2011-05-04, 14:13
Medlem
ojoj, tiderna med San Andreas. Jag kunde cruisa runt överallt och bara älska det. Någonting som liknar san andreas skulle vara helt fantastiskt. Tyckte inte att IV var hälften så bra som SA.
2011-05-04, 17:33
Medlem
Gud#742s avatar
Hoppas det fungerar på PC utan fyrans lagg. Det fick mig att vilja leka GTA i verkligheten med de som portade spelet från konsol!
2011-05-04, 17:38
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gud#742
Hoppas det fungerar på PC utan fyrans lagg. Det fick mig att vilja leka GTA i verkligheten med de som portade spelet från konsol!
Håller med. Det är tragiskt att det ibland bara bestämmer sig för att köras i 20 fps Tveksamt dock.
2011-05-04, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vavere
Skärp dig, tycker du själv att det är realistiskt att polisen får reda på varenda brott du gör trots att inga ögonvittnen finns och brottet skedde med ett tyst vapen (Kniv/basebollträ)? Skulle vara mycket roligare och kännas mer realistiskt om man kunde komma undan med brott helt och hållet, som det är nu är det i stort sett omöjligt...

Btw, fin jämförelse med The Sims där... Bra jobbat
Här slår politiken in min vän, ett spel för seriemördare?
2011-05-04, 19:11
Medlem
Volvo744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flushblack
ojoj, tiderna med San Andreas. Jag kunde cruisa runt överallt och bara älska det. Någonting som liknar san andreas skulle vara helt fantastiskt. Tyckte inte att IV var hälften så bra som SA.

Håller helt med! Mycket roligare att köra omkring mellan städerna i SA, Gta IV blir snabbt tråkigt då det är väldigt grått o trist, ingen landsbygd heller.
2011-05-04, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo744
Håller helt med! Mycket roligare att köra omkring mellan städerna i SA, Gta IV blir snabbt tråkigt då det är väldigt grått o trist, ingen landsbygd heller.

Älskade landsbygden som fan, hängde mest runt Blueberry .
2011-05-04, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av axello
Älskade landsbygden som fan, hängde mest runt Blueberry .

De små städerna var ju episka, fanns alltid nån rolig leksak gömd i varje by.
Bäst var nog att ta traktorn o sen sätta korvmojjen eller en tröska på släp, sen svänger du fullt åt endera sidan så flyger traktorn o korvmojjen åt flanders!
Saknar verkligen dessa småsaker som det fanns gott om i SA, hoppas verkligen att det kommer mer sånt tills 5an.
2011-05-04, 23:58
Medlem
Tycker en region är en bättre idé än en stad. Man vill ha så mycket skillnader man kan.
2011-05-05, 20:49
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Tycker en region är en bättre idé än en stad. Man vill ha så mycket skillnader man kan.

Jag håller med. SA hade väl rätt mycket olika vyer.
2011-05-05, 21:32
Medlem
sigurts avatar
Tror ni inte att vi får se ungefär samma stuk som i tidigare spel till samma motor?

GTA 3
Vice City
San Andreas

Liberty City = avklarad

Kommande spel kommer bli likt Vice City när det gäller miljön osv.

Sen kommer "san andreas"

Självklart vill man ha en stor värld, gärna många flygfarkoster att använda.

I vice city var ju flygplanen obrukbara pga för korta vingar... vad fan handlade det om... hade det verkligen med 9/11 att göra?
2011-05-05, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Tror ni inte att vi får se ungefär samma stuk som i tidigare spel till samma motor?

GTA 3
Vice City
San Andreas

Liberty City = avklarad

Kommande spel kommer bli likt Vice City när det gäller miljön osv.

Sen kommer "san andreas"

Självklart vill man ha en stor värld, gärna många flygfarkoster att använda.

I vice city var ju flygplanen obrukbara pga för korta vingar... vad fan handlade det om... hade det verkligen med 9/11 att göra?
Det fanns ju ett sjöflygplan parkerad vid filmstudion i Vice City. Tror snarare att du tänker på GTA III där det fanns ett plan som man inte kunde flyga med.
2011-05-06, 11:24
Medlem
Storblottarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flushblack
Så sant. Även om jag tyckte IV var ett rätt bra spel så saknade det mycket av den där atmosfären och charmen som San Andreas hade. Och även om det var mycket liv och rörelse på gatorna i IV så kändes ändå gatorna i San Andreas mer "äkta" på något sätt. Det hände mer saker och det var roligt att bara stå mitt på gatan i SA och se saker hända av sig självt.

Kommentarer från både fotgängare som poliser var också mycket skönare i SA än IV. Att drabbas av road rage i SA när man råkade köra in i någons bil var något av det mest roliga jag varit med om. Hur gatan kunde spåra ur till ett regelrätt krig mellan helt vanliga bilister var fantastiskt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in