2012-11-08, 22:49
Medlem
Det verkar ju vara confirmed med hundar i spelet ( troligen skjutbara ) men vad tror ni
om vilda djur så som vargar, björnar och rådjur?
2012-11-08, 22:50
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
Den stora besvikelsen för mig är att man inte kan köpa hus, det var en av dom sakerna jag verkligen hoppades på skulle vara med från San Andreas. Verkade ju också som att det skulle gå när man kollade trailern. Aja, finns så sjukt mycket som verkar fantastiskt annars och man kan ju inte få allt
Det och träna/bli fet är de största minusen annars jävligt nice. Hoppas att golfen är rolig
2012-11-08, 22:51
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zorrowz
Det verkar ju vara confirmed med hundar i spelet ( troligen skjutbara ) men vad tror ni

Ja, det är confirmed. Jag tror på fler djur eftersom det ska finnas en massa vildmark. Finns ju i andra spel så varför inte i det här också.
2012-11-08, 22:52
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Ja, det är confirmed. Jag tror på fler djur eftersom det ska finnas en massa vildmark. Finns ju i andra spel så varför inte i det här också.
Skulle inte förvåna mig om dom lånar lite av hästarna i RDR dom har ju lagt ner en hel del pengar på att göra dom verklighetstrogna
2012-11-08, 22:52
Medlem
showbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
Den stora besvikelsen för mig är att man inte kan köpa hus, det var en av dom sakerna jag verkligen hoppades på skulle vara med från San Andreas. Verkade ju också som att det skulle gå när man kollade trailern. Aja, finns så sjukt mycket som verkar fantastiskt annars och man kan ju inte få allt

Samma här, det var helt klart en stor besvikelse. Det har ju liksom resan funnits möjlighet till de tidigare och hur mycket tid behövs att lägga ner på de, när allt de andra finns kan man ju undra
2012-11-08, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McNord
De knyter ju ihop uppdragen till storyn i en viss ordning så du kommer ju inte kunna missa något, det vore ju ganska katastrofalt imo. Vissa uppdrag kommer kanske bara vara tillgängligt för en utav karaktärerna för alla tre karäktärerna kommer nog inte vara med i varje uppdrag. Men jag tror att alla karaktärer är bundna till uppdragen så du kan itne välja själv vilka du vill ha med i uppdragen utan bara vem du vill spela som är tillgänglig.

Ursäkta om det blev rörigt

Så att när man måste köra single missions i en viss ordning för att kunna komma vidare? De verkar ju vara de smartaste och bästa sättet enligt mig iaf annars blir de hyffsat rörigt
Medlem
Dwades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Älskar verkligen det där, allt känns så jävla levande och då blir freeroamen som är anledningen till att jag spelar GTA, så myyycket roligare. Man kommer kunna spela i evigheter, det kommer inte finnas något stopp för nöjen.

Fetmarkerade - Vore grymt om man kanske blir konfronterad och är tvungen till att lämna ifrån sig sin guldklocka/plånboken för att komma därifrån hel. Mycket möjligt. Haha sen återvänder man med Trevor (just Trevor, bara för att) och tänder eld på hela neighbourhoodet, samt våldtar deras fruar.

Haha ja! Freeroamen kommer utan tvekan att vara riktigt underhållande. Tänk att gå runt med Trevor inne på de fina gatorna inne i hollywood och bara leva rövare, haha. Orkar inte att det är så länge kvar tills det släpps.

Hoppas på ett releasedatum nu i den andra trailern och lite mer regelbundna uppdateringar efter trailern, så man slipper sitta helt tom hela vintern.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Fetmarkerade - Vore grymt om man kanske blir konfronterad och är tvungen till att lämna ifrån sig sin guldklocka/plånboken för att komma därifrån hel. Mycket möjligt. Haha sen återvänder man med Trevor (just Trevor, bara för att) och tänder eld på hela neighbourhoodet, samt våldtar deras fruar.

Hahaha, härligt att veta att någon annan tänkt bete sig riktigt snuskigt och äckligt med Trevor!
2012-11-08, 22:54
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:

Tror det kommer att finnas diverse djur på bondgårdar, hästar, kor, höns, får och getter. Finns säkert vilda djur på landsbygden också. Fan vad ballt om man åker runt med en döing i bakluckan (om det nu går, hoppas hoppas) för att dumpa i skogen och så hoppar det fram ett rådjur framför bilen och så blir det en praktvurpa nerför en slänt, döingen flyger åt ena hållet, bilen åt ett annat och man själv åt ett tredje. Bilen helt paj, upp och ner i en bäck mitt ute i ingenstans. Instant karma.
2012-11-08, 22:55
Medlem
McNords avatar
Citat:
Jag hoppas på det, tycker det vore synd att ha så mycket vildmark i spelet och inte ett enda vilddjur som man skulle kunna stöta på på vägarna eller i skogen. Men det vore nästan ännu värre om de fanns men inte gick skjuta dem.
2012-11-08, 22:55
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sveensson
Så att när man måste köra single missions i en viss ordning för att kunna komma vidare? De verkar ju vara de smartaste och bästa sättet enligt mig iaf annars blir de hyffsat rörigt
Stod det inte i slutet när dom gick igenom ett uppdrag att han typ accepterade uppdraget så dom kunde utföra det som planerat?
2012-11-08, 22:57
Medlem
Eftersom det Onekligen borde släppas till PC om än flertalet månader efter xbox/ps3 release så tycker jag det var lite synd att dom inte gav någon hint till det. En liten mening hade dom väll kunnat undvara oss som föredrar pc. Och kommer vänta på pc.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in