2012-11-13, 12:32
Medlem
lulz123s avatar
Kommer det vara snyggare på PC än ps3/360?
2012-11-13, 12:35
Medlem
Reggaemans avatar
Det står ju i GI:s artikel att Trevor kommer kunna flyga flygplan direkt då han är gammal veteran med flyglicens, detta borde ju då betyda att man inte kommer att kunna flyga med Michael eller Franklin förrän man har genomgått flygskola

Så, kommer Michael och Franklin kunna hoppa in i flygplan men bara kunna flyga extremt ostadigt för att sedan krascha pga brist på erfarenhet eller kommer de inte kunna interagera med flygplan alls förrän de har flyglicens?

Vad tror ni?
2012-11-13, 12:40
Medlem
Van-Hedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Det står ju i GI:s artikel att Trevor kommer kunna flyga flygplan direkt då han är gammal veteran med flyglicens, detta borde ju då betyda att man inte kommer att kunna flyga med Michael eller Franklin förrän man har genomgått flygskola

Så, kommer Michael och Franklin kunna hoppa in i flygplan men bara kunna flyga extremt ostadigt för att sedan krascha pga brist på erfarenhet eller kommer de inte kunna interagera med flygplan alls förrän de har flyglicens?

Vad tror ni?

Kan vara så att det inte ens går att gå in i ett flygplan när men är M eller F
Senast redigerad av Van-Heden 2012-11-13 kl. 12:42.
2012-11-13, 12:49
Medlem
Crackbacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman

Vad tror ni?

Jag vill minnas att det fanns bl.a. flyglicens i GTA: San Andreas också. Hur fungerade det där? Kunde man flyga trots att man inte hade flyglicens?
2012-11-13, 12:55
Medlem
Van-Hedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackbacon
Jag vill minnas att det fanns bl.a. flyglicens i GTA: San Andreas också. Hur fungerade det där? Kunde man flyga trots att man inte hade flyglicens?

Yes. Problemet var att hitta ett plan. Men det gick att göra. Te.x att köra en bil och ställa den bredvid ingången till flygplatsen och sen kunde man hoppa över stänglset. Har även för mig att man kunde hitta ett besprutningsplan.
2012-11-13, 12:58
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackbacon
Japp men man kom inte in på flygplatsen men det fanns andra sätt att komma in!
2012-11-13, 12:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lulz123
Kommer det vara snyggare på PC än ps3/360?
Hahaha, vet du hur dåliga konsolerna är jämfört med PC grafiskt? STOR skillnad.
2012-11-13, 12:59
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van-Heden
Yes. Problemet var att hitta ett plan. Men det gick att göra. Te.x att köra en bil och ställa den bredvid ingången till flygplatsen och sen kunde man hoppa över stänglset. Har även för mig att man kunde hitta ett besprutningsplan.

Jepp, det stod högst upp på en kulle bredvid en bondgård på landsbygden i San Fierro
2012-11-13, 13:04
Medlem
lulz123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yetis
Hahaha, vet du hur dåliga konsolerna är jämfört med PC grafiskt? STOR skillnad.
Yes. En 10k dator är bättre än en 1k 360. Men det betyder ju inte att spelen görs snyggare till dator? Vet inte, därför jag frågar
2012-11-13, 13:13
Medlem
Citat:
Yes. En 10k dator är bättre än en 1k 360. Men det betyder ju inte att spelen görs snyggare till dator? Vet inte, därför jag frågar

Rockstar har väl aldrig gjort något spel snyggare till PC? Dom kör väl en portning bara får vi anta.
2012-11-13, 13:14
Medlem
Citat:

Om och när det kommer en PC-version så kommer den garanterat att vara snyggare än på PS3 och xbox360.
2012-11-13, 13:17
Bannlyst
Mycket snyggare på PC, oavsett om det är en port.

Ännu en vaken dag i helvetet, sex månader kvar och jag har inte en LITEN ANING om hur jag ska klara mig.... Och sedan en trailer imorgon... Ska nog sjukskriva mig, slänga ut datorn, sitta och måla på något jävla papper och glömma bort allt det här, jag börjar bli riktigt, riktigt arg. Varför annonserade dem spelet tre år innan det kommer..... ÅÅÅÅH, och nu ska dem hypa allting med trailers, screenshots och artiklar sex månader innan release!

Varför är alla så emot Franklin? Ingen som saknar CJ lite grann?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in