2012-11-08, 22:06
Medlem
bulle.s avatar
Tycker också att det verkar lite rörigt med tre karaktärer, men samtidigt litar jag på Rockstars kompetens så jag är övertygad om att det kommer bli bra. Så jävla taggad för detta spel så det finns inte!
2012-11-08, 22:07
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av champagneshower
Det här kommer slå alla rekord! Fantastisk läsning samt ny trailer på onsdag. Underbar uppladdning inför spelet!

Är dock skeptisk till 3 karaktärer. I de förra spelen har man lärt känna personen i fråga så bra att man kan allt. Frågan är hur det kommer fungera nu. Men visst det låter bra!

Det här med tre karaktärer är något som kommer att diskuteras till leda

Majoriteten hittills verkar vara skeptiska (ink jag själv), spontant så känns det som att det kommer att vara väldigt rörigt

Hoppas mycket på att man inte måste spela som alla karaktärer hela tiden, utan att om man vill så kan kan koncentrera sig på en karaktär för att sedan byta när man känner för det.
Att man inte är låst till att spela alla karaktärer samtidigt om man inte vill helt enkelt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av champagneshower

Är dock skeptisk till 3 karaktärer. I de förra spelen har man lärt känna personen i fråga så bra att man kan allt. Frågan är hur det kommer fungera nu. Men visst det låter bra!

"imagine cracking a safe with one character and then immediately switching to the man guarding the door who is just about to open fire on the arriving police."

Låter bra
Medlem
slasktratten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NkR21
Karaktärerna heter alltså Michael, Trevor och Franklin.

Michael är den äldre herren i kostym vet jag. Men dom andra då? Vem är vem?

Franklin är den svarta och Trevor är killen som sitter på fyrhjulingen med en sniper
2012-11-08, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakfylla
http://fast1195.imgur.com/grand_theft_auto_5_gi_reveal

Kööör!

En första anblick, heelt sjukt, galet.

Tack för länken! Ser fram i mot detta spel helt otroligt mycket!
2012-11-08, 22:09
Medlem
slasktratten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenMath
Kommer bli så jävla bra! Hoppas det kommer finnas gamla skeppsvrak med en massa easter-eggs i!
Hoppas!
Medlem
Crackbacons avatar
Kommer man kunna bakbinda prostituerade kvinnor, köra ut de till ett ödelagt lagerhus, dränka henne i bensin för att sedan tända eld på henne?

Hoppas.
Medlem
vike22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Det här med tre karaktärer är något som kommer att diskuteras till leda

Majoriteten hittills verkar vara skeptiska (ink jag själv), spontant så känns det som att det kommer att vara väldigt rörigt

Hoppas mycket på att man inte måste spela som alla karaktärer hela tiden, utan att om man vill så kan kan koncentrera sig på en karaktär för att sedan byta när man känner för det.
Att man inte är låst till att spela alla karaktärer samtidigt om man inte vill helt enkelt

Håller med angående det, och känns även som att man kan "missa" delar av spelet, beroende på vilken karaktär man är. Spelar man t.ex som Franklin så går man ju miste om det dem andra gör.. T.ex cracking a safe som han tog upp i exemplet.

Men känns även roligt på ett sätt, om man tröttnar på en karaktär osv. Bra att ha lite och välja på så sätt!
Medlem
Reggaemans avatar
Nu när artikeln är skriven, borde inte alla bilder läggas ut i större versioner på Rockstars Gta V hemsida då?

Verkade ju som att det fanns en massa småbilder(thumbnails) som man kunde förstora om man hade artikeln digitialt...
2012-11-08, 22:12
Medlem
Inte hunnit läsa allt men: står det något om kvinnliga poliser? Med tanke på postern som publicerats med den kvinnliga polisen.
2012-11-08, 22:15
Medlem
BRZMs avatar
Vore intressant med en poll om vilken åldersgrupp detta spel tilltalar. Jag är själv 28 och tycker det är måttligt intressant. Tycker att det är svårt att känna sig lika taggad som när GTA3 och Vice City kom ut.
2012-11-08, 22:15
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LabiSiffre
Finns gym, det såg man i trailern och det stod i artikeln från GI.

Men ingenting pekar ju på att man kommer att kunna använda gymmet + att det står i artikeln att karaktärernas utseende inte kommer att kunna ändras mer än att man kommer att kunna byta kläder

Citat:
Ursprungligen postat av Sextanos
Inte hunnit läsa allt men: står det något om kvinnliga poliser? Med tanke på postern som publicerats med den kvinnliga polisen.

Jag hittade ingenting vad jag märkte som sa att det kommer att finnas kvinnliga poliser, dock så känns det ju iallafall som att tjejen på postern kommer att finnas med om än som den enda kvinnliga polisen, det känns som att hon kommer att dyka upp i uppdragen med jämna mellanrum precis som radarparet i Gta San Andreas

Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Vore intressant med en poll om vilken åldersgrupp detta spel tilltalar. Jag är själv 28 och tycker det är måttligt intressant. Tycker att det är svårt att känna sig lika taggad som när GTA3 och Vice City kom ut.

18+ precis som alla grova våldsspel, sen är det väl upp till dig själv hur mycket du uppskattar det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in