2012-11-10, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
Jag hoppas att det kommer finnas en tävling som går runt hela kartan, Tour de Los Santos.
Man trampar genom att trycka upp/ned-tangenterna skitsnabbt

Men seriöst så skulle det ju vara kul med ett triatlon-lopp (springa, cykla, simma) som man kan tävla i online mot andra. Bästa tid varje månad vinner ett besök på Rockstar North

Jag är ganska säker på att ja läste att man kommer kunna delta i ett triatlon i GTA V

Edit: Såg nu att du menade online, visst de hade vatt coolt
2012-11-10, 17:52
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol
Haha, kontringen kom snabbare än väntat. Om jag inte vill anpassa mig då? Om jag inte vill köpa en konsoll? Om jag har varit en PC-gamer i över tio år?
Då skaffar du dig ett tangentbord och en mus till en konsol, kopplar den till en monitor och låtsas som att det är en dator. Eller så väntar du tills det kommer till datorn
2012-11-10, 17:54
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Haha, kontringen kom snabbare än väntat. Om jag inte vill anpassa mig då? Om jag inte vill köpa en konsoll? Om jag har varit en PC-gamer i över tio år?

Tyvärr är det väl så. Jag kan bara prata för mig själv och jag har köpt Vice City, San Anderas och GTA 4 för att stödja utvecklarna.
Samma här jag köper sånt jag gillar. Tycker dock att sånt som inte liknar slutprodukten t.ex Screenshots från filmer osv borde vara lagligt att sprida.
2012-11-10, 17:55
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Då skaffar du dig ett tangentbord och en mus till en konsol, kopplar den till en monitor och låtsas som att det är en dator. Eller så väntar du tills det kommer till datorn

Det första alternativet är helt uteslutet då jag inte ska behöva köpa en konsol för att spela spelet. Det andra alternativet är dessvärre det enda möjliga. Att spelet kommer till PC några månader senare är något jag kan leva med, det jag tycker är överjävligt är att det som kommer är inte ett spel utvecklat för PC utan en, nästintill, obrukbar portning.

Tråkigt, eftersom att spelet verkar så överjävligt grymt.
2012-11-10, 17:55
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Rockstar sviker återigen PC-spelarna, de kunder som fick igång deras verksamhet. Svin.
Nej, det är alla som laddar ner Rockstars spel och tvingar dom släppa till konsol först för att tjäna några pengar som sviker. Förstår dom helt och hållet.

Tänk lite innan du skriver dumma inlägg som detta ovan!
Citat:
Det hade varit ball om man i Trevors skepnad kunde dra ut i skogen och jaga (djur).
Finns det älgar i Kaliforniens skogar?
Tyvärr inte, men det finns en massa andra djur så det är inte omöjligt!
2012-11-10, 17:56
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yetis
Laddas hem till xbox 360 lättare, samt ps3 lättare än pc.. herregud, lägg ner det här snacket om pirater och PC.
Säljs väll markant fler legala spel vs pirat nedladdade spel till konsol om man jämför detsamma med PC?
2012-11-10, 17:57
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Nej, det är alla som laddar ner Rockstars spel och tvingar dom släppa till konsol först för att tjäna några pengar som sviker. Tänk lite innan du skriver dumma inlägg som detta ovan! Förstår dom helt och hållet.

Då kan vi sitta och tänka tillsammans medan du läser igenom trådens mest aktuella inlägg där du ser hur jag utvecklar mitt mitt uttalande. Ledsamt att det är omöjligt att hålla en seriös diskussion på det här forumet nu för tiden.
2012-11-10, 17:59
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Nej, det är alla som laddar ner Rockstars spel och tvingar dom släppa till konsol först för att tjäna några pengar som sviker. Förstår dom helt och hållet.

Tänk lite innan du skriver dumma inlägg som detta ovan!

Tyvärr inte, men det finns en massa andra djur så det är inte omöjligt!
Tycker som dig i allt utom att han inte har tänk. De sviker ju alla PC spelare de har dock en anledning till detta.
2012-11-10, 18:01
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Samma prestanda i alla versioner, bara hårddiskstorlek som är skillnad.
Och wifi, mer ljuddämpad och mindre
2012-11-10, 18:08
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Nå, vad tror ni om cykelfysiken?
Tror ni den kommer vara bra? Stegra och stopie tror jag att man kan göra.
Men tror ni man kan göra en bunny hop? Hoppa över föremål osv.
Då menar jag http://www.youtube.com/watch?v=D0-WY1e0aoA
Vill ju runt och trixa med bmx på gtaV. Var en av sakerna jag gjorde mest på San andreas.

I Gta San Andreas så var ju hoppen med BMX väldigt överdrivna, satsade man mycket nog så kunde man ju hoppa över två-tre uppradade bilar stående på längden

Hoppas att det är mer "flow" när man cyklar så det riktigt känns som att man glider nedför kullarna i hög fart

Citat:
Jag hoppas att det kommer finnas en tävling som går runt hela kartan, Tour de Los Santos.
Man trampar genom att trycka upp/ned-tangenterna skitsnabbt

Det stod i artikeln att Trialton kommer att finnas så man kan ju hoppas att det är långa utmanande lopp
2012-11-10, 18:19
Medlem
Legendarys avatar
Det här är ju sorgligt! Det är flera år sedan dom släpptes men ändå så pågår tjaffs/diskussioner än idag?

XBOX 360 och Playstation 3 är jämlikar med olika guldkorn.

Det enda som jag tycker ska avgöra vilken konsoll ni köper är:

Handkontrollerna - Vilken tycker du är bekvämast?
Exklusiva titlar - Vilken typ av spel gör dig mest bekväm?

Det är egentligen det.

Jag ska påpeka att jag sitter på xbox 360, mitt ex hade PS3 vilket jag älskade, därmed planerar jag att skaffa ett i mellandagarna.
Båda är BRA konsoller och så är det med det!

Jag ursäktar mig för OT mod, men kände att jag bara behövde få säga mitt i denna diskussion.
2012-11-10, 18:23
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yetis
Laddas hem till xbox 360 lättare, samt ps3 lättare än pc.. herregud, lägg ner det här snacket om pirater och PC.

Är du helt jävla dum i huvudet?? Det är ju snudd på omöjligt att spela brända spel till PS3 Vafan tror du dom försökte stämma snubben som la upp en instruktionsvideo på hur man gör.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in