2011-10-27, 23:23
Medlem
schmuckens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost-Division
4an hänger också ihop. Alla utspelar sig i samma universum och det går referenser mellan spelen.

Städerna är densamma. Men det är alternativa historier. Jag pratar karaktärerna, snacket, gängen, osv ,osv.
2011-10-27, 23:35
Medlem
McNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schmucken
Städerna är densamma. Men det är alternativa historier. Jag pratar karaktärerna, snacket, gängen, osv ,osv.
Tror du försöker bortförklara dig
2011-10-27, 23:42
Medlem
Rubensteins avatar
Jag hoppas att dom fixar så att det går att få lite fräna bilar. Finns ganska många i 4an jag aldrig har kört eller sett. Comet har jag bara kört när man fick den av bögen, men den går ju självklart sönder efter en liten stunds buskörning.
2011-10-28, 00:01
Medlem
schmuckens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McNord
Tror du försöker bortförklara dig
Är du dum huvet? Jag säger ju som det är. De tre spelen, Gta3, vice city, och san andreas hänger ihop, och att 4an inte har ett piss att göra med de 3 spelen.

Till svar så får jag en massa idiotiska inlägg om att "det hänger visst ihop, de är ju liberty city i 4an också". Jaha? Vad i helvete har det att göra med att Salvatore Leone dyker upp i varenda av de tre spelen. Alltså... De spelen ser jag som en triologi, och då ska ni veta att det finns ÄNNU mer att koppla spelen med i Liberty City storys, vc-storys, osv.
2011-10-28, 11:38
Medlem
Ozmeisters avatar
Hoppas på Vice City eller en helt ny stad. Vad som helst men inte Liberty City!
2011-10-28, 11:49
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Är du dum huvet? Jag säger ju som det är. De tre spelen, Gta3, vice city, och san andreas hänger ihop, och att 4an inte har ett piss att göra med de 3 spelen.

Till svar så får jag en massa idiotiska inlägg om att "det hänger visst ihop, de är ju liberty city i 4an också". Jaha? Vad i helvete har det att göra med att Salvatore Leone dyker upp i varenda av de tre spelen. Alltså... De spelen ser jag som en triologi, och då ska ni veta att det finns ÄNNU mer att koppla spelen med i Liberty City storys, vc-storys, osv.

Du har inte tänkt på att båda Vice city och San Andreas är spinoffs på trean och 4an är en ny del i serien.

Dock finns det referenser i 4an till tidigare spel så samma universum är det, dock inte samma kretsar etc.

Men det du säger är som att argumentera att 4an och episodes from liberty city hänger ihop vilket är självklart.
2011-10-28, 13:20
Medlem
Medves avatar
Citat:

Men i IV som finns det bilder på CJ ju där han är en lyckad affärsman. :S
2011-10-28, 14:42
Medlem
schmuckens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Du har inte tänkt på att båda Vice city och San Andreas är spinoffs på trean och 4an är en ny del i serien.

Det är det jag försöker förklara.....
Citat:
Ursprungligen postat av Medve
Men i IV som finns det bilder på CJ ju där han är en lyckad affärsman. :S
Bara spekulationer, alt en rolig grej som Rockstar lagt in.
2011-10-28, 18:35
Medlem
Vuxenkos avatar
Ni som inte kan något om GTA III eran respektiva GTA IV eran förtjänar inte ens att leva.
2011-10-28, 18:59
Medlem
sam_elofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therif
Exakt min tanke också. Vice City, Liberty City, San Andreas och till en viss mån även Everywhere City tillhör samma "GTA universum" och därför vore det konstigt om Vice City aldrig nämnts i någon annan GTA utgåva än i just Vice City ..

Vad är "Everywhere City"?
2011-10-28, 19:08
Medlem
therifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sam_elof
Vad är "Everywhere City"?

Staden som GTA2 utspelar sig i.
2011-10-28, 19:24
Medlem
VVCs avatar
Vore kul om det var staden San Andreas eller Irland med landsbygd så man kan köra ute på landet med en traktorjävel. Men också borde det finnas ett slags "system" för bilar så att alla bilar har olika hästkrafter så vissa är bättre än andra och man ska självklart kunna få uppgradera motorn så man kan leka av sig!

Jag vill också se en STOR parkering plats där man kan drifta och hålla på.
Crossbana skulle också sitta fint. Cykel skulle jag också vilja se i detta spelet!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in