2012-11-08, 22:15
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sextanos
Inte hunnit läsa allt men: står det något om kvinnliga poliser? Med tanke på postern som publicerats med den kvinnliga polisen.

Står ingenting om poliser.
2012-11-08, 22:15
Medlem
PixelPiratens avatar
Jag tycker att grejen med 3 karaktärer är kanon!

Det skapar ett sånt sjukt sug efter att spela om spelet igen med en annan karaktär! Sedan som jag sa i ett tidigare inlägg så öppnar det upp helt nya möjligheter för oss folk som vill rollspela lite.

Jag kan välja om jag vill rollspela som en torped åt något gäng med latinoamerikanen eller om jag vill vara en rik respektingivande man och glida runt med min Mercedez i Hollywood Hills.

När jag sedan tröttnat på det byter jag karaktär med ett knapptryck så kan jag rollspela ett sunkigt jävla pervo som åker runt om nätterna och knivmördar horor.

Jag tror utan tvekan att detta kommer bli ett fantastiskt spel och för att inte glömma så har vi ju alla andra funktioner i spelet också!

GTA V!
2012-11-08, 22:16
Medlem
Det stora samtalsämnet verkar ju bli hurvida det kommer gå med 3 karaktärer.

I början var jag väldigt skeptisk men det börjar släppa lite. Om jag fattade det hela rätt så är det ju dom tre som hänger med varann, alltså blir det typ att man kan ta kontrollen över hela sitt gäng.

Som reggeaman skrev innan så hoppas jag att man kan välja en av dom tre och i princip bara använda honom.
Men då gäller det ju att dom inte har så många enskilda uppdrag per karaktär, för man vill ju inte missa något av storyn bara för att man inte vill skifta karaktärer hela tiden.

Lätt att jag kommer spela mest som hillbillyn, och ha en galen vakthund vid husvagnen

Alltså jag längtar så jag mår illa....
2012-11-08, 22:16
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Men ingenting pekar ju på att man kommer att kunna använda gymmet + att det står i artikeln att karaktärernas utseende inte kommer att kunna ändras mer än att man kommer att kunna byta kläder

Jag hittade ingenting vad jag märkte som sa att det kommer att finnas kvinnliga poliser, dock så känns det ju iallafall som att tjejen på postern kommer att finnas med om än som den enda kvinnliga polisen, det känns som att hon kommer att dyka upp i uppdragen med jämna mellanrum precis som radarparet i Gta San Andreas
Det står även "hair styles, beards and clothes" så lite möjligheter får man ju!
2012-11-08, 22:17
Medlem
WizKhalifass avatar
Ingen PC release? Står ju bara XBOX/PS3?

Kommer PC releasen senare tro?
2012-11-08, 22:17
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegamanX
Det stora samtalsämnet verkar ju bli hurvida det kommer gå med 3 karaktärer.

I början var jag väldigt skeptisk men det börjar släppa lite. Om jag fattade det hela rätt så är det ju dom tre som hänger med varann, alltså blir det typ att man kan ta kontrollen över hela sitt gäng.

Som reggeaman skrev innan så hoppas jag att man kan välja en av dom tre och i princip bara använda honom.
Men då gäller det ju att dom inte har så många enskilda uppdrag per karaktär, för man vill ju inte missa något av storyn bara för att man inte vill skifta karaktärer hela tiden.

Lätt att jag kommer spela mest som hillbillyn, och ha en galen vakthund vid husvagnen

Alltså jag längtar så jag mår illa....

Haha, kan inte göra annat än att hålla med, helvete!

Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Det står även "hair styles, beards and clothes" så lite möjligheter får man ju!

Haha, hur fan kunde jag missa det?
Det här spelet kommer vara helt sjukt
2012-11-08, 22:18
Medlem
9Hv2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Jag tycker att grejen med 3 karaktärer är kanon!

Det skapar ett sånt sjukt sug efter att spela om spelet igen med en annan karaktär! Sedan som jag sa i ett tidigare inlägg så öppnar det upp helt nya möjligheter för oss folk som vill rollspela lite.

Jag kan välja om jag vill rollspela som en torped åt något gäng med latinoamerikanen eller om jag vill vara en rik respektingivande man och glida runt med min Mercedez i Hollywood Hills.

När jag sedan tröttnat på det byter jag karaktär med ett knapptryck så kan jag rollspela ett sunkigt jävla pervo som åker runt om nätterna och knivmördar horor.

Jag tror utan tvekan att detta kommer bli ett fantastiskt spel och för att inte glömma så har vi ju alla andra funktioner i spelet också!

GTA V!
Jo, håller med dig där faktiskt. Jag hoppas bara att man kan stänga att "polarna hamnar i trubbel"-läget så att man kan freeroama i fred.
2012-11-08, 22:19
Medlem
Håller på läsa, men tänkte nu...

http://4.imgland.net/lpcSv.png

Michael han till höger, Trevor mitten och Franklin till vänster?

EDIT: Menade att... Det är så jävla sjukt om alla får göra tillsammans missions!!!!
Senast redigerad av Rethen 2012-11-08 kl. 22:23.
2012-11-08, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crackbacon
Kommer man kunna bakbinda prostituerade kvinnor, köra ut de till ett ödelagt lagerhus, dränka henne i bensin för att sedan tända eld på henne?

Hoppas.
Gillar din tankegång. Det är mera sådant jag vill se! Följa efter unga tjejer, eller kaxiga snorungar, kanske hem till dem, för att sedan, när ingen ser, kidnappa dom, slänga dom i bakluckan på bilen, köra som fan ut i öknen, reta dennelite, tar fram en spade, gräver ett lagom stort hål, tillräckligt för att kunna rymma en människa. Fram med pistolen, sen skjuter man denne rakt i ansiktet, alternativt att man skjuter i benen och kör personen till utanför en småstad där någon kan hitta denne, man får nog leva med lite ärr då.

Ser väldigt mycket fram nya vapnen, förhoppningsvis kan man använda sin miljö omkring sig mera, häcksaxar, busskurer, gräsklippare med mera. Kasta folk mot kaktusar, binda fast dom på tågrälsen, knivar, aah, hoppas på oändliga möjligheter!
2012-11-08, 22:22
Medlem
Pizzapaomeletts avatar
Jaaaaaaaaaaaaaaaa.

Fyfan det kommer bli så grymt.
Det här med att de andra 2 karaktärerena gör saker när man inte kontrollerar de låter grymt!
Lets go Rockstar!
2012-11-08, 22:25
Medlem
Schnauzers avatar
En tanke.

Om jag spelar som Michael och går bananas med vapen mitt i motorvägen och hela snutstyrkan jagar honom men sedan byter till Trevor. Tror ni det går att byta så att man på lugnt avstånd kan njuta av kaoset och Michael får klara sig på egen hand?
2012-11-08, 22:25
Medlem
De jag undrar när man ska byta karaktärer osv är om man kommer missa uppdrag för att man inte bytt till en annan karaktär "i tid" eller om uppdragen kmr ligga kvar, vad tror ni?

Annars så verkar de helt sjukt jävla bra, de blir bara bättre och bättre varje gång dem släpper något nytt om de här spelet synd att de är ca 4 månader tills de släpps....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in