Att en sifferkombination kan få folk att hitta allt möjligt är jävligt skoj. Kudos R*.
Ja, jag fastnade faktiskt också för att leta siffror. Polisbilen som syns snabbt tänker man inte så mycket på förns man börjar leka med siffrorna på regplåten och ser att allting leder till 2405.
Här! https://www.flashback.org/sp33813943
Senast redigerad av Sainsburys 2011-11-03 kl. 12:42.
Fordon: Cyklar, bilar, (MC), flygplan, (helikopter)
Lägenheter och hus: Helt orimligt att anta att man inte kan ha flera safehouse, och med tanke på att man kommer kunna röra sig på stora områden (det framgår tydligt) så är det också rimligt av den anledningen då folk knappast är sugna på att spela 10 min innan de kan göra något alls.
Sedan är det mkt teorier om huruvida man kan driva företag som i Vice City etc. Jag hoppas starkt på det dock.
Mja alltså dom sakerna som visas i trailern, fordon o sånt, är också något jag ser som helt uppenbart bekräftat. Tycker inte det är något som behöver diskuteras öht om huruvida man kommer att kunna cykla eller inte
Jag såg en skylt i centrum igår där det stog 22/8 .. Det betyder att jorden går under!
Föresten så kom jag på att mina strumpor har två siffror på tån där det står: 31..
Det kanske betyder att 3 världskriget startar den 31 November
Innan du försöker vara ett wiseass så kan det ju vara bra att fråga om varför 2405, 24/4 eller någon annan sifferkombo kan vara intressant.
We are very proud to officially announce that Grand Theft Auto V is in full development.
Developed by series creator Rockstar North, Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches in the largest and most ambitious game Rockstar has yet created.
A bold new direction in open-world freedom, storytelling, mission-based gameplay and online multiplayer, Grand Theft Auto V focuses on the pursuit of the almighty dollar in a re-imagined, present day Southern California.
We are very proud to officially announce that Grand Theft Auto V is in full development.
Developed by series creator Rockstar North, Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches in the largest and most ambitious game Rockstar has yet created.
A bold new direction in open-world freedom, storytelling, mission-based gameplay and online multiplayer, Grand Theft Auto V focuses on the pursuit of the almighty dollar in a re-imagined, present day Southern California.
Kanske bara Los Santos? "Southern California" kan ju betyda fler större städer? Jag hoppas fortfarande på minst en större stad. Men Venturas och San Fierro kan man antagligen räkna bort helt. Om nu inte R* kör en fuling och skriver så för att spara några överraskningar.
Som sagt, jag hoppas fortfarande på fler större städer, men om det inte kommer fler så blir det säkert en riktigt grymt spel i alla fall.
Visst är det lite tråkigt att övriga två San Andreas städer ser ut att inte komma med i spelet. Men det lär bli ett otroligt bra spel i slutändan ändå. Det är ju trots allt Grand Theft Auto vi snackar om, har Rockstar någonsin misslyckats med en utgåva? (Nej, jag anser inte att IV, som många andra, vara ett misslyckande, aningen sämre än San Andreas dock).
Ser inte ut att bli något kampanj läge för multiplayer. Lite trist. Får sannerligen hoppas dem lanserar ett ordentligt online läge istället, GTA IV's är rent ut sagt bedrövligt dåligt.
Förmodligen bygger dem väl upp spelet som så att man inte kan ta sig till någon by i bergen eller Vinewood i början. Tror ju knappast man har tillgång till hela mappen direkt från start.
Eller, i och med att spelet ser ut att gå emot den vanliga GTA storyn (fattig i början -> rik i slutet), så kanske man börjar i Vinewood, förlorar sina pengar och tvingas därifrån?
Senast redigerad av therif 2011-11-03 kl. 13:33.
Fan vad synd om de verkligen skippar San Fierro och Las Venturas...
Men bra som fan iaf att de har landsbygden med var just det som jag ville att de skulle ha med.
Längtar som faaaaan till fler trailers och releasen
Edit: Men ifall de skippar SF och LS så måste det väl betyda att Los Santos och landsbygden blir stora som fan elr? blir nog väldigt nice det också.
Senast redigerad av C0w 2011-11-03 kl. 13:31.
Synd som fan att de inte blir Las Venturas och San Fierro också. Fast det förstod man nästan med tanke på hur enormt spelet skulle bli med alla tre städer och landsbygd. Men men detta blir säkert också jävligt coolt!
Tror nog att SF och LV kommer vi säkert se mer av i framtiden
Synd som fan att de inte blir Las Venturas och San Fierro också. Fast det förstod man nästan med tanke på hur enormt spelet skulle bli med alla tre städer och landsbygd. Men men detta blir säkert också jävligt coolt!
Tror nog att SF och LV kommer vi säkert se mer av i framtiden
Inget är ju säkert än. Man kan ju hoppas, men kanske inte hoppas för mycket. Sen stod det ju "Southern california", vilket kan betyda andra städer. Typ San Diego kanske?
Jag är i alla fall glad att det blir lite natur. Det kan vara skönt med en promenad i skogen efter en killingspree i Vinewood.