2012-10-24, 18:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vike22
Japp, äntligen

"Lots of info coming next month. Get ready.
For now, enjoy this first official artwork release from Grand Theft Auto V."

http://www.rockstargames.com/newswire/article/45811/gtav-artwork-pest-control.html

Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Som även länkar till deras hemsida: http://www.rockstargames.com/newswire/article/45811/gtav-artwork-pest-control.html
Så jävla gött fan asså!

Kan vi förvänta oss en ny trailer nudå??
Senast redigerad av enknutensak 2012-10-24 kl. 18:45. Anledning: aa
2012-10-24, 18:50
Medlem
vike22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enknutensak
Så jävla gött fan asså!

Det tror jag nog, eller något annat motsvarande
2012-10-24, 18:51
Medlem
BRZMs avatar
Jag önskar att man ska kunna sitta på toa, realistiskt! Typ att man måste "tappa" en viss knapp för att få ur sig en skit. Och sen hålla inne en knapp för att pissa.

Sen att man ska kunna snusa, röka osv som alla andra redan skrivit...
2012-10-24, 19:08
Medlem
Fan vad härligt att äntligen höra något från R*, hoppas på trailer och information om karaktärerna nästa månad!
2012-10-24, 19:10
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Dom borde göra en sån här underground klubb i någon gränd som man absolut inte kan upptäcka utan att utforska och hitta den på så vis. I den klubben kan man möta Nico och Roman som berättar att dom är här i L.S på semester eller gör knarkdeals.. Skulle vara grymt kul! Eller ja fram tills det att man blir spoilad vart det är då, men tänk dig!..
Tycker det hade varit for mycket och ingen riktig poang. Men att kunna spela forsta GTA pa ett arcade-spel pa olika stallen i LS hade varit realistiskt och inte alls omojligt att fixa. GTA-serien fyller faktiskt 15 ar sa det hade inte suttit fel.
2012-10-24, 19:43
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Fyhelvette vad fint Knäpper upp en bärs för att fira. Hoppas dom langar ut en trailer!!
2012-10-24, 19:52
Medlem
Exonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Tycker det hade varit for mycket och ingen riktig poang. Men att kunna spela forsta GTA pa ett arcade-spel pa olika stallen i LS hade varit realistiskt och inte alls omojligt att fixa. GTA-serien fyller faktiskt 15 ar sa det hade inte suttit fel.
Det där är ju bara tråkigt. Hellre det han som du citerade sa att man kan möta upp gamla karaktärer från gamla spelen. Det ger kanske inte någon direkt påverkan på spelet men jag hade uppskattat det och det hade varit en kul grej.
2012-10-24, 20:15
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbadab
Kommer spontant att tänka på rummet innehållande ett chokladägg i Vice City. Minns hur coolt jag tyckte det var första gången jag upptäckte det! Väl gömt var det också.
Tycker det är riktigt kul med easter eggs!

http://www.youtube.com/watch?v=pP6Ufk3KtbE

Edit : Rummet existerar även i Vice City Stories, och man måste även här hoppa genom väggen. Ägget är om jag inte minns fel omgivet av en byggställning eller liknande.

Haha coolt, hade ingen aning om att detta rum ens existerade

Easter egg bokstavligt talat

Citat:
Ursprungligen postat av enknutensak
Så jävla gött fan asså!

Hoppas på det.

Hoppas fan på att Rockstar håller sitt ord nu och ger oss MYCKET information
2012-10-24, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Haha coolt, hade ingen aning om att detta rum ens existerade

Easter egg bokstavligt talat

Hoppas på det.

Hoppas fan på att Rockstar håller sitt ord nu och ger oss MYCKET information

Det ligger i tiden att få releasedatum om spelet ska släppas i april/maj. Jag tror det är nästa månad det händer grabbar!
2012-10-24, 21:06
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakfylla
Det ligger i tiden att få releasedatum om spelet ska släppas i april/maj. Jag tror det är nästa månad det händer grabbar!

Hoppas som sagt på att Rockstar håller sitt ord och ger oss mycket information nu, ny trailer, skriven info om spelets story/huvudperson/fordon/fysik etc samt ett par fler bilder
2012-10-24, 21:14
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Hoppas som sagt på att Rockstar håller sitt ord och ger oss mycket information nu, ny trailer, skriven info om spelets story/huvudperson/fordon/fysik etc samt ett par fler bilder
Hoppas dom tar bort den där äckliga funktionen att om man t.ex hittar en bra bil åt det sällsynta hållet så plötsligt på tre sekunder så har varenda skalle i Liberty City fått "råd" med samma fordon.

Vad glad jag hade blivit om det visade sig att de släppte spelet 12/7 som står på nummerplåten på bilen
Senast redigerad av KvadratNegerBoll 2012-10-24 kl. 21:17.
2012-10-24, 21:17
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Hoppas dom tar bort den där äckliga funktionen att om man t.ex hittar en bra bil åt det sällsynta hållet så plötsligt på tre sekunder så har varenda skalle i Liberty City fått "råd" med samma fordon.

Jag har alltid undrat om det är medvetet gjort av Rockstar eller om det är en "bugg" i systemet

Störande är det iallafall haha

Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
När tror ni att man kan vänta sig en gameplay? Januari?

Har vi riktigt jävla tur så kanske vi får se det nästa månad
Senast redigerad av Reggaeman 2012-10-24 kl. 21:32.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in