2012-11-05, 19:26
Medlem
Jamaicamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slasktratten123
Då har man förbeställt det
Nice att man fick denna postern till! http://www.rockstarbase.com/wp-content/gallery/grand-theft-auto-v/gta5_artwork_poster_1_zps43c90f87.jpg?i=564275114
Fick du den i samma veva som du förbokade? Eller kommer den med spelet?
2012-11-05, 19:27
Medlem
slasktratten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicaman
Fick du den i samma veva som du förbokade? Eller kommer den med spelet?
Fick den när jag förhandsbokade på gamestop
2012-11-05, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Nej det tror jag inte.. Det lär ju ha minst lika höga specs som Max Payne 3 och då går det tyvärr inte.
Möjligtvis på lägsta.

Det går nog inte då, tänkte jag skulle köra det på laptopen får bli på den stationära då hehe
2012-11-05, 19:41
Medlem
Jamaicamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slasktratten123
Fick den när jag förhandsbokade på gamestop
Fett!
2012-11-05, 19:44
Medlem
gulaLejonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
För jag tänkte, jag bokade spelet för snart ett år sedan på Webhallen. I samma veva som dom släppte upp förbokningsvalen för spelet

oj då måste du vara ett riktigt stort fan!

minns när man lirade vice city och tänkte att man kan omöjligt göra spelet bättre... sen kom san andreas och man blev helt försälskad.... sen insåg man att vice city nog ändå var bättre! (sett som spel, jag tröttnade mkt snabbare på san andreas faktiskt)

ska bli kul å se hur spelseriens nyaste tillskott kommer se ut!
2012-11-05, 19:48
Medlem
slasktratten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicaman
Fett!
haha endå
2012-11-05, 19:52
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tglr
Men fo helvede pojk! Det jag menar är att det blir tråkigt om man gör ett uppdrag, och vips så har man 100 gånger mer pengar än vad man någonsin kommer spendera, det vore roligare om man behövde "jaga" pengar, i alla fall tills storyn är slut.

Lite luddigt, men du förstår vad jag menar. Det vore helt enkelt roligare om det fanns något att spendera pengarna på förutom snabbmat och vapen.
Fo helvete, gubbe. Skriv det så istället för att ta upp anskaffning av hus om det inte är det du menar.
Men dom lär nog aldrig göra så att man får 'jaga' pengar.
Kanske minskar, for sure. Vilket jag då antar du vill.
Men dom tänker nog inte riskera för spelaren att ligga back 3000$ när man ska köpa ett vapen som man verkligen behöver till ett uppdrag.

Jag tycker det kan vara praktiskt med mycket pengar.
Kanske inte så mycket som i GTA 4 men eftersom dom trots allt gjorde ett bankrån så håller jag inte det emot spelet så värst mycket.
Men att man däremot kan minska på tillgången av vapen är en sak för att göra det mer realistiskt. 'Spara på skott' liksom.
Men det kan även bli drygt. Det är nämligen skit kul att spränga en helikopter med en RGP
Nåja, dom besluten lämnar jag över i händerna på dom som arbetar för Rockstar.
2012-11-05, 20:04
Medlem
tglrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Fo helvete, gubbe. Skriv det så istället för att ta upp anskaffning av hus om det inte är det du menar.
Men dom lär nog aldrig göra så att man får 'jaga' pengar.
Kanske minskar, for sure. Vilket jag då antar du vill.
Men dom tänker nog inte riskera för spelaren att ligga back 3000$ när man ska köpa ett vapen som man verkligen behöver till ett uppdrag.

Jag tycker det kan vara praktiskt med mycket pengar.
Kanske inte så mycket som i GTA 4 men eftersom dom trots allt gjorde ett bankrån så håller jag inte det emot spelet så värst mycket.
Men att man däremot kan minska på tillgången av vapen är en sak för att göra det mer realistiskt. 'Spara på skott' liksom.
Men det kan även bli drygt. Det är nämligen skit kul att spränga en helikopter med en RGP
Nåja, dom besluten lämnar jag över i händerna på dom som arbetar för Rockstar.
Jag skrev ju det i en annan kommentar någon sida bakåt, fo helvede flicka.

RPG, suck. Gillar inte allt överdrivet, det ska vara mer realistiskt. Hoppas verkligen det inte är mycket sådant i GTA V, typ "Hoppa med en Porsche Cayman på ett hopp och avfyra tre stycken RGP-skott mot en helikopter med inbyggda granatkastare samtidigt som du gör femdubbel bakåtvolt med en hora i baksätet", fyfan, vidrigt.

