Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Har inte spelat Saints Row. Har hört mycket kritik mot det så nej tack.
Jag söker inte 'extremt orealistiska och barnsliga' spel. Det märker du i mina tidigare inlägg.
Lätt retad?

Skärp till dig nu.
Tynger mina ord din själ så kan jag påminna om att det är 18 år gräns här.
Att man blir rik på en fet heist är inget att spekulera motargument på, oavsett hur du vänder på det.
För mycket pengar? Buhu, deal with it, motherfucker
Vill du kunna köpa mer saker i femman så får du väl önska dig det från julen, det är ju inte mer med det, tomtefar

Haha, dina ord tynger inte, jag orkar knappt läsa vad du skriver längre. Tomtefar? Tar det som en komplimang!
Visst kan man ha "för mycket" pengar, men i sådana fall ska det gå att spendera dem på något.
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Haha så jävla roligt ju! Om det kommer vara möjligt att binda fast folk och lägga dom i bagaget så har jag oääändligt med idéer och planer som ska verkställas. Kommer bygga upp flera timmars långa scenarion där det kanske börjar med att någon går lite för bredaxlat och stöter till mig, jag börjar förfölja honom och iaktta varenda steg han tar. Till slut vaknar han upp fastbunden ute i ödemarken och några brunbjörnar börjar närma sig..

Haha, eller hur? Du spelar som jag. Hoppas verkligen man kan göra diverse rån med andra folk utanför uppdragen i GTA V.
Citat:
Ursprungligen postat av trainspotter90
Men vad fan, trodde de skulle komma vilken dag som helst nu. Nåja, bra att man vet datum, om Rockstar nu håller det..