2012-11-05, 15:08
Medlem
vike22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaCriLL
känns som musiken blitt sämre och sämre.

gta 3 var skitkul, vice city 80 tal var toppen, sen dala det lite i san andreas men helt ok.
gta 4 var riktigt uselt.

Håller med dig, jag minns fortfarande hur man gled omkring i soliga Miami till underbara klassiker.. Var underbart! Men tycker faktiskt att San Andreas musiken var bra för det mesta, minns hur jag åkte runt på landsbygden, och då och då kom en riktig höjdarlåt, som ibland gjorde att jag var tvungen att stanna till och skruva upp volymen rejält!
Underbara minnen
2012-11-05, 15:33
Medlem
tglrs avatar
Bara jag som kommer att ta ledigt 1-2 veckor, köpa en minikyl, göra matlådor och sedan låsa in mig och inte prata med någon tills 1-2 veckor är slut?

När GTA V släpps alltså.
Senast redigerad av tglr 2012-11-05 kl. 15:38.
2012-11-05, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tglr
Bara jag som kommer att ta ledigt 1-2 veckor, köpa en minikyl, göra matlådor och sedan låsa in mig och inte prata med någon tills 1-2 veckor är slut?

Jag kommer garanterat gå i ide och ignorera verkligheten i några veckor, och i stället ägna mig åt att bryta lagen och ställa till otyg i Los Santos med omnejd.
2012-11-05, 15:45
Medlem
Jamaicamans avatar
Citat:

När GTA V släpps alltså.
http://www.gtasajten.com/hur-kommer-ni-foerbereda-er-infoer-gta5-50520/

Behöver jag säga mer?
2012-11-05, 15:58
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Citat:

När GTA V släpps alltså.
Kommer amputera benet och mecka in en toalett i fåtöljen jag ska sitta och spela i!
2012-11-05, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clarizo
Ja, men ändå..

Det lär komma till PC.
Lite förvånad att folk inte kan GTA-cykeln, konsoll -> PC, sex månader framåt.
2012-11-05, 16:08
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Kommer amputera benet och mecka in en toalett i fåtöljen jag ska sitta och spela i!

Varför amputera benet?
För att ha en anledning att sitta hemma?
2012-11-05, 16:24
Medlem
Bdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll

Menar det, ungefär som första snön varje år Vaaaaaaaaaaaa?? SNÖÖÖÖ? VAFAN....

Sedan Gta 3, då jag köpte playstation 2, så har det alltid varit på konsoll som gäller, just att kunna sitta i vardagsrummet, i soffan lite nedsjunken, med lite ramlösa o neddimmat ljus
2012-11-05, 16:54
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdk
Menar det, ungefär som första snön varje år Vaaaaaaaaaaaa?? SNÖÖÖÖ? VAFAN....

Sedan Gta 3, då jag köpte playstation 2, så har det alltid varit på konsoll som gäller, just att kunna sitta i vardagsrummet, i soffan lite nedsjunken, med lite ramlösa o neddimmat ljus

Ramlösa? Energidrycker i mängder!
2012-11-05, 16:56
Medlem
Exonis avatar
Rockstars hemsida är nere.... wtf hoppas på ny trailer
2012-11-05, 16:59
Medlem
Bdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB_smoker

Nej, man blir ju kass i magen efter ett par drycker, men fine, vill du lägga ned 20 min på dass när du kan spela 20 min gta så ok.. planering min vän.. planering
2012-11-05, 17:01
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB_smoker

Känns inte så jävla nyttigt bara... mineralvatten är ju gott, och kanske en frukt till. Man kan ju sova gott och ta en promenad före man spelar så att man är pigg. Sen går man ut till köket och lagar ordentlig mat med sallad .................................................. .................................................. .................................................. ........................SKOJA BARA chipps o energidryck i mängderrrrrrrrr!!

Jag kommer helt klart vara ledig minst en vecka och mata satan när spelet släpps.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in