2011-11-11, 14:54
Medlem
PalleKanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Are-on
R* tog bort horor i RDR, vet ej varför. Kanske för att det ska passa med storyn, kanske för att de börjar bli PK. Någon som tror att de kommer tas bort till GTA V?
Nej, dom är ju med i trailern.
2011-11-11, 14:59
Medlem
Mr.Moustaches avatar
@mr.mister89

Japp, läst någonting liknande.

Och eftersom hela tråden är full av spekulationer, så bidrar jag också:

Båda stora titlarna för året, de senaste två åren, RDR (2010) och, LA Noire (2011) släpptes i Maj.

Dessutom är konkurrensen hårdare under hösten då "alla" släpper sina AAA titlar under September-November, lagom till julhandeln.

R* kan med maj/juni release vara herrarna på täppan kommer under de "torra" spelmånaderna....

Det ENDA om talar emot en maj-juni release är att Max Payne 3 släpps i mars 2012. Men det är ju en annan studio inom R* som utvecklar det spelet. Och MP3 är ju ett försenat spel, likt GTA4 var... Dessutom räknar väl inte rockstad med att MP3 ska sälja lika bra som GTA5 oavsett releasedatum. Och ja, MP3 ser ut att bli sjukt nice det med...

Jag TIPPAR och HOPPAS att GTA5 släpps under slutet av Maj alt. början av Juni 2012.
Senast redigerad av Mr.Moustache 2011-11-11 kl. 15:03.
2011-11-11, 15:05
Medlem
Jamaicamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyElement
Han menar co-op. Och han har väldigt rätt i att det var riktigt frustrerande att man var tvungen att hålla varandra i handen när man gled runt i San Andreas tillsammans. Men det var kul ändå
Hehe ja det var så det hette.

Men jag tycker dom borde ha mer som call of duty och andra spel, att när man kör co-op så blir bilden 2 delad så en kör på bilden uppe och den andra kör på den nedre bilden. Då kan ju var och en röra sig fritt i staden utan problem.
2011-11-11, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicaman
Hehe ja det var så det hette.

Men jag tycker dom borde ha mer som call of duty och andra spel, att när man kör co-op så blir bilden 2 delad så en kör på bilden uppe och den andra kör på den nedre bilden. Då kan ju var och en röra sig fritt i staden utan problem.

Jag håller med. Visst, det var rätt kul att spela två även fast man var tvungen att hålla sig nära varandra. Men det skulle ju bli så jävla mycket roligare om det var split screen.
2011-11-11, 18:27
Medlem
QuackDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyElement
Jag håller med. Visst, det var rätt kul att spela två även fast man var tvungen att hålla sig nära varandra. Men det skulle ju bli så jävla mycket roligare om det var split screen.

Något ännu bättre hade varit att alla köper nya skärmar som kan visa, likt 3D, två olika bilder till två olika spelare.

OT: http://www.theverge.com/2011/06/06/sony-announces-playstation-3d-monitor-playstation-3d-glasses/ Blir roligt när man utvecklar det vidare så man kan köra 4-players.
2011-11-11, 22:41
Medlem
loppaa80s avatar
Såg att någon GTA fansida på Facebook skrev:
"21 DAYS - 20 HOURS - 42 MINUTUES - 50 SECONDS"

Kanske en ny trailer?
Eller är det något jag missat?
2011-11-11, 22:58
Medlem
therifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loppaa80

Kanske en ny trailer?

Kan också vara siffror helt tagna ur luften.
2011-11-12, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loppaa80

Kanske en ny trailer?

Citat:
Ursprungligen postat av therif
Kan också vara siffror helt tagna ur luften.

Eller hur. Vem som helst kan ju skriva det där betyder förmodligen ingenting. Folk gillar att trolla.
2011-11-12, 01:23
Medlem
..FAN..s avatar
Late spring 2013 release?

http://www.wouldyoukindly.com/gta-v-not-in-2012/
http://www.gamefreaks.co.nz/2011/11/12/gta-named-twos-2012-line/
2011-11-12, 04:53
Medlem
Reggaemans avatar
Är det bara jag som fullkomligt älskar fysikmotorn i Gta IV?

Känns som att alla bara klagar på Gta IV

Personligen älskar jag ragdolleffekten när man försöker hoppa över en bil eller hur spelaren fungerar när man slänger sig ut genom bildörren

Eller när man fullkomligt kan demolera bilen till oigenkännlighet

Jag hoppas över allt annat att dom behåller denna fysikmotor i Gta V eller gör den ännu verklighetstrognare!
Om det är något jag hatar i spel så är det när man kan svänga i en skarp sväng i 300km i timmen eller när man krockar med en bil i 150km i timmen utan att det blir minsta lilla skada på bilen

Hoppas och peppar samma fysikmotor i Gta V!!!
2011-11-12, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ..FAN..
Late spring 2013 release?

http://www.wouldyoukindly.com/gta-v-not-in-2012/
http://www.gamefreaks.co.nz/2011/11/12/gta-named-twos-2012-line/

Aldrig att det blir så sent.
2011-11-12, 10:19
Medlem
Jamaicamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ununoctium
Aldrig att det blir så sent.
Hur vet du det? R* har ju inte gett ut något relase datum så vi vet ju inte om det blir 2012... har också för mig att gta iv släpptes 2 år efter första trailern.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in