2012-11-08, 12:54
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yetis
Kommer ni ladda ner eller betala för spelet?
Betala eftersom det kommer att vara värt det!
2012-11-08, 12:55
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Du vet att ingen tror dig va?

Haha du får tro vad fan du vill, så mycket no-lifer är jag inte så att jag bara stirrar på en och samma sida i två timmar, uppdatera en sida då och då medan man redigerar bilder i Photoshop tar inte direkt mycket tid.

Citat:

Har alltid spelat Gta på Playstation så jag har alltid köpt Gta-spelen vare sig jag vill eller inte
Senast redigerad av Reggaeman 2012-11-08 kl. 12:58.
2012-11-08, 13:02
Medlem
Gaugenhauzs avatar
Citat:

Kommer givetvis betala för spelet! R* har alltid skapad välgjorda spel med hög kvalitet och förtjänar därför mina pengar. Jag har varit en flitig GTA-spelare sedan GTA 1 och jag har inga planer på att sluta
2012-11-08, 13:03
Medlem
Finns det någon vänlig själ som kommer ladda ner GameInformer och sedan lägga upp den här i tråden i pdf-format?
2012-11-08, 13:05
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NkR21
Finns det någon vänlig själ som kommer ladda ner GameInformer och sedan lägga upp den här i tråden i pdf-format?

Du behöver nog inte oroa dig, det lär väl dröja kanske en halvtimme efter att tidningen släppts så kommer inskannade tidningar finnas ute på nätet eller rent av tidningen i PDF-format att ladda ner
Senast redigerad av Reggaeman 2012-11-08 kl. 13:10.
2012-11-08, 13:11
Medlem
Gords avatar
Citat:

Jag kommer betala. Jag har alltid betalat när det gäller GTA.
2012-11-08, 13:21
Medlem
Asså kommer det ens till Pc? eller ska det vara lika sketen konsolport som GTA IV???
2012-11-08, 13:21
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klutten90
Som vilken karaktär spelar ni helst?
Den äldre mannen eller negern?
Den äldre mannen.
Fast jag förstår dock inte vad det är som säger att man ska spela honom (i sådana fall) som en äldre man.
Han säger i trailern 'Why did I move here?' som om det vore en början på hela "äventyret" så man kan likväl spela honom ett X antal år yngre.
Och att han senare ser ut över staden som en 'aftermath' till allt som har hänt och då flashbackar tillbaks till det.
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
http://i.imgur.com/6jnOL.jpg
Extremt coolt om äkta
2012-11-08, 13:27
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscar88
Asså kommer det ens till Pc? eller ska det vara lika sketen konsolport som GTA IV???

Det kommer förmodligen (99% säker på det) att komma till PC men precis som med Gta IV så kommer det säkert ta ett halvår eller mer innan det släpps till PC då Rockstar har sagt att dom endast koncentrerar sig på konsoler för tillfället.

Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Den äldre mannen.
Fast jag förstår dock inte vad det är som säger att man ska spela honom (i sådana fall) som en äldre man.
Han säger i trailern 'Why did I move here?' som om det vore en början på hela "äventyret" så man kan likväl spela honom ett X antal år yngre.
Och att han senare ser ut över staden som en 'aftermath' till allt som har hänt och då flashbackar tillbaks till det.

Haha varför har jag aldrig tänkt på det förut, tror inte att det är någon som har reflekterat över att man kanske kommer att få spela som gubben fast som yngre
Det är ju faktiskt en möjlighet.
Scenen där han står och blickar ut över staden kan ju vara sista scenen i storyn om inte annat
2012-11-08, 13:34
Medlem
sneakydudes avatar
Verkar inte vara så att någon (inklusive mig, fram tills nu) har tänkt på att han i trailern inte låter som en neger överhuvudtaget. Låter mer italiensk-amerikan. Ja, jag anser att man kan höra på röster vilken hudfärg folk har, åtminstone är skillnaden mellan vit och svart hörbar i många fall.

Jag tror vit snubbe. Kanske till och med får svaret på det ikväll! Förresten, vet nån när niko bellic presenterades som huvudpersonen inför gtaiv släppet?
2012-11-08, 13:40
Medlem
keluars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Extremt coolt om äkta

Ej äkta
http://i.imgur.com/Ykcgw.jpg
2012-11-08, 13:47
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Haha varför har jag aldrig tänkt på det förut, tror inte att det är någon som har reflekterat över att man kanske kommer att få spela som gubben fast som yngre
Det är ju faktiskt en möjlighet.
Scenen där han står och blickar ut över staden kan ju vara sista scenen i storyn om inte annat
Precis.
Kanske får reda på mer om honom senare ikväll
Citat:
Ursprungligen postat av keluar
http://i.imgur.com/Ykcgw.jpg
Man tackar
Dock så är texterna på byggnaderna borta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in