2012-11-10, 17:23
Medlem
kirewwe666s avatar
TJA!
Jag läste nästan hela GI artikeln, så jag KAN ha missat något, men:
Kommer det vara några djur i spelet? Har de sagt nåt om det?
Jag menar, Franklin poserar ju med en hund på den där bilden, vore det inte missledande att ha med en hund i reklamen men sedan inte i spelet.
Tack för svar

Mvh
2012-11-10, 17:31
Medlem
Pellenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirewwe666
TJA!
Jag läste nästan hela GI artikeln, så jag KAN ha missat något, men:
Kommer det vara några djur i spelet? Har de sagt nåt om det?
Jag menar, Franklin poserar ju med en hund på den där bilden, vore det inte missledande att ha med en hund i reklamen men sedan inte i spelet.
Tack för svar

Mvh
Jag orkar inte leta efter vart det stod, men jag kan minnas klart och tydligt att det stod om att t.ex. hundar kommer stå vid staketen till trädgårdar och skälla om du kommer lite för nära.
2012-11-10, 17:33
Medlem
Mattelols avatar
Rockstar sviker återigen PC-spelarna, de kunder som fick igång deras verksamhet. Svin.
2012-11-10, 17:36
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol
Rockstar sviker återigen PC-spelarna, de kunder som fick igång deras verksamhet. Svin.

Eller så anpassar du dig, tönt.
2012-11-10, 17:41
Medlem
Kaejkos avatar
Nå, vad tror ni om cykelfysiken?
Tror ni den kommer vara bra? Stegra och stopie tror jag att man kan göra.
Men tror ni man kan göra en bunny hop? Hoppa över föremål osv.
Då menar jag http://www.youtube.com/watch?v=D0-WY1e0aoA
Vill ju runt och trixa med bmx på gtaV. Var en av sakerna jag gjorde mest på San andreas.
2012-11-10, 17:41
Medlem
Crackbacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Jag orkar inte leta efter vart det stod, men jag kan minnas klart och tydligt att det stod om att t.ex. hundar kommer stå vid staketen till trädgårdar och skälla om du kommer lite för nära.

http://i.imgur.com/FGPXh.jpg
2012-11-10, 17:44
Medlem
NorthSNKRs avatar
Det hade varit ball om man i Trevors skepnad kunde dra ut i skogen och jaga (djur).
Finns det älgar i Kaliforniens skogar?
2012-11-10, 17:48
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Nå, vad tror ni om cykelfysiken?
Tror ni den kommer vara bra? Stegra och stopie tror jag att man kan göra.
Men tror ni man kan göra en bunny hop? Hoppa över föremål osv.
Då menar jag http://www.youtube.com/watch?v=D0-WY1e0aoA
Vill ju runt och trixa med bmx på gtaV. Var en av sakerna jag gjorde mest på San andreas.

Jag hoppas att det kommer finnas en tävling som går runt hela kartan, Tour de Los Santos.
Man trampar genom att trycka upp/ned-tangenterna skitsnabbt

Men seriöst så skulle det ju vara kul med ett triatlon-lopp (springa, cykla, simma) som man kan tävla i online mot andra. Bästa tid varje månad vinner ett besök på Rockstar North
2012-11-10, 17:49
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol
Eller så är det så att vi PC spelare svikit dom genom att ladda ner spelet och inte betala dom för jobbet dom lägger ner.
2012-11-10, 17:50
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Eller så är det så att vi PC spelare svikit dom genom att ladda ner spelet och inte betala dom för jobbet dom lägger ner.

Jävligt sant.
2012-11-10, 17:50
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Eller så anpassar du dig, tönt.

Haha, kontringen kom snabbare än väntat. Om jag inte vill anpassa mig då? Om jag inte vill köpa en konsoll? Om jag har varit en PC-gamer i över tio år?

Citat:
Ursprungligen postat av Kiku

Tyvärr är det väl så. Jag kan bara prata för mig själv och jag har köpt Vice City, San Anderas och GTA 4 för att stödja utvecklarna.
2012-11-10, 17:51
Bannlyst
Laddas hem till xbox 360 lättare, samt ps3 lättare än pc.. herregud, lägg ner det här snacket om pirater och PC.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in