter inte helt otroligt. Det beror dock mycket på när spelet är tänkt att släppas. Om Rockstar väntar med att släppa det till 2013 lär ingen ny trailer komma denna månaden. Å andra sidan är väl det väl hög tid för nästa att läcka ut snart om spelet är tänkt att släppas i maj.
2012-02-07, 21:16
Medlem
Mr-Zods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therif
Slutet på denna månaden låter inte helt otroligt. Det beror dock mycket på när spelet är tänkt att släppas. Om Rockstar väntar med att släppa det till 2013 lär ingen ny trailer komma denna månaden. Å andra sidan är väl det väl hög tid för nästa att läcka ut snart om spelet är tänkt att släppas i maj.
Tror dock inte att det kommer i maj, som nämnts ett antal gånger tidigare så kommer Max Payne att släppas då tror nog att R* kommer att satsa mest på det under maj-april och sedan kommer gta att behandlas under heltid. Vill absolut inte grusa någons förhoppningar, men tror inte att vi kommer attfå se någon trailer förrens i mars. Det kommer nog att vara tyst fram tills dess. Har vi tur kommer vi att få se spelet i oktober- december, har vi otur så blir det 2013. Jag tolkade trailern på det sättet i alla fall. Den talade om att ett nytt gta spel är under utveckling, men har precis börjat att göras/ inte hållts på med särskillt länge, sedan kom ''ursäktsmedelandet'' som sa att R* i alla fall är tacksam för alla väntande tålmodiga fans. Vi kanske får nån sorts info nu i februari på R* hemsida.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in