Ja, visst ska man få pengar av ett bankrån, men inte så mycket att man är ekonomiskt oberoende hela livet samtidigt som man lever extremt lyxigt.

Realistiskt = Ja tack. Det är inte så troligt att en person springer runt på en gata och avlossar RPG-skott hejvilt om sig. Samma sak med alla töntiga överstyleade bilar, nej tack. Använder bara vanliga "Svensson"-bilar när jag lirar GTA.

RPG + Flashiga bilar = P12.

Bara mina 5 cent, du behöver inte komma och berätta hur RPG är det bästa som finns. Smaken är som baken.

För att summera det hela: Pengarna ska vara användbara som i GTA:SA, inte som i GTA IV. Något mer än mat och vapen tycker jag man ska kunna köpa, till e.x. pimpa bilar (inte för att jag gillar det, men ändå), hus, hyra, bilar osv osv osv.

Finns det ens något man kan spendera bankrånspengarna i GTA IV på?
2012-11-05, 20:07
Medlem
PixelPiratens avatar
FAN! Så nu kommer det fram att alla som förhandsbokar spelet nu får affischer men inte jag som bokade i Juli Det är ju rent ut sagt förjävligt! Det borde vara dem som förhandbokade tidigt som får affischer.
2012-11-05, 20:11
Medlem
Jeremy.Clarksons avatar
Men bög. Var inne på Gamestop i förmiddags och frågade om preorder med poster på GTA V och killen bakom disken bara stod där som ett fån och visste ingenting. Likadant med Webhallen och Game. Jävligt dåligt skött av Rockstar.
2012-11-05, 20:21
Medlem
NorthSNKRs avatar
Haha, RapeCop.
http://i816.photobucket.com/albums/zz89/sea_gull_hotel/lol2.png

En till rätt schysst fanart:
http://img17.imageshack.us/img17/9787/gta5fanart15.jpg
Senast redigerad av NorthSNKR 2012-11-05 kl. 20:25.
2012-11-05, 20:25
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Jag skrev ju det i en annan kommentar någon sida bakåt, fo helvede flicka.
Flicka?
Och i vilket fall så svarade jag. Problem? Welcome to Flashback.
Citat:
RPG, suck. Gillar inte allt överdrivet, det ska vara mer realistiskt. Hoppas verkligen det inte är mycket sådant i GTA V, typ "Hoppa med en Porsche Cayman på ett hopp och avfyra tre stycken RGP-skott mot en helikopter med inbyggda granatkastare samtidigt som du gör femdubbel bakåtvolt med en hora i baksätet", fyfan, vidrigt.
Jo det var precis det jag sa...
Citat:
Ja, visst ska man få pengar av ett bankrån, men inte så mycket att man är ekonomiskt oberoende hela livet samtidigt som man lever extremt lyxigt.
Beror på om man dödade X.
Citat:
Realistiskt = Ja tack. Det är inte så troligt att en person springer runt på en gata och avlossar RPG-skott hejvilt om sig. Samma sak med alla töntiga överstyleade bilar, nej tack. Använder bara vanliga "Svensson"-bilar när jag lirar GTA.
RPG + Flashiga bilar = P12.
Spela The Sims då.
Och jag säger inte att man ska "springa runt på en gata och avlossa RPG-skott hejvilt om sig" men det hade varit kul att gå bärsärkagång någon gång.
Och om du resonerar med det sammanhanget "det är inte vad en person som skulle gå på gatan skulle göra" så kan du nog undvika att köpa detta spelet för det är helt klart inte för dig.
Vill du veta hur verkligheten ser ut så tror jag att du kan hitta till närmsta ytterdörr. Där finner du även svaret. Istället för att söka en EXAKT likadan verklighet i spel. Speciellt inte i actionspel.

Och vad som gäller "flashiga bilar" så minns jag endast 3 från fyran, som då utspelades i NY.
Om femman ska utspelas LA kan du räkna med mer.... "Flashiga" bilar.

Citat:
För att summera det hela: Pengarna ska vara användbara som i GTA:SA, inte som i GTA IV. Något mer än mat och vapen tycker jag man ska kunna köpa, till e.x. pimpa bilar (inte för att jag gillar det, men ändå), hus, hyra, bilar osv osv osv.?
Du bör sannerligen överväga The Sims.
Senast redigerad av Kickex 2012-11-05 kl. 21:22.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in