2011-07-04, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurrraa
Det skulle vara fränt om man kunde gå i olika linjer i spelet, alltså så att man kan spela om det flera gånger utan att det är exakt samma uppdrag hela tiden. Man väljer att göra ett speciellt uppdrag istället för ett annat och då förändras hela situationen liksom.

Svårt att förklara vad jag menar, men fråga om ni inte förstår så ska jag försöka bättre!

Jag förstår precis vad du menar och ser gärna att Gta blir lite mer av ett rollspel

Citat:
Ursprungligen postat av Burros
En riktigt jävla fet online del!
Av någon anledning kändes nyaste GTA fruktansvärt linjärt och förutsägbart detta måste bort, jag ville inte spendera 15 timmar på att ta mig från punkt a till b.

Om de orkar och/eller har råd så ser jag gärna ett MMO-lir på multiplayer-delen.
Senast redigerad av daaim 2011-07-04 kl. 21:28.
2011-07-04, 21:22
Medlem
Blockchoklads avatar
Hoppas att de inte fortsätter med den här iskalla, verkliga känslan som GTA IV hade. Jag vill ha stränder, palmer och snabba bilar. Ett nytt Vice City mao.
2011-07-04, 21:26
Medlem
Zombie outbreak hade jag älskat.. Gärna ett tillägg dvs

Eller att ett jävla cloverfield monster dyker upp från havet i någon multiplayermod och man ska bekämpa den
2011-07-04, 21:27
Medlem
PollyNegers avatar
Fria rån emot banker värdetransporter mm även en fungerande multiplayer version där dessa saker är tillgängliga Hade varit förebannat kul
2011-07-04, 21:29
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blockchoklad
Hoppas att de inte fortsätter med den här iskalla, verkliga känslan som GTA IV hade. Jag vill ha stränder, palmer och snabba bilar. Ett nytt Vice City mao.
Jag håller med dig jag. Vice City för PS3 hade varit hur nice som helst. Dom får gärna göra det större än VC men förlägga det i samma miljö och tid.
2011-07-04, 21:29
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Skulle vilja kunna jobba som utpressare eller något liknande. Alltså, få betalt för att få folk att prata igenom att använda olika metoder(misshandel, hot, mord osv), jag saknade detta något enormt i fyran, det var ett mission där man fick misshandla lite vet jag men jag vill ha mera av det.

Sedan vill jag kunna råna folk också, kunna gå in i mer lägenheter och gärna ha folk som kan döda inne i lägenheterna. Jag vill kunna kidnappa folk och begära pengar för de. Jag vill kunna tortera folk för ingenting, alltså jag vill bara gå och slänga in någon i min bil för att sedan dra till ett öde ställe och tvinga de ge mig pengar och skit.

Man kan ju göra det till en viss del i GTA 4, plocka upp folk när man kör taxi och köra iväg med de för att misshandla de lite och sätta en kula i huvudet men det är ju inte meningen att man ska göra så egentligen. Jag vill kunna göra sånt, det är därför jag spelar GTA, för att man ska få göra vad man vill.
2011-07-04, 21:31
Medlem
Bra kontroll. GTAIV (och även Red Dead Redemption) har extremt stel, slö kontroll. Känns mer som att man styr ett tankfartyg än en människa.
2011-07-04, 21:31
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daslollipop
Tillbaka med negrerna!! Seriöst, älskar ghettokänslan när man är nigga. Inte alls likadan känsla med ryssar.

Niggas är thug.

Ja det skulle jag vilja se också, att man är en neger i någon förort i en random stad och för jobba sig uppåt hela tiden. The Wire i spelformat, typ.
2011-07-04, 21:35
Medlem
Ifall man skulle kunna råna de saker som ni vill (värdetransporter, banker, ha en drogfabrik m.m.) så kommer det lätt bli så att det är det enda man gör, blir jätterik och på så sätt har gjort resten av spelet lätt för sig. Men alternativt att man kan göra detta efter en viss punkt i spelet, kanske efter man har klarat 80% eller så och sen vara tvungen till såna här saker för att försörja sig.

Sen skulle jag vilja se lite mer olika miljöer, kanske lite småyrken (såsom lura folk i kortspel på gatan, sälja små mängder knark (som man har köpt själv från någon), sno telefoner och handväskor, eller något så nedvärderande som att jobba på cluckin' bell), olika vanliga yrken, ett quest-system som är uppbyggt som oblivions (dvs en mainstory, ett par guilds (fast i detta fall kanske olika gäng samt att vara polis) med story och sen lösa uppdrag).
2011-07-04, 21:36
Medlem
Ett uppdrag där man ska sno en skolbuss fullpackat med barn på väg till skolan och köra ner från ett högt stup.
2011-07-04, 21:38
Medlem
2_Thumbs_Ups avatar
Sjukt att jag tänkte på detta precis idag. Jag funderade över mediabevakning. Nyhetshelikoptrar som filmar dina biljakter etc. som du senare kan råka se på tv när du går in i affärer och liknande.
2011-07-04, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2_Thumbs_Up
Sjukt att jag tänkte på detta precis idag. Jag funderade över mediabevakning. Nyhetshelikoptrar som filmar dina biljakter etc. som du senare kan råka se på tv när du går in i affärer och liknande.

Det skulle va nice, speciellt det med skolbussen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in