2009-10-29, 23:02
Medlem
jerkuss avatar
GTA V: Uppsala
2009-10-29, 23:09
Medlem
The-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerkus
GTA V: Uppsala

ja jag skulle hämskt gärna vilja se ett gta i svensk stadsmiljö, fast det lär ju aldrig hända , om inte dom släpper nått construction/mod builder pack som gör det möjligt att designa sina egna gta städer...det skulle va nått!
2009-10-29, 23:11
Medlem
Under---18s avatar
Jag tror nog att dom tar typ chicago eller detroit. Man spelar neger som tar bilar
2009-10-29, 23:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The-Johan
ja jag skulle hämskt gärna vilja se ett gta i svensk stadsmiljö, fast det lär ju aldrig hända , om inte dom släpper nått construction/mod builder pack som gör det möjligt att designa sina egna gta städer...det skulle va nått!
Det håller jag inte med om då det tar väldigt lång tid och så krävs det en herrans massa kunskap för att bygga en vanlig GTA stad.
Hellre en mod central som du kan tanka moddar till din konsol.
2009-10-29, 23:25
Medlem
myrmeldjyrs avatar
Hoppas iallfall Crossen får tillbaka sitt klassiska 2-takts ljud iallafall..
2009-10-29, 23:25
Medlem
mosucks avatar
Vegas!
2009-10-29, 23:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mosuck
Vegas!
Det fanns ju i SA
2009-10-29, 23:27
Medlem
myrmeldjyrs avatar
Citat:
Vegas!

Inte igen ;< Det var ju sjukt tråkigt senast!
2009-10-29, 23:28
Medlem
Oj vilken fantasi en del har här då. "Grand Theft Auto: San Andreas 2".. Suck. Varför inte något helt nytt och fräscht istället? Finns ju så mycket som skulle vara så otroligt häftigt att få uppleva i ett GTA spel. Möjligheterna är oändliga. Och så tycker någon/vissa här att en nyversion av San Andreas ska vara nästa.
2009-10-29, 23:32
Medlem
mosucks avatar
då GTA är "grov bilstöld" så vore det extremt orimligt att sitta och tugga på landet. ska man sno någon bondes rostiga saab eller?

Edit: Nej för att vara ärlig så tror jag att ett GTA som utspela sig i Australien skulle vara det mest oväntade och "annorlunda"
Senast redigerad av mosuck 2009-10-29 kl. 23:35.
2009-10-29, 23:37
Bannlyst
Citat:
då GTA är "grov bilstöld" så vore det extremt orimligt att sitta och tugga på landet. ska man sno någon bondes rostiga saab eller?

Edit: Nej för att vara ärlig så tror jag att ett GTA som utspela sig i Australien skulle vara det mest oväntade och "annorlunda"

Mjo för Australien består ju till största delen inte av en av världens mest vidsträckta vildmarker.....
2009-10-29, 23:39
Medlem
mosucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettgramtjack
Mjo för Australien består ju till största delen inte av en av världens mest vidsträckta vildmarker.....

hmm, om jag minns rätt så finns det rätt så mkt "döda" områden i USA med, men dem lyckades hitta ett par städer trots allt

Edit: http://www.melbourneseo.com.au/images/Melbourne-Skyline.jpg sicken underutvecklad vildmark

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in