2011-10-26, 00:14
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscar88
Det jag är trött på i GTA serien är att polisen är i stort sätt alltid efter main karaktären och inte random folk , menar visst har man sett att någon blivit jagad av polisen men det är fan inte ofta , men t.e.x en gubbe flippar ur och smockar till en , polisen står och kollar och sen när man själv drämmer till dom så typ blir man efterlyst , dom borde göra mer realistiska beteenden hoppas ni fattar vad jag menar
Har du ens spelat GTA IV? Där finns beteendet hos polisen som du efterfrågar. Det är kul, om jag bucklar någons bil, och han kliver ur och ger mig en smäll på käften så kommer polisen och tar honom. Minus är dock att alla andra kan krocka in i polisbilar utan att bli efterlysta, men inte du själv. I övrigt är polisen hyfsat rättvis, till skillnad från tidigare spel.
2011-10-26, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Som gamle Niko under kriget menar du? Nej, det ska vara i USA, låter bara löjligt om en massa serber ska prata på brytande engelska i sitt eget hemland.

haha nu när jag tänker efter kanske det var en dum ide,men det skulle inte vara fel med en till serbisk karaktär eftersom jag är från serbien, jag älskar den brytningen
2011-10-26, 00:17
Medlem
tjuvholts avatar
Är det någon som har koll på hur lång tid det brukar ta mellan första trailer och release?
2011-10-26, 00:21
Medlem
therifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlauMes
Spännande!

http://www.joystiq.com/2011/10/25/report-gta-v-to-be-set-in-los-angeles-will-feature-multiple-pl/

Precis detta jag eftersökte i ett tidigare inlägg! Hoppas nu ryktet inte är helt taget ur luften, utan innehåller åtminstone en liten gnutta sanning. Det är ju faktiskt på tiden att Rockstars förbättrar sitt multiplayer läge.
2011-10-26, 00:22
Medlem
therifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvholt
Är det någon som har koll på hur lång tid det brukar ta mellan första trailer och release?

Frågar du mig tror jag på åtminstone åtta månader. Dock hade dem kunnat lägga upp det bättre och lansera spelet tätt inpå jul, snacka om att det hade blivit GTA V för hela julpengen. Men men ..
2011-10-26, 00:24
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therif
Frågar du mig tror jag på åtminstone åtta månader. Dock hade dem kunnat lägga upp det bättre och lansera spelet tätt inpå jul, snacka om att det hade blivit GTA V för hela julpengen. Men men ..

Och vad är det som säger att det inte är exakt det dem tänker göra?
Med fokus på nästa julpeng.
2011-10-26, 00:28
Medlem
therifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wema
Och vad är det som säger att det inte är exakt det dem tänker göra?
Med fokus på nästa julpeng.

Sant, men hade förstås blivit en mer brutal hype om man hade släppt trailern redan lite mer än en månad innan lansering. Tänk dig själv vilket sug där kommer bli efter spelet efter andra november, och om man då säger att "det lanseras i butik 20 december", vem hade inte skrivit med "GTA V" på julklappslistan till tomen då?

Självkart, en orealistiskt tanke. Tror det lanseras tidig sommar 2012, blir lite som spelnördarnas sommarplåga.
2011-10-26, 00:31
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Citat:
Sant, men hade förstås blivit en mer brutal hype om man hade släppt trailern redan lite mer än en månad innan lansering. Tänk dig själv vilket sug där kommer bli efter spelet efter andra november, och om man då säger att "det lanseras i butik 20 december", vem hade inte skrivit med "GTA V" på julklappslistan till tomen då?

Självkart, en orealistiskt tanke. Tror det lanseras tidig sommar 2012, blir lite som spelnördarnas sommarplåga.
GTA IV:s trailer släpptes ju i mars 2007, och spelet planerades i alla fall att släppas i oktober 07, men blev försenat ett halvår. Så utan förseningar är det mycket troligt att vi ser ett GTA V i butikerna innan midsommar.

Vilket jävla år 2012 kommer bli. Fotbolls-EM, OS, världens undergång och GTA V. Kan ju ta mig fan inte bli bättre!

Citat:
Ursprungligen postat av robban2fast
haha nu när jag tänker efter kanske det var en dum ide,men det skulle inte vara fel med en till serbisk karaktär eftersom jag är från serbien, jag älskar den brytningen
Serbisk brytning ger ett råare intryck, helt klart. Passar utmärkt på Niko. Men jag ser helst en helt ny karaktär, som inte har några kopplingar till de gamla. Det ska vara ett GTA som man kan spela utan förkunskaper i spelserien.
Senast redigerad av Detvardåsjälva 2011-10-26 kl. 00:36.
2011-10-26, 00:35
Medlem
therifs avatar
Citat:
GTA IV:s trailer släpptes ju i mars 2007, och spelet planerades i alla fall att släppas i oktober 07, men blev försenat ett halvår. Så utan förseningar är det mycket troligt att vi ser ett GTA V i butikerna innan midsommar.

Ungefär då någon gång låter väl realistiskt.

Fan vad jag ser fram emot trailern. Man kommer sitta fastklistrad framför Rockstars hemsida minuterna innan filmklippet släpps. Undrar bara hur mycket som egentligen kommer avslöjas?

Samtidigt som jag knappt kan vänta inför lanseringen så oroar jag mig för att det ska bli ännu ett "fast i ett stadsträsk" utan landsbygd eller någon som helst skiftande miljö.

Fast, det blir nog skit bra till slut ändå. Ingen gör ickelinjära titlar som Rockstars.
2011-10-26, 00:35
Medlem
wemas avatar
Citat:
Sant, men hade förstås blivit en mer brutal hype om man hade satt lansering redan lite mer än en månad innan lansering. Tänk dig själv vilket sug där kommer bli efter spelet efter andra november, och om man då säger att "det lanseras i butik 20 december", vem hade inte skrivit med "GTA V" på julklappslistan till tomen då?

Jag tror det skulle hamna på minst lika många listor oavsett om det lanserades inför nästa julafton.
Det kan väl lika gärna vara så att man släpper en kort trailer med slutscore liknande; "Release 2012".
Sen blir det tyst, och vid samma tidpunkt nästa år så brakar man på med "I butik 20 december".
Förstår faktiskt inte alls ditt tänk om att det skulle inbringa mer pengar för bolaget med en snabb lansering.
Väntan, i viss mån levandes under hopp och förtvivlan, kan skapa en minst lika stor hype inför en release.

Dessutom, vill man tjäna pengar släpper man inte spelet 4-5 dagar innan julafton.
Vill man åt den försäljningen så gör man som tex MW3 gör i år. Dvs en bra bit före jul.
2011-10-26, 00:38
Medlem
wemas avatar
Citat:
Vilket jävla år 2012 kommer bli. Fotbolls-EM, OS, världens undergång och GTA V. Kan ju ta mig fan inte bli bättre!

Hoppas då verkligen inte det infaller i den ordningen du beskriver det.
Då blir vi alla blåsta på konfekten ju
2011-10-26, 00:40
Medlem
Asså jag får stånd när jag tänker på att trailern kommer nästa vecka!

Tror personligen att spelet kommer att utspela sig i San Andreas-trakten.
Vet inte riktigt ifall denna källa är direkt 100 % pålitlig men det övertygade mig åtminstone.
http://www.youtube.com/watch?v=4yoLIDKJcQs

Haha, jävlar vad videon har gått upp i views om man jämför med den gången jag såg den sist!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in