Citat:
Hade varit kul att göra "en Joker" Kommer inte ihåg var jag hittade källan, det kan ha varit någon intervju med Leslie Benzies eller kanske någon artikel i GameInformer men det stod i alla fall att man i uppdragen kan välja att skjuta sina inhyrda medhjälpare. Vidare stod det att det kan vara riskabelt då ju mer "noisy" du gör dina stötar desto fler och tuffare poliser kommer man att möta. I och för sig skulle man tekniskt sett kunna ta sig till en plats långt bort ifrån polisen efter rånet och avrätta alla där, detaljerna är inte helt klara på den punkten.
Ni som sett The Dark Knight vet vad jag snackar om.Ju större vinst ju bättre
Citat:
Den som hade kunnat titta på spelet som ligger på bordet en dag utan att spela det förtjänar en medalj...
Citat:
Lovade mig själv i IV att utforska lite men när jag väl började spela så blev det uppdrag efter uppdrag så tyvärr blir det nog samma sak i år och när man gjort ett viss antal uppdrag så börjar man känna igen sig och då är det inte kul att utforska...Spelet har laddat klart, första introduktionen är över, ni har gått igenom Rockstars lilla tutorial som alltid finns med.. fyrkant hoppar man med, triangel hoppar ni i bilar med osv.. sen ser du ditt första mission på GPS:kartan en bra bit ifrån dig.. du kan välja att göra uppdraget direkt ELLER.. så gör du något annat? Vad i så fall?
Det är inte ens bekräftat.