Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Fo helvete, gubbe. Skriv det så istället för att ta upp anskaffning av hus om det inte är det du menar.
Men dom lär nog aldrig göra så att man får 'jaga' pengar.
Kanske minskar, for sure. Vilket jag då antar du vill.
Men dom tänker nog inte riskera för spelaren att ligga back 3000$ när man ska köpa ett vapen som man verkligen behöver till ett uppdrag.
Jag tycker det kan vara praktiskt med mycket pengar.
Kanske inte så mycket som i GTA 4 men eftersom dom trots allt gjorde ett bankrån så håller jag inte det emot spelet så värst mycket.
Men att man däremot kan minska på tillgången av vapen är en sak för att göra det mer realistiskt. 'Spara på skott' liksom.
Men det kan även bli drygt. Det är nämligen skit kul att spränga en helikopter med en RGP
Nåja, dom besluten lämnar jag över i händerna på dom som arbetar för Rockstar.
Jag skrev ju det i en annan kommentar någon sida bakåt, fo helvede flicka.
RPG, suck. Gillar inte allt överdrivet, det ska vara mer realistiskt. Hoppas verkligen det inte är mycket sådant i GTA V, typ "Hoppa med en Porsche Cayman på ett hopp och avfyra tre stycken RGP-skott mot en helikopter med inbyggda granatkastare samtidigt som du gör femdubbel bakåtvolt med en hora i baksätet", fyfan, vidrigt.
Ja, visst ska man få pengar av ett bankrån, men inte så mycket att man är ekonomiskt oberoende hela livet samtidigt som man lever extremt lyxigt.
Realistiskt = Ja tack. Det är inte så troligt att en person springer runt på en gata och avlossar RPG-skott hejvilt om sig. Samma sak med alla töntiga överstyleade bilar, nej tack. Använder bara vanliga "Svensson"-bilar när jag lirar GTA.
RPG + Flashiga bilar = P12.
Bara mina 5 cent, du behöver inte komma och berätta hur RPG är det bästa som finns. Smaken är som baken.
För att summera det hela: Pengarna ska vara användbara som i GTA:SA, inte som i GTA IV. Något mer än mat och vapen tycker jag man ska kunna köpa, till e.x. pimpa bilar (inte för att jag gillar det, men ändå), hus, hyra, bilar osv osv osv.
Finns det ens något man kan spendera bankrånspengarna i GTA IV på?