2012-01-03, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zorrowz
Ja det var i papperstidning på s.29 om ja inte minns helt fel

Undrar varför dom inte har lagt ut den artikeln på nätet? Eller så kanske dom har det och jag bara har missat.

Men vi får väl hoppas att dom jävlarna har rätt. Vill inte vänta på det där jävla spelet längre än så
2012-01-04, 00:17
Medlem
Mr-Zods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyElement
Undrar varför dom inte har lagt ut den artikeln på nätet? Eller så kanske dom har det och jag bara har missat.

Men vi får väl hoppas att dom jävlarna har rätt. Vill inte vänta på det där jävla spelet längre än så
Tat lugnt letade också på nätet men hittade inget heller.

Jag hoppas att nästa trailer kommer nu i januari, vill veta mer om handling karaktärer sidogrejer (olika aktiviteter som inte syns i första trailern)mm. Nån som hört eller sett nåt om nästa trailer?
2012-01-04, 00:50
Medlem
therifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod
Tat lugnt letade också på nätet men hittade inget heller.

Jag hoppas att nästa trailer kommer nu i januari, vill veta mer om handling karaktärer sidogrejer (olika aktiviteter som inte syns i första trailern)mm. Nån som hört eller sett nåt om nästa trailer?

Rockstar North har inte gått ut med något nytt. Men det känns ändå ganska sannolikt att trailer nr.2 kommer nu i januari.
2012-01-04, 01:44
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therif
Rockstar North har inte gått ut med något nytt. Men det känns ändå ganska sannolikt att trailer nr.2 kommer nu i januari.
Det tänker inte göra de heller, de har själva sagt att ingen information kommer att släppas. Det enda vi kan göra nu är att vänta, jag skulle tro att vi kan förvänta oss en ny countdown en vecka innan nästa trailer.
2012-01-04, 03:17
Medlem
CommonKnowledges avatar
Intressant jämförelse.. Blir GTA V större än Noire?
http://i723.photobucket.com/albums/ww240/Nem-Wan/rockstar-game-worlds-scale.jpg
2012-01-04, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge

Satan! Är stan i LA Noire sådär stor? Hade jag inte en aning om, men det skulle ju sitta fint i GTA V!
2012-01-04, 03:25
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Optimistjollen.
Satan! Är stan i LA Noire sådär stor? Hade jag inte en aning om, men det skulle ju sitta fint i GTA V!
Jag är inte säker på om det är så jätte mycket större än GTA IV. Man ser klart och tydligt att GTA IV kartan är mycket mindre än L.A Noires.
2012-01-04, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge

Jag tror nog det kommer bli större, men det är inte det viktigaste. Det måste bli livligare än L.A Noire. Vilket jag också tror att det kommer att bli då det är ett R*-spel rakt genom.

Edit: Dan Houser har snackat lite. Inget stort, men det är i alla fall ett livstecken.

Citat:
Rockstar’s co-founder, Dan Houser, was recently asked whether or not the new Grand Theft Auto would take place in San Andreas.

"I've got to be real careful here, or they will drag me through the office and whip me with barbwire. I will stick to exactly what's in the press release. It's Los Santos and the surrounding countryside - and a very big map."

Finns att hittas där någonstans.
http://www.facebook.com/MsXbox360

Den kommer från början från Game Informer, men jag lyckades inte hitta den. Antagligen för att jag inte riktigt orkade :P
Senast redigerad av IcyElement 2012-01-04 kl. 12:03.
2012-01-05, 16:05
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyElement
Jag tror nog det kommer bli större, men det är inte det viktigaste. Det måste bli livligare än L.A Noire. Vilket jag också tror att det kommer att bli då det är ett R*-spel rakt genom.

Edit: Dan Houser har snackat lite. Inget stort, men det är i alla fall ett livstecken.

Finns att hittas där någonstans.
http://www.facebook.com/MsXbox360

Den kommer från början från Game Informer, men jag lyckades inte hitta den. Antagligen för att jag inte riktigt orkade :P

Om jag inte är helt fel så får vi väl för första gången bekräftat att det kommer vara en väldigt stor karta?

Innan har de väl bara nämt att "det är det största gta någonsin" utan att säga om det gällde storleken på storyn eller storleken på kartan?
2012-01-05, 16:41
Medlem
ChoppaJrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Om jag inte är helt fel så får vi väl för första gången bekräftat att det kommer vara en väldigt stor karta?

Innan har de väl bara nämt att "det är det största gta någonsin" utan att säga om det gällde storleken på storyn eller storleken på kartan?

Vad jag har hört ska det vara den största Rockstar kartan någonsin
2012-01-05, 16:42
Medlem
Mr-Zods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman

Hur stor tror ni att kartan kommer att vara?

När jag såg trailern igår igen och kom till biten där en bil åker bland en massa vindkraftverk ute på en stor landsbyggd att det såg ut precis som den norraste delen ovanför los santos från san andreas. Jag insåg då att det borde vara en väldigt stor karta. (Kom på det när jag pausade och tanken slog mig att det fanns ett liknande landskap i san andreas utan vindkraftverk, jag kom ihåg att jag jagade en polishelikopter i san andreas som försvan när jag kom till den norraste delen ovanför los santos på san andreas kartan när den flög över vattnet.)
Vågar inte lova nåt det var många år sedan jag spelade san andreas minnet kan ha svikit, sen kommer kanske R* ha ändrat så att den nya kartan inte alls blir som san andreas kartan.
2012-01-05, 18:11
Medlem
kakikurarumasus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av javaman123
har inte orkat kollat igenom allting om denna bild redan har blivit länkad.

men här är iaf en bild på mapen och ett ingame footage på kanske huvudpersonen..hmm

http://www.dsogaming.com/news/gta-v-map-leaked/

EDIT: dock så står det på sidan att detta kanske inte är 100% säkert att det är gta v, det kan också var gta iv moden.

Mycket imponerande fake. Blev nästan själv lurad där. Man får väl hoppas att man har rätt, blev rätt besviken med kartan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in