2012-11-05, 23:00
Bannlyst
Bara man slipper spela som någon latino-gangster så är jag nöjd. Orkar inte med en massa yo yo yo yo yo yo.
2012-11-05, 23:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av skylten92
Den nya trailern borde ju släppas vid ungefär samma tid som den första trailern. Någon som kommer ihåg vilken tid det var då den släpptes?
2 november 2011 kom den första trailern ut så det är över ett år sedan...
2012-11-05, 23:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av skylten92
Den nya trailern borde ju släppas vid ungefär samma tid som den första trailern. Någon som kommer ihåg vilken tid det var då den släpptes?
17.00 svensk tid
2012-11-05, 23:05
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjellkaramell
Bara man slipper spela som någon latino-gangster så är jag nöjd. Orkar inte med en massa yo yo yo yo yo yo.

Du kommer förmodligen stöta på mycket sånt då det är en stad med massa latinos som säger yoyoyo.
2012-11-05, 23:06
Medlem
skylten92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jolar
17.00 svensk tid
Grymt, tack!
2012-11-05, 23:06
Medlem
Trailer #2 kommer den 14 november! Förhoppningsvis kommer det ett release date i trailern!

http://www.rockstargames.com/newswire/article/46031/grand-theft-auto-v-trailer-2-coming-next-week-wed-nov-14.html
2012-11-05, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Du kommer förmodligen stöta på mycket sånt då det är en stad med massa latinos som säger yoyoyo.

Bryr mig inte om man stöter på en massa yo-greasers. Bara inte huvudkaraktären är en sådan tönt.
2012-11-05, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjellkaramell

Det är ett spel med kriminella karaktärer från ett fiktivt USA, vill du slippa "yo yo yo yo" lär du söka dig till något annat.
2012-11-05, 23:11
Medlem
tglrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Har inte spelat Saints Row. Har hört mycket kritik mot det så nej tack.
Jag söker inte 'extremt orealistiska och barnsliga' spel. Det märker du i mina tidigare inlägg.
Lätt retad? Skärp till dig nu.
Tynger mina ord din själ så kan jag påminna om att det är 18 år gräns här.

Att man blir rik på en fet heist är inget att spekulera motargument på, oavsett hur du vänder på det.
För mycket pengar? Buhu, deal with it, motherfucker

Vill du kunna köpa mer saker i femman så får du väl önska dig det från julen, det är ju inte mer med det, tomtefar

Haha, dina ord tynger inte, jag orkar knappt läsa vad du skriver längre. Tomtefar? Tar det som en komplimang!

Visst kan man ha "för mycket" pengar, men i sådana fall ska det gå att spendera dem på något.

Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Haha så jävla roligt ju! Om det kommer vara möjligt att binda fast folk och lägga dom i bagaget så har jag oääändligt med idéer och planer som ska verkställas. Kommer bygga upp flera timmars långa scenarion där det kanske börjar med att någon går lite för bredaxlat och stöter till mig, jag börjar förfölja honom och iaktta varenda steg han tar. Till slut vaknar han upp fastbunden ute i ödemarken och några brunbjörnar börjar närma sig..
Haha, eller hur? Du spelar som jag. Hoppas verkligen man kan göra diverse rån med andra folk utanför uppdragen i GTA V.

Citat:
Ursprungligen postat av trainspotter90
Trailer #2 kommer den 14 november! Förhoppningsvis kommer det ett release date i trailern!

http://www.rockstargames.com/newswire/article/46031/grand-theft-auto-v-trailer-2-coming-next-week-wed-nov-14.html

Men vad fan, trodde de skulle komma vilken dag som helst nu. Nåja, bra att man vet datum, om Rockstar nu håller det..
2012-11-05, 23:19
Medlem
tomatpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
Spring 2012 och ett par bilder.
Okej tack !
2012-11-05, 23:30
Medlem
Jamaicamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trainspotter90

Schyst. Då är det bara börja tagga!
2012-11-06, 07:30
Medlem
Reggaemans avatar
Nice med ny trailer på g.

Så, vad hoppas ni få se i den nya trailern?

Själv hoppas jag få se lite mer av omgivningarna, mer landskap och mer fordon så att man får en bättre överblick över hur stor karta vi kan förvänta oss
Och kanske även en hint eller ett direkt svar på vem man kommer att spela som
Senast redigerad av Reggaeman 2012-11-06 kl. 08:02.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in