2012-11-02, 00:45
Medlem
MrBraxs avatar
Men fan då... Vilken konsol ska man förboka till? Har båda.
2012-11-02, 00:54
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Men fan då... Vilken konsol ska man förboka till? Har båda.

Det här "dilemmat" har jag också. Vill helst ha till ps3, men gta iv, red dead och max payne 3 (sistnämnda enligt vissa) är bättre till 360. Gäller inte bara rockstars spel heller för den delen. Köpte bland annat far cry 2 till ps3, men det såg helt förjävligt ut jämfört med 360 versionen upptäckte jag ganska snabbt. Samma med battlefield 3. Visuellt ingen större skillnad, men ps3 har det förbannade input lagget, så jag skaffade det till 360 och skillnaden är enorm i mitt tycke.

Har dock alltid varit en ps3 fanboy, så om versionerna skulle visa sig vara snudd på identiska så skulle jag köpa till ps3.
2012-11-02, 00:57
Medlem
Vafan är det för "ko" bild är det officiel bild eller hittar inte den
2012-11-02, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clarizo
Varför kan inte GTA 5 släppas ut till PC först!?.. sånt vackert spel... tragiskt !!
Visst dem kommer släppa de till PC typ 6 månader efter realase till PS3 och Xbox..

Jag har PS3 men jag vill inte spela spelet i kass grafik och låg frame rate.. snälla fan! tvinga mig inte rockstars...

För att det är så få som kommer köpa spelet till PC, de tjänar otroligt mycket mer på att släppa det till PS3 och Xbox 360 först.
2012-11-02, 01:09
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Det här "dilemmat" har jag också. Vill helst ha till ps3, men gta iv, red dead och max payne 3 (sistnämnda enligt vissa) är bättre till 360. Gäller inte bara rockstars spel heller för den delen. Köpte bland annat far cry 2 till ps3, men det såg helt förjävligt ut jämfört med 360 versionen upptäckte jag ganska snabbt. Samma med battlefield 3. Visuellt ingen större skillnad, men ps3 har det förbannade input lagget, så jag skaffade det till 360 och skillnaden är enorm i mitt tycke.

Har dock alltid varit en ps3 fanboy, så om versionerna skulle visa sig vara snudd på identiska så skulle jag köpa till ps3.

Har hört det där också. Får ju iofs inget online med 360 (av många anledningar) :/
2012-11-02, 01:20
Medlem
Rabbadabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Vafan är det för "ko" bild är det officiel bild eller hittar inte den

Det är i den här bilden folk påstår sig se kor och hästar i bakgrunden. Personligen har jag väldigt svårt att se om det är något på grund av den kassa kvaliteten.

Här är de riktiga digitala versionerna av artworksen med polisbruden och hunden :
Officer Vasquez
Chop

Edit : Högupplöst (1920x2432)
Officer Vasquez
Chop
Senast redigerad av Rabbadab 2012-11-02 kl. 01:35.
2012-11-02, 01:26
Medlem
Dimaks avatar
Skulle vara kul med hästar grisar och kor på landet. tänkt er att skjuta på dem spruta ut kött som fan

Har också dilemma ska jag köpa direkt till 360 eller vänta? har längtat sen jag spelade klaert 4an..
får göra samma sak som när 4an kommer ut för till 360 sen Pc
2012-11-02, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbadab
Det är i den här bilden folk påstår sig se kor och hästar i bakgrunden. Personligen har jag väldigt svårt att se om det är något på grund av den kassa kvaliteten.

Här är de "riktiga" digitala versionerna av artworksen med polisbruden och hunden :
Officer Vasquez
Chop

Hmm, jag är rätt så säker på att jag ser kor längst åt vänster på bilden. Finns dock inga hästar på bilden vad jag kan se iaf.

Förresten är det någon som vet hur mycket större kartan kommer vara i GTA 5? Var det inte snack om att den skulle vara 4 gånger större än den i GTA SA eller något liknande?
Senast redigerad av Yesw 2012-11-02 kl. 01:41.
2012-11-02, 01:33
Medlem
vike22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbadab

Här är de "riktiga" digitala versionerna av artworksen med polisbruden och hunden :
Officer Vasquez
Chop

Det är underbart att du håller oss informerade om vad som sägs på gtaforums och liknande, det uppskattas!
2012-11-02, 01:39
Medlem
Jävlar va fränt med polistjejer första gången i ett GTA spel

Rottweiler o Cj? på andra bilden...

Vill köpa ett hus i lantiset o ta hand om kor o åka traktor

Sen skulle det vara roligt om det kom vargar eller pumor eller vafan som helst o anfallde dom så man kan döda anfallaren,, Yea
Senast redigerad av Ufc123 2012-11-02 kl. 01:42.
2012-11-02, 01:41
Medlem
SveaRikesKnugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
Hmm, jag är rätt så säker på att jag ser kor längst åt vänster på bilden.

http://i50.tinypic.com/kb3a4l.png
2012-11-02, 01:42
Medlem
Rabbadabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vike22
Det är underbart att du håller oss informerade om vad som sägs på gtaforums och liknande, det uppskattas!

Tack!

Det i de inringade områdena kan mycket väl vara kor, men fortfarande svårt att avgöra. Hoppas att vi får reda på djurs vara eller icke vara i spelet (vovven ej inräknad) och mycket mer i Gameinformer den åttonde!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